Onzinnige vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
30 jul 2006
204
0
Beverwijk
ik moet dit toch ff kwijt want ik irriteer me er al heel lang aan.
vervuiling van dit topic vind ik het.
Mensen die gaan vragen:

-Hoe een motor rijdt
-Of de motor geschikt is voor hem of haar
-Of men ff hun ervaringen kan vertellen zodat men weet wat voor een motor ze moeten kopen.

GAAT ER DAN HELEMAAL NIEMAND MEER GEWOON EEN PROEFRIT MAKEN OM TE KIJKEN HOE EEN MOTOR RIJDT, OF DIE BEVALT, OF HIJ/ZIJ ER NIET TE KLEIN OF TE GROOT VOOR IS

Mensen, als je echt graag wil motor rijden dan maak je altijd eerst een proefrit, dat doe je ook als je een auto koopt en dit is echt niet anders

Dit moest ik ff kwijt
 
Laatst bewerkt:
Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het Wereldwijde web.

Een forum heeft over het algemeen een hoofdpagina. Op ingedeelde onderwerpen kan vrijwel iedereen reageren per formulier. Er kunnen nieuwe onderwerpen aangedragen worden of er wordt een oplossing gevraagd voor een specifiek probleem. De onderwerpen en het niveau van de discussie kunnen sterk variëren.

kortom, mensen willen wat om over te praten, en dat zijn nou eenmaal dat soort onderwerpen, nuttig of niet nuttig, whatever.
Laat mensen toch lekker over dit soort dingen "kletsen", daar is een forum voor bedoeld. :+
 
Mensen willen, voordat ze zelf echt ervaring opdoen, makkelijk informatie vergaren om hun keuze te maken.

Daarnaast willen ze gewoon een bevestiging van hun keuze. Dat is heel normaal.

Ook willen ze er graag over ouwehoeren omdat dat iets is dat ze bezig houdt.

Het irriteert mij soms ook, maar dat is inherent aan een forum, denk ik.
 
ik moet dit toch ff kwijt want ik irriteer me er al heel lang aan.
vervuiling van dit topic vind ik het.
Mensen die gaan vragen:

-Hoe een motor rijdt
-Of de motor geschikt is voor hem of haar
-Of men ff hun ervaringen kan vertellen zodat men weet wat voor een motor ze moeten kopen.

GAAT ER DAN HELEMAAL NIEMAND MEER GEWOON EEN PROEFRIT MAKEN OM TE KIJKEN HOE EEN MOTOR RIJDT, OF DIE BEVALT, OF HIJ/ZIJ ER NIET TE KLEIN OF TE GROOT VOOR IS

Mensen, als je echt graag wil motor rijden dan maak je altijd eerst een proefrit, dat doe je ook als je een auto koopt en dit is echt niet anders

Dit moest ik ff kwijt


je ben NIET verplicht die topic aan te klikken en ze te lezen hoor.... :N


Geniet van je strandstoel en relax....


Hoofdletters op de juiste plekken gebruiken en zinnen afsluiten met een punt.... dat is pas iets waar ik me groen en paars aan kan ergeren B|
 
Laatst bewerkt:
ok dan, sluit dit topic dan maar want kennelijk zijn de echte bikers mensen die niet willen rijden maar juist lullen.

Maar goed, ik trek me terug.
 
ok dan, sluit dit topic dan maar want kennelijk zijn de echte bikers mensen die niet willen rijden maar juist lullen.

Maar goed, ik trek me terug.

:?

Nu al...?? We beginnen nog maar net :? :?

Beetje kerel staat achter z'n woorden, ook als de eerste drie reactie's t toevallig niet met m eens zijn B|








B| Waar is die tijd dat je juist bij de chaoppers nog ff flink kon rellen .... '( '(

Ze hadden t hier nooit naar "choppers, cruisers en customs" moeten hernoemen B|
 
Laatst bewerkt:
heb geloof ik last ven een deja vu :?

was dit al niet vaker tersprake gekomen?

had het niet geleid tot een aantal bannen en het verdwijnen van een aantal 'hardcore' chopper liefhebbers?

wen er maar aan, er zullen altijd mensen zijn die eerst vragen en dan pas handelen, doe je niks aan, is nou eenmaal zo.
 
Laatst bewerkt:
:?

Nu al...?? We beginnen nog maar net :? :?

Beetje kerel staat achter z'n woorden, ook als de eerste drie reactie's t toevallig niet met m eens zijn B|



B| Waar is die tijd dat je juist bij de chaoppers nog ff flink kon rellen .... '( '(

Ze hadden t hier nooit naar "choppers, cruisers en customs" moeten hernoemen B|

Ach, zo'n reactie van een moderator heeft toch wat meer effect dan een reactie van gewone stervelingen :/

Maar indien de mod van dienst (of een andere) het met de stelling van TS eens is, blijf ik deze topic graag volgen want er zit zeker een kern van waarheid in de startpost :Y
 
Laatst bewerkt:
ik moet dit toch ff kwijt want ik irriteer me er al heel lang aan.

...dan bij voorbaat excuses voor mijn eerste topic van zojuist in de chopper thread :-)

Toch onderschat je misschien de waarde die de expertise van mensen zoals jij heeft voor mensen zoals ik en waarschijnlijk Barry80 (ik ga er vanuit dat dit opic min of meer een reactie op het zijne was). En daarnaast ben je natuurlijk niet verplicht te helpen :-) Als dit soort topics trouwens echt niet de bedoeling zijn, lijkt het nuttig om dat ergens te vermelden. Ik ben hier nieuw & heb al flink zitten browsen maar het is een groot forum. Is er ergens een thread met 'verboden onderwerpen'? Het forum waarvan ik al enkele jaren moderator ben, had iets dergelijks en dat werkte best aardig.
 
Laatst bewerkt:
:?

Nu al...?? We beginnen nog maar net :? :?

Beetje kerel staat achter z'n woorden, ook als de eerste drie reactie's t toevallig niet met m eens zijn B|








B| Waar is die tijd dat je juist bij de chaoppers nog ff flink kon rellen .... '( '(

Ze hadden t hier nooit naar "choppers, cruisers en customs" moeten hernoemen B|


....... en uitgerekend jij vraagt je dat af?
 
...dan bij voorbaat excuses voor mijn eerste topic van zojuist in de chopper thread :-)

Toch onderschat je misschien de waarde die de expertise van mensen zoals jij heeft voor mensen zoals ik en waarschijnlijk Barry80 (ik ga er vanuit dat dit opic min of meer een reactie op het zijne was). En daarnaast ben je natuurlijk niet verplicht te helpen :-) Als dit soort topics trouwens echt niet de bedoeling zijn, lijkt het nuttig om dat ergens te vermelden. Ik ben hier nieuw & heb al flink zitten browsen maar het is een groot forum. Is er ergens een thread met 'verboden onderwerpen'? Het forum waarvan ik al enkele jaren moderator ben, had iets dergelijks en dat werkte best aardig.



een forum is er gewoon om vragen te stellen en meningen uit te wisselen, dat is het idee van een forum :) dus maak je er niet druk om :+
 
:?

Nu al...?? We beginnen nog maar net :? :?

Beetje kerel staat achter z'n woorden, ook als de eerste drie reactie's t toevallig niet met m eens zijn B|








B| Waar is die tijd dat je juist bij de chaoppers nog ff flink kon rellen .... '( '(

Ze hadden t hier nooit naar "choppers, cruisers en customs" moeten hernoemen B|

Tja.
De mensen die het interessant maakten zijn geband of weggepest.
Ik kom hier ook alleen nog maar om een keer goed te lache.
Inhoudelijk stelt het hier toch al anderhalf jaar geen drol meer voor.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook graag weten hoe bepaalde motoren rijden, maar proefritjes mogen 9/10 keer niet. (laat staan bij particulieren).

Tuurlijk is het voor iedereen subjectief, hoe een motor aanvoelt.

Maar laten we eerlijk wezen: Er komen af en toe vragen voorbij in de trant van:

Hoi ik ben X, ik ben 21 jaar en mag nu zwaar rijden, ik heb net mn rijbewijs.
Ik vind de Blackbird mooi, maar het geluid van een harley vind ik super
Mijn lesmotor was een ceedee ofzo, weet niet meer wat voor merk
Voor welke motor zal ik gaan volgens jullie?
O en mijn budget is 1500 euro




zucht.....
 
:^ heel veel vragen dragen echt niet bij aan de beeldvorming. Het is denk ik voor die persoon al een beetje voorpret ofzo. ("Kijk! iedereen vind mij keuze super *D ")
 
Triest is vooral dat 99,999% van de motoren in dit sub topic kut is.

Trust me, dat getal is noch specifiek voor dit sub topic, noch voor dit forum. Er bestaat een hoge correlatie met het aantal idioten dat beschikking over internet heeft :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan