leegverkoop srad spullen voor spotprijs

ze passen inderdaad op een '99 600
wat wil je ervoor geven?
Hey Jowey, ik kan je niet PM-en dus ik doe het maar even zo. :)

Heb je ook het stuk vanaf de kuip erbij, zeg maar dat pootje met de kogel? Mijn spiegel is namelijk afgebroken bij/op de kogel.

Afhankelijk van de staat waarin ze verkeren natuurlijk, dacht ik aan 40 tot 50 euro? En jij?

Gr Remco
 
Hey Jowey, ik kan je niet PM-en dus ik doe het maar even zo. :)

Heb je ook het stuk vanaf de kuip erbij, zeg maar dat pootje met de kogel? Mijn spiegel is namelijk afgebroken bij/op de kogel.

Afhankelijk van de staat waarin ze verkeren natuurlijk, dacht ik aan 40 tot 50 euro? En jij?

Gr Remco

ik weet niet precies wat je bedoeld maar de spiegels zitten iig vast aan het topkuipframe.
Lost van het topkuipframe is ie in z'n geheel. Kijk even naar de foto op pagina 6. Daar staat hij zoals ik m verkoop. voor 50 euro ex verzenden mag je ze hebben.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet precies wat je bedoeld maar de spiegels zitten iig vast aan het topkuipframe.
Lost van het topkuipframe is ie in z'n geheel. Kijk even naar de foto op pagina 6. Daar staat hij zoals ik m verkoop. voor 50 euro ex verzenden mag je ze hebben.

Precies wat ik bedoelde, vanaf de topkuip. Beide spiegels voor 50 euro totaal, ik zeg verkocht mits ze geen schade hebben.

Kunnen we dit ff via PM verder regelen?
 
ok jij je zin ;) Komt ie dan he?! :P Tellers, kuipframe van de bovenkuip, jiffy, tankdop (+slot? +contactslot?).
En ben ook wel benieuwd naar je zijkuipdelen zou je hier een foto van kunnen maken? Of ff vertellen welke kleurstelling deze zijn. :W
 
ok jij je zin ;) Komt ie dan he?! :P Tellers, kuipframe van de bovenkuip, jiffy, tankdop (+slot? +contactslot?).
En ben ook wel benieuwd naar je zijkuipdelen zou je hier een foto van kunnen maken? Of ff vertellen welke kleurstelling deze zijn. :W

teller heb ik niet meer, kuipframe wel. Weet niet wat een jiffy is.
Tankdop en contactslot moet ik even kijken voor je.

Wat betreft de kuipdelen. Ik heb ook blauw wit staan.
 
Srad-rob ja tuurlijk je hebt helemaal gelijk we zijn hier niet in GB sorry jowey. :$

Maar wat betreft de onderdelen, de zijstandaard en het kuipframe wil ik zo wie zo wel hebben, en natuurlijk de tankdop en de sloten, maar zou jij die dan op willen sturen?
O-)
Die kuip-delen misschien ook wel hoor ik wou eigenlijk een x langskomen mare ik zag net dat jij in tilburg woont, ik in groningen. :X :W

Misschien kunnen we iets doen via de mail en ja weer de post, he?
 
Srad-rob ja tuurlijk je hebt helemaal gelijk we zijn hier niet in GB sorry jowey. :$

Maar wat betreft de onderdelen, de zijstandaard en het kuipframe wil ik zo wie zo wel hebben, en natuurlijk de tankdop en de sloten, maar zou jij die dan op willen sturen?
O-)
Die kuip-delen misschien ook wel hoor ik wou eigenlijk een x langskomen mare ik zag net dat jij in tilburg woont, ik in groningen. :X :W

Misschien kunnen we iets doen via de mail en ja weer de post, he?

Best srad-rob. Groningen is inderdaad een beetje ver.
Het beste wat ik dan voor je kan doen is eerst wat fotos te sturen en mits je akkoord bent via de post te regelen.
Ik heb wel tentamens deze week dus fotos komen dan dit weekend. Ik zal het proberen eerder te doen.

mvg jowey
 
'alle onderdelen srad '98' > 'leegverkoop srad spullen voor spotprijs'
 
heb je de achterbrug nog? zo ja wat is de breedte? en de as voor het wiel met spacers + de as voor frame bevestiging?
quanta costa inclusief verzending?

alvast mijn dank
 
@ jowey, Tentamens achter de rug? Ik heb nog steeds interesse in de onderdelen. met name de sloten en tankdop. Maar kuipframe en zijstandaard, ook hoor.
 
heb je de achterbrug nog? zo ja wat is de breedte? en de as voor het wiel met spacers + de as voor frame bevestiging?
quanta costa inclusief verzending?

alvast mijn dank

dat zou ik moeten opmeten. Het is iig gewoon een standaard achterbrug van een srad uit 1998.
 
@ jowey, Tentamens achter de rug? Ik heb nog steeds interesse in de onderdelen. met name de sloten en tankdop. Maar kuipframe en zijstandaard, ook hoor.

Tentamens inderdaad achter de rug.
Hoe wil je het doen met de onderdelen? Alles heb ik in ieder geval
 
@jowey, ik heb je direct maar een mail gestuurd (althans dat hoop ik) ik hoor t verder wel. Oja als je akkoord gaat mail me dan nog ff je reknr.

gr jeroen
 
Terug
Bovenaan Onderaan