Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat zie je verkeerd; ik ben het weekend weg met de meiden dus we zien elkaar eigenlijk niet meer tot ergens zondag laat in de middag. Dus niet streng, juist lief :Y O-)

:+ :+


Ja hee WIE gaat er nou weg? IK ben gewoon thuis hoor.
 
Heelpppppppppp moet je wel data noemen dat wij ook kunnen......... :(
6 kan King eigenlijk niet maar kan hij misschien wel regelen.
12 kunnen we echt niet, staan we saampjes in de Kuip bij Doe Maar (en ja dat gaat ff voor :))
En de weekenden daarna zijn wij op vakantie!
En zonder King kan zo'n aftermeet écht niet hoor ;(
En zonder mij ook niet want ik ben van de foto's :Y

Enenenenen.......... doe maar 4/5/6, dan regelt King wel wat voor de 6de (hoop ik!)

Ik kan ook alleen 456 juli!
 
Hee geiten, Scammie heeft me wakker geschud; volgend jaar 2009 moet toch zeker gaan lukken want volgens enige logica:

- MF Weekend 2006 moest ik afblazen
- MF Weekend 2007 ben ik meegegaan
- MF Weekend 2008 moest ik afblazen

dat betekend dat ik nu weer meekan ;)

Afterparty gaat voor mij niet lukken a.s. Juli ivm lekker scheuren in Corsica :)

Zet me maar als OVB maar ga er maar vanuit dat ik met Chicken en een berg roze koeken gewoon meega *O*
 
Laatst bewerkt:
Hee geiten, Scammie heeft me wakker geschud; volgend jaar 2009 moet toch zeker gaan lukken want volgens enige logica:

- MF Weekend 2006 moest ik afblazen
- MF Weekend 2007 ben ik meegegaan
- MF Weekend 2008 moest ik afblazen

dat betekend dat ik nu weer meekan ;)

Afterparty gaat voor mij niet lukken a.s. Juli ivm lekker scheuren in Corsica :)

Zet me maar als OVB maar ga er maar vanuit dat ik met Chicken en een berg roze koeken gewoon meega *O*

Ben blij dat je er weer bij bent Joris! *O* Hoe was het in Brazilie?
 
Ben blij dat je er weer bij bent Joris! *O* Hoe was het in Brazilie?

Haha ikke niet :P Mijn zussie :)

In 2 maanden tijd (Juni/Juli) 3 vakanties, volgende week lanzarote. Achteraf had ik wel meegekund maar da's nakaarten :/

Ik ben ook nog een weekie naar de UK geweest met de fiets, was erg cool, alleen links rijden zuigt :)
 
leuk mag ik mee?
en dan neem ik "koekje erbij!" mee.

Is trouwens al bekend waar het weekend naar toe gaat?
 
leuk mag ik mee?
en dan neem ik "koekje erbij!" mee.

Is trouwens al bekend waar het weekend naar toe gaat?


Je bent van harte welkom hoor! Leuk!

De reis gaat volgend jaar waarschijnlijk naar Frankrijk, en wel in de buurt van Nancy geloof ik. Hebben we nog een heeeeeeeeel jaar de tijd voor hahaha
 
Haha ikke niet :P Mijn zussie :)

In 2 maanden tijd (Juni/Juli) 3 vakanties, volgende week lanzarote. Achteraf had ik wel meegekund maar da's nakaarten :/

Ik ben ook nog een weekie naar de UK geweest met de fiets, was erg cool, alleen links rijden zuigt :)

Ja dat links rijden is wel lastig met je stuur links, dat denk ik ook ja.

Maar je zou toch naar Brazilie gaan met je zus mee? Nou ja op vakantie dan he.
 
Ik ga ook mee! :]
(als het mag :) )


hahaha lol ik dacht dus echt dat toen nutty tart schreef dat ze "koekje erbij" ging mee nemen dat dat ging om een grapje omdat het hier steeds over roze koeken gaan hahaha Maar ik zet je er direct bij hoor lol
 
Ja dat links rijden is wel lastig met je stuur links, dat denk ik ook ja.

Maar je zou toch naar Brazilie gaan met je zus mee? Nou ja op vakantie dan he.

Lazarote :)

In deze twee maanden had ik 1 week UK met de motor, 1 week lanzarote en 3 weken Corsica :)

Ik heb het MF weekend afgeblazen omdat dat wel erg veel van het goede is en dan met mijn werk in de clinch kom. Mijn zusje dreigde naar Brazilie te vertrekken voor haar grote liefde daaro... maar ik heb via via al vernomen dat dat waarschijnlijk niet meer doorgaat *O*

Achterhaf had ik dus gewoon meegekund maarja, da's nakaarten :)

Overigens; ik lees net dat dit jaar de Vogezen eraan moeten geloven? Hartstikke gaaf, heel mooi gebied :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan