Tanktas, Duozit, Voorveren, Handleiding voor Suzuki SV650s

flipflop

MF'er
1 jun 2005
65
0
utrecht
Beste MF-ers,

omdat mijn motor (Suzuki SV650s model '03) gestolen is en er een andere voor in de plaats komt, heb ik nog wat spullen over:

-Quicklock tanktas, origineel Suzuki. Deze klik je met een ring op je motor vast en kan er dus niet vanaf waaien zoals een magneettas :P Hij is compleet met bevestiging, schroefjes en originele verpakking. Gekocht precies een jaar geleden voor 150 euro, nu af te halen voor 100 euro Met deze ring is ie trouwens ook op veel andere modellen te monteren, als je tank maar het zelfde aantal schroeven heeft (ik meen 5). Voor alle andere motoren kan ook, dan moet je alleen een nieuwe ring bestellen en die kosten dacht ik 15 euro.

-Duozitje, mijn motor werd meegenomen in standje éénpersoons... :X Doe een gek bod!

-Originele handleiding, gratis af te halen.

-De originele voorveren. Ze hebben ongeveer 10.000 km in de voorvork gezeten, daarna zijn er Wilbers veren in gegaan. Ook voor niks.

-Ik denk dat ik ook het originele gereedschapsetje nog wel kan vinden. Als iemand interesse heeft zal ik es goed zoeken. Ook voor gratis dus...

-EDIT: Heb ook het passagiers-handgreepje gevonden. Blauw, onbeschadigd en gratis!

alles is af te halen in Utrecht!
 
Laatst bewerkt:
Dank je... Wel verzekerd, dus ik krijg de dagwaarde terug. Je wordt er natuurlijk nooit beter van, maar goed. Vakantiegeld komt als geroepen - Vanaf volgende week heb ik weer iets anders om me de hele zomer mee kan vermaken! (kijk maar in mijn onderschrift, die heb ik vast aangepast... :P )
 
Laatst bewerkt:
heb wel intresse in dat gereedsschapsetje
is voor een maat van me die een SV650 van 2004 gekocht heeft waar het niet bij zit.
wil je het opsturen naar belgië?

geef dan even je email adres om af te spreken

bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, opsturen... daar was ik al bang voor. Zal eerst es gaan zoeken, misschien heb ik volgende week wel tijd om het in een doosje te proppen! ;)

mailadres staat in mijn profiel...
 
Laatst bewerkt:
Als dat gereedschapsetje niet doorgaat heb ik ook wel interesse... wat zit er eigenlijks in, want ik heb zo'n setje nog nooit gezien :+
 
Heb em gevonden en er een plaatje van gemaakt... het is ongeveer 10x15 cm groot dus past onder je zadel.

@ DFireblade: als je hem wil komen halen is ie voor jou!


full
 
Goedendag, ik heb wel belang bij dat handgreepje......De mijne is beschadigd door de vorige eigenaar. Er is bagage afgeschoven en dat heeft de lak van het greepje beschadigd. Ons bedrijf waar ik werk heeft een filiaal in utrecht. Misschien zo wat te regelen ?? Wat is je plan ?? Zure reden trouwens om die handel te moeten weggeven.
 
Laatst bewerkt:
Voorveren? bedoel je daar de veren in je vorkpoten mee? of je hele voorvorkpoten? :P
Als het de hele poten zijn heb ik wel interesse ;)
 
@ Roy: handgreepje is voor jou! Ophalen prikken we wel een tijd en datum voor over de mail, oke?

@ 2tall: helaasch... Alleen de veren die in de voorvork zaten. De voorvork is door de dief in tweeën gereden :(

@ Niels: Ik heb geen mail ontvangen...? Try again! :Y
 
Heb em gevonden en er een plaatje van gemaakt... het is ongeveer 10x15 cm groot dus past onder je zadel.

@ DFireblade: als je hem wil komen halen is ie voor jou!


[afbeelding]
Thnx voor de foto! PM me ff je adres als je het setje nog hebt, dan kan ik ff kijken of het de moeite waard is om volgende week ff een keer langs te crossen ;)

Is die handleiding een WPH?

En mocht Roy afzien heb ik ook wegens dezelfde rede wel interesse in die handgreep, weet alleen niet of het precies dezelfde kleur is....
 
Laatst bewerkt:
@ Roy: handgreepje is voor jou! Ophalen prikken we wel een tijd en datum voor over de mail, oke?

@ 2tall: helaasch... Alleen de veren die in de voorvork zaten. De voorvork is door de dief in tweeën gereden :(

@ Niels: Ik heb geen mail ontvangen...? Try again! :Y

Vreemd, iig vanavond wil ik graag het duo handgreepje bij je ophalen in Utrecht thuis... ik weet niet of Roy het bij je thuis wilt ophalen wij iig wel :)
 
Laatst bewerkt:
Nou ja gereserveerd dus... Mocht Roy em niet willen ophalen, dan weet ik jullie te vinden :P

@ DFireblade: nee nee, geen WPH maar gewoon het boekje dat je bij aankoop van de motor krijgt. Maar denk dat veel mensen dat ook niet hebben en het ligt hier maar. Staat wel wat onderhoud-info in, hoe je je wiel er uit haalt, olie ververst e.d.

Het gereedschapsetje en de passagiershandgreep zijn dus gereserveerd, de tanktas, de veren,het boekje en de duozit wachten nog op een nieuw baasje!
 
Laatst bewerkt:
Nou ja gereserveerd dus... Mocht Roy em niet willen ophalen, dan weet ik jullie te vinden :P

@ DFireblade: nee nee, geen WPH maar gewoon het boekje dat je bij aankoop van de motor krijgt. Maar denk dat veel mensen dat ook niet hebben en het ligt hier maar. Staat wel wat onderhoud-info in, hoe je je wiel er uit haalt, olie ververst e.d.

Het gereedschapsetje en de passagiershandgreep zijn dus gereserveerd, de tanktas, de veren,het boekje en de duozit wachten nog op een nieuw baasje!
Zal eens kijken of ik dat boekje heb, want anders neem ik die ook wel mee... dus die handgreep is ook nog niet opgehaald?
 
Nog niet opgehaald aangezien ik zelf steeds niet thuis ben, wel gereserveerd...

@ Roy: laat maar even een berichtje achter of je die handgreep nog wil komen halen, zoals je ziet zijn er meer gegadigden!!
 
Laatst bewerkt:
ehhh... ik ben meer een zomerrijder! ;-) Geen interesse in de handschoenen! Ik denk dat ie wel past, mits je 5 schroefjes rond je tankdop hebt en niet 6...
 
zoals nielsr al voor mij aangaf ben ik ook nog steeds geintresseerd in die handgreep aangezien die van mij bewerkt is door een soort infantiele fietser :D
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe je het eigenlijk met reserveren? Weg = weg? Of je houdt hem gewoon voor de reserveerder?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan