Rotterdam Incorporated 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

JiP-ster

MF veteraan
17 jun 2005
2.313
0
Downtown R'dam
full


Ook het vierde topic is al weer vol!

Rotterdam Incorporated
Rotterdam Incorporated 2
Rotterdam Incorporated 3
Rotterdam Incorporated 4

Dus hier is deel:

VIJF




Op dit moment niets concreets in de planning en dat terwijl het zomer (aan het worden) is. Laat die ideeën dus maar komen!




Dit idee is er uiteraard nog wel:

De Rotterdam Inc. 'Brabant ad-hoc' rit


full



'Vindtieleuk' heeft nog genoeg mooie routes klaar liggen - door heel Brabant - om (de naam zegt het al) ad-hoc te kunnen gaan rijden bij mooi weer...

datum: ergens deze zomer.
 
Laatst bewerkt:
quote:
TigerT schreef op 02 juni 2008 @ 21:02:

Vervelend, vooral als je t zo leuk vind.

Vacatures zat op t moment. Of zoek je iets in t bijzonder?




242000 openstaande vacatures op dit moment, zit vast iets leuks voor je tussen.

Jammer blijft het wel, ik kan me best voorstellen dat, als je geen verdere ambities koestert, het erg leuk


ambities zat, maar ook het besef dat meer dan 20 uur niet prettig of haalbaar is voor mij op dit moment... dus dan valt er ook al veel af...

voor mij is het belangrijkste de werksfeer en de evt collega's... zit dat niet goed dan ben ik weg (heb een jaar gewerkt in een vreselijk manipulatieve sfeer, dat ben je snel zat hoor) :Y



dat zou je wel willen he.....

bejaardengym



ach ja.. totaal niet gehindert door enige vorm van kennis durf je heel wat te zeggen... doe het eerst maar eens.. })
 
quote:
TigerT schreef op 02 juni 2008 @ 21:02:

Vervelend, vooral als je t zo leuk vind.

Vacatures zat op t moment. Of zoek je iets in t bijzonder?




242000 openstaande vacatures op dit moment, zit vast iets leuks voor je tussen.

Jammer blijft het wel, ik kan me best voorstellen dat, als je geen verdere ambities koestert, het erg leuk


ambities zat, maar ook het besef dat meer dan 20 uur niet prettig of haalbaar is voor mij op dit moment... dus dan valt er ook al veel af...

voor mij is het belangrijkste de werksfeer en de evt collega's... zit dat niet goed dan ben ik weg (heb een jaar gewerkt in een vreselijk manipulatieve sfeer, dat ben je snel zat hoor) :Y



dat zou je wel willen he.....

bejaardengym



ach ja.. totaal niet gehindert door enige vorm van kennis durf je heel wat te zeggen... doe het eerst maar eens.. })




Wow, jij maakt er een aardig zoek-plaatje van. :?

Of ben je schizofreen? ;)




EDIT: ik ben me trouwens (al een poos) suf aan het zoeken, maar ben er nog steeds niet achter waar ik het aantal posts in een topic kan vinden.

Beste mensen, help me eens even! :?
 
Laatst bewerkt:
Wow, jij maakt er een aardig zoek-plaatje van. :?

Of ben je schizofreen? ;)




EDIT: ik ben me trouwens (al een poos) suf aan het zoeken, maar ben er nog steeds niet achter waar ik het aantal posts in een topic kan vinden.

Beste mensen, help me eens even!
:?



als je bij regionaal in de lijst kijkt.. achter de topic titel staat dan een klein wit vakje met een getal.. dat is het aantal posts in een topic..

je krijgt dan het vakje dat aangeeft of het topic actief is, de titel, het aantal posts, de TS (jouw naam dus in dit geval) en datum en tijd van laatste posting.. you snep?? ;)


en ik heb 5 persoonlijkheden.. is wel lekker makkelijk hoor.. je hebt altijd gezelschap... O-)
maar ik wilde vanuit RI4 quoten naar RI5.. en dit was het resultaat.. niet echt handig dus... SORRYYYYYYYYYY..
:$
 
Wow, jij maakt er een aardig zoek-plaatje van. :?

Of ben je schizofreen? ;)




EDIT: ik ben me trouwens (al een poos) suf aan het zoeken, maar ben er nog steeds niet achter waar ik het aantal posts in een topic kan vinden.

Beste mensen, help me eens even! :?




Denk in de index (of je favorieten); staat achter de titel van t onderwerp het aantal reacties.


Niet zo lang geleden vroeg TigerT zich t zelfde af :? begon zelfs ernstig aan zichzelf te twijfelen |( om er vervolgens achter te komen dat t antwoord eigelijk wel heel simpel was :Y en de twijfel dus terecht -O- ..

Maar nu gaat het weer zoveel beter *O* . Thank you :} .
 
Laatst bewerkt:
:W Hallo, zo zo deel V alweer.
Jullie moeten niet zo veel OH O-)
Al een tijdje niet op forum geweest maar ik ga ze toch echt nalezen.
Als ik wat spannends heb gemist hoor ik het wel :+
 
:W Hallo, zo zo deel V alweer.
Jullie moeten niet zo veel OH O-)
Al een tijdje niet op forum geweest maar ik ga ze toch echt nalezen.
Als ik wat spannends heb gemist hoor ik het wel :+
Mental en ik heb een nieuwe motor. :Z

We doen niet samen, ieder een eigen motortje hoor! :')
 
:W Hallo, zo zo deel V alweer.
Jullie moeten niet zo veel OH O-)
Al een tijdje niet op forum geweest maar ik ga ze toch echt nalezen.
Als ik wat spannends heb gemist hoor ik het wel :+



ik ga er maar ff van uit dat je het woordje niet bent vergeten?? ;)

enneh.. ik schijn schizofreen te zijn.. O-) en bijna zonder baan.. (nog 2 maanden) :N
 
Nou bij deze gefeli dan maar beide.
Hoewel volgens mij heb ik er al bij 1 gezegt dat ik het een mooi ding vond.
En nee dan had ik het niet over zijn vriendin })
Oh ja. |(
Mooie fiets WB.
*O* Gefeliciteerd *O*
We zullen zien waneer je hem gaat showen.
Hem. :')

Zondag na 13.30 en de zoveelste baby visite deze week kan ik rijden.
Als ik niet naar die ene verjaardag ga. O-)
Dat wist ik al ;)
Ik zal eens kijken of ik een leuk baantje voor je kan vinden :)
Bij het callcentre van Eneco zoeken ze nog veel partime mensen.
Lekker de hele dag scheldende mensen aan de foon.
Valt dat onder leuk? :+
 
Laatst bewerkt:
Bij het callcentre van Eneco zoeken ze nog veel partime mensen.
Lekker de hele dag scheldende mensen aan de foon.
Valt dat onder leuk? :+
Zat eigenlijk te denken aan pers. ass. Beetje koffie zetten, praatje houden. Met z'n 2e is het toch net wat gezelliger als alleen. 8-)
 
als je bij regionaal in de lijst kijkt.. achter de topic titel staat dan een klein wit vakje met een getal.. dat is het aantal posts in een topic..

je krijgt dan het vakje dat aangeeft of het topic actief is, de titel, het aantal posts, de TS (jouw naam dus in dit geval) en datum en tijd van laatste posting.. you snep?? ;)

Sow, das knap stom van me! |(

Zit daar dus al tijden tegenaan te kijken, het zit vlak voor mijn neus, maar ik "zag" het nooit. Grappig. B|

Als het lastig is, heb ik het zo uitgezocht, is het simpel dan kijk ik er totaal overheen..... :X ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan