leegverkoop srad spullen voor spotprijs

Vraagje, is de brandstofpomp er nog, wat voor soort is het ( continu of drukgevoelig)

Tis voor een cbr, deze heeft een continu pompje met slijtgevoelige contactpuntjes en ik hoop een pomp te vinden die afslaat als deze op druk is. Een yamaha fzr heeft ook zoiets, is die van jou ook drukgevoelig? (zoemt bij t contact aanzetten)
 
Vraagje, is de brandstofpomp er nog, wat voor soort is het ( continu of drukgevoelig)

Tis voor een cbr, deze heeft een continu pompje met slijtgevoelige contactpuntjes en ik hoop een pomp te vinden die afslaat als deze op druk is. Een yamaha fzr heeft ook zoiets, is die van jou ook drukgevoelig? (zoemt bij t contact aanzetten)

Eerlijk gezegd heb ik daar niet zo veel verstand van. Hij zoemt iig wel als je contact aanzet
 
@pallette, De brandstofpomp van srad zit ook in de tank in de benzine, en jij hebt een externe nodig als ik het goed heb. Die van een 600 is gelijk aan de 750 van de jaren zonder injectie. Die modellen met injectie heeft een zwaardere pomp.

Maar er zijn toch revisie sets voor te krijgen? Volgens mij moet je dan "rai84" ff op t forum op zoeken die heeft ook een cbr met zelf gereviseerde pomp.
 
€10,- voor het kantelblokje, t.b.v. bevestiging schokbreker aan het frame en achterbrug.
nummer 1 dus.
rear-cushion-lever-model-w-gsx-r750-1998-w_bigsue0073fig57b_79c3.gif
 
Heb m al gereviseerd, echter pompt deze niet meer afdoende in de hoge toeren, wil er eens een proberen die op druk werkt ipv een zwakke continu pomp ;)
 
Past het kontje hiervan op een 600 uit 98?
En heb je die nog liggen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan