Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal nog ff m'n nieuwe modje showen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

kenteken houder uit een aluminium hoeklijntje en met een uurtje huisvlijt geproduceerd.

met dank aan ruby voor het leverancier advies van de lampies. :+

Wat een mooie mods!

Waar heb je de spiegels gekocht?

Welke uitlaten zijn dat? Waar komt die vandaan?

Ik twijfel om mijn uitlaten te vervangen aangezien ik ze standaard al mooi vind.

Heb jij er ook een power commander in? Is dit aan te rijden? Reageert de motor beter?
 
Kawa broeders&zusters misshien dat jullie een vriend van mij kunnen helpen met een vraagje.
Hij is aan het kijken voor een Z750 (oud model) maar wil weten of daar ook het kuip werk van een Z750S op gemonteerd kan worden, dus of er ophangpunten zitten.
Kunnen jullie daar antwoord op geven :?
(PB als het kan graag)
 
Wat een mooie mods!

Waar heb je de spiegels gekocht?

Welke uitlaten zijn dat? Waar komt die vandaan?

Ik twijfel om mijn uitlaten te vervangen aangezien ik ze standaard al mooi vind.

Heb jij er ook een power commander in? Is dit aan te rijden? Reageert de motor beter?

dank u :} voor de complimenten.

spiegels komen gedeeltelijk bij http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/OtherProducts.html (oberon) vandaan, de barends heb ik zelf gemaakt

uitlaten zijn van laser de duotone uitvoering echter in Nederland rij ik zonder killers. :X

ik heb een powercommander PCIII en een airbox modificatie (grotergat) tevens de PC voorzien van een persoonlijke map laten uitvoeren bij mij dealer (geheel dus afgestemd op mijn setup)

Het bevalt mij prima de motor is echter vanuit de bochten minder snel op het gas te zetten. O-) (komt in z'n 2 en 3 omhoog of wordt heel licht aan de voorkant)
 
Kawa broeders&zusters misshien dat jullie een vriend van mij kunnen helpen met een vraagje.
Hij is aan het kijken voor een Z750 (oud model) maar wil weten of daar ook het kuip werk van een Z750S op gemonteerd kan worden, dus of er ophangpunten zitten.
Kunnen jullie daar antwoord op geven :?
(PB als het kan graag)


ff op flink wachten die heeft het S model gehad en heeft nu een nieuwe 2008 750.
maar mogelijk weet hij meer.
 
Nieuw deeltje *O*

Posen 8-)

full
 
ff op flink wachten die heeft het S model gehad en heeft nu een nieuwe 2008 750.
maar mogelijk weet hij meer.

Ja, inderdaad gehad ;( maar of er speciale bevestigingspunten waren zou ik niet meer weten.
Ooit de kuip eraf gehad voor 8-) 'dubbellicht' 8-) montage en dat was vrij simpel te doen en dat is alweer 3 jr geleden.Weet geen details meer van hoe en wat.

Maar waarom dan geen S kopen?
Stond bij motoport a'dam een rode met volle kuip te koop.(denk dat dat de demo was van de motorrai :? )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan