onderdelen zxr 400

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjwoops

MF veteraan
25 mrt 2006
11.371
0
heythuysen
omdat ik niet de tijd heb om mijn motor opteknappen na mijn crash verkoop ik hem in onderdelen... dus als je nog iets nodig hebt laat maar iets weten, dan maak ik een foto van het onderdeel en kunnen we een prijs afspreken. zodra ik dan genoeg onderdelen verkocht heb draai ik hem uit elkaar.

het gaat dus om een zxr 400 uit 96.

een aantal dingen die nog goed zijn. (dit is niet alles zoek je nog iets anders laat het maar weten)

motorblok in goede staat net onderhoud gehad 46000 gelopen
voorvork poten (mooi voor in de fighter)
velgen met banden
remschijven
remklauwen
enz....



liefst alles in een koop
 
Laatst bewerkt:
Misschien interesse in het carterdeel van het blok. Weet ik vanaf morgen. Laat wel even weten.
 
bedankt voor de reactie maar ik ben niet van plan om het blok uitelkaar te draaien.... maar gewoon als een te verkopen
 
Moet het blok kosten dan, heb net het mijne in elkaar, kleppen gesteld e.d. zit er een tik in.
Ben benieuwd, hoor het wel.

Ben evt. te bereiken op x i o x apenstaartje hetepost punt com
 
En als het blok niet naar Xiox gaat heb ik wel interesse, als de inlaat nokkenas/slepers niet versleten zijn, en de versnellingsbak een beetje fatsoenlijk werkt. Mijn blok heeft ook een tik, ga ik wel oplossen maar weet niet of ie nog vele 1000den kilometers meekan met de nokkenas/slepers. En nieuw niet te betalen ;)
 
Hey

Heb je een foto van de velgen plus banden en de remschijven?

Hoe staat het met de staat van de velgen, profieldikte banden en de dikte van de schijven?

En de belangrijkste vraag: wat wil je voor de velgen en de schijven.

Alvast bedankt :}

Greetz Mark
 
Laatst bewerkt:
Yo, ik heb wel interesse in het bestuurders zitje/zadeltje. Wat vraag je ervoor?
 
Hey

Heb je een foto van de velgen plus banden en de remschijven?

Hoe staat het met de staat van de velgen, profieldikte banden en de dikte van de schijven?

En de belangrijkste vraag: wat wil je voor de velgen en de schijven.

Alvast bedankt :}

Greetz Mark


er heeft al iemand gereageerd voor de hele voorkant voor in een fighter ik wacht nog even af wat ik van hem hoor... maar de remschijf dikte weet ik niet zo uit het hoofd maar kan ik wel voor je nameten en ik zou morgen wel een foto van de velgen posten de banden zijn nog goed voor een 1000/2000km vraagprijs ik zou zeggen doe een goed bod :)
 
Ik ga donderdag mn blok even open halen, hou niets voor me vast. Maar je hoort nog van me.
 
Heb je toevallig het benzinekraantje nog? Wat moet je daar voor hebben?

en de uitlaatbocht? :)
 
Laatst bewerkt:
Mocht dat nu niet lukken... ik zoek ook nog wat. Heb je nog ergens een onderdeel over laat maar horen via mail, ik zoek echt nog een boel, behalve het blok en frame.
 
heb misschien wel interesse in de complete voorpartij, dus vork remmen en voorwiel en complete achterpartij dus brug wiel, rem en schokker.

wat moet de motor kosten als hij helemaal compleet opgehaald wordt? Het blok etc mag je los verkopen eventueel, wat je zelf het liefste wilt.

Als hij tenminste nog niet verkocht is natuurlijk,

grtz sander
 
Laatst bewerkt:
heb misschien wel interesse in de complete voorpartij, dus vork remmen en voorwiel en complete achterpartij dus brug wiel, rem en schokker.

wat moet de motor kosten als hij helemaal compleet opgehaald wordt? Het blok etc mag je los verkopen eventueel, wat je zelf het liefste wilt.

Als hij tenminste nog niet verkocht is natuurlijk,

grtz sander

je hebt mail....
 
hey jongen is ie nog niet verkocht??

je weet toch wsat ik wil he.. er zijn nog 2 dingen die ik eigenlijk wel wil..

pm anders ff je msn adres naar mij want dit schiet niet op zo!
 
gaat compleet weg... heb geen zin meer om met onderdelen te leuren. de eerste die 1000 euro geeft mag alles hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan