leegverkoop srad spullen voor spotprijs

jowey

MF'er
2 mei 2006
208
0
Tilburg
hallo,

ik verkoop mijn srad 750 helemaal in onderdelen. De kleurstelling is rood zwart zilver. Hieronder vind je een lijst met de prijzen. Je kunt altijd lager bieden...of dat helpt ondervind je dan wel :-)

achterbrug ketting zit er nog omheen, goede staat, krijg je er gratis bij
subframe
achterwiel + schijf
zijkuipen per kant
topkuip
achterkuip + afdekkapje
tank
benzinepomp
voorvork + kroonplaat
monoschok
spruitstuk
radiateur
clipons compleet
remklauwen voor
remklauw achter
zadel

De prijzen hierboven zijn niet langer de prijs. Doe een goed bod en het onderdeel is de jouwe.

gr jowey
 
Laatst bewerkt:
50 inclusief verznden voor je ram air kanalen,mits ze bij mij passen en de bevestiging zoals gewoonlijk niet gebroken is
 
vrachos de achterveer heb ik nog...staat onder monoshok

krayn wat bedoel je met incl? zadel mag je hebben voor €30 euro hebben...is in goede staat en origineel

psychopatje kan je dan niet helpen, volgens mij is er eentje zonder bevestigingspunt, maar los daarvan, als ze niet zouden passen dan is er iets met jouw srad

gr jowey
 
ik snap nu wat jullie bedoelen met incl

sorry, aint gonna happen. prijzen zijn excl verzenden
 
Wat is het kleur van de velgen en in welke staat zijn de remschijven?

Greetings
Inter
 
vrachos de achterveer heb ik nog...staat onder monoshok

krayn wat bedoel je met incl? zadel mag je hebben voor €30 euro hebben...is in goede staat en origineel

psychopatje kan je dan niet helpen, volgens mij is er eentje zonder bevestigingspunt, maar los daarvan, als ze niet zouden passen dan is er iets met jouw srad

gr jowey
mijn sradje is een 600 uit 2000 en ik heb een keer van die carbon dingen gepast maar die pasten dus niet goed helaas,waren een paar cm korter dan de mijne??
 
hey psyochopatje,

voor zover ik weet zijn er geen carbon luchtkanalen voor de srad...alleen carbon look. dat zal wel de reden zijn waarom ze niet pasten...imitatie

gr jowey
 
hey gijs sradje,

inderdaad nog te koop

heb nog geen prijs in gedachten daarvoor...wat wil je ervoor geven

gr jowey
 
Hey jowey,

Ik neem graag een optie op het voorwiel. Kan je eens nakijken wat de verzendingskosten naar België zijn aub?



greetings
Inter
 
Laatst bewerkt:
hi inter,

hoe wil je het hebben, inclusief de remschijven en band neem ik aan.
zal proberen vandaag te kijken wat het aan verzenden gaat kosten. Mogelijk kan het goedkoper, mijn zus woont namelijk in turnhout en is toevallig op bezoek.

je hoort het wel,

gr jowey
 
gijs sradje,

voor 15 euro mag je m hebben. Mail maar op dalil_juba@hotmail.com voor afhandeling

gr jowey
 
hi inter,

hoe wil je het hebben, inclusief de remschijven en band neem ik aan.
zal proberen vandaag te kijken wat het aan verzenden gaat kosten. Mogelijk kan het goedkoper, mijn zus woont namelijk in turnhout en is toevallig op bezoek.

je hoort het wel,

gr jowey

Als je zusje die zou willen meenemen zou het idd al een pak schelen denk ik :-)
En ja, inclusief remschijven en band.
 
hierbij een afbeelding van de rechter zijkuip
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan