MF oost 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er kwam nog een politiebus redelijk hard achter jullie aan toen jullie de 2e keer langs reden? Nog gezien? Nog wat gebeurd ook? :9


Verder was 't erg gezellig. Ging om 20:50u weg en was nog niet de laatste :). Ook een "feelgood-evening" voor mij als TDM eigenaar O-)


:+
Ja die reed opeens naast mij })
Ik moest rustig aan rijden en niet door rood _O- maar mocht gewoon verder rijden :]
 
Laatst bewerkt:
Ja die reed opeens naast mij })
Ik moest rustig aan rijden en niet door rood _O- maar mocht gewoon verder rijden :]
Lol hij ging zó hard ineens, op 't laatste moment invoegen en zo. We hadden al zo'n idee dat ie achter jullie aan ging :9


Mja, gelukkig was 't nie meer dan een FOEI! momentje dus *D
 
Ook nog effe bij de Tex gestopt..
Volgend keer wel de camera mee Bouw! :( ;)

Even een lekker klein ritje gemaakt. Al veels te lang niet gereden :N En ja twee weken niet rijden is lang :')
De sexy Italiaanse doet het nog steeds veels te goed.. :9 :P
 
Lol hij ging zó hard ineens, op 't laatste moment invoegen en zo. We hadden al zo'n idee dat ie achter jullie aan ging :9


Mja, gelukkig was 't nie meer dan een FOEI! momentje dus *D

Nee, dat was idd geluk hebben. Volgens mij vond hij het wel grappig hij reed naast me en was al zo'n beetje aan het lachten en maakte alleen met zijn hand een gebaar dat we wat rustiger aan moesten doen, en hij riep nog even "en wel stoppen voor het rode licht'
Ja zal ik doen meneer agent O-) en weg was die :)
 
DSC00013.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan