MF oost 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
hiero ook,
ik mag nu naar binnen, dus ff forummen
:W

full
 
Nikje en Lisetje welkom..!

Rijden wordt vandaag niet wat... bijkomen, huishouden, F1 en MotoGP.. tis ook akelig benauwd buiten
 
Oeffffffffff net op tijd thuus :X
Zet net de motor voor de deur en barst het noodweer los.
Opkomst bij de Tex was wel aardig, mannetje of 6 en 2 met auto/fiets.

Nou vanavond word denk ik ook niks, morgen iemand???
 
Je zult nu maar op de motor zitten :X

Er is hier een imens lawaai buiten... Bijna beangstigend, terwijl ik daar normaal niet zo'n last van heb...

Maar het stopt hier niet eens met donderen.... gaat gewoon aan een stuk door :X
 
Gezien het feit dat het hier weer lekker naar riool ruikt geloof ik dat het net weer gigantisch aan 't gieten was :X. Kwam weer via alle kanalen omhoog in elk geval... Bij een hevige stortbui hebben we dus ongeveer 10 minuten om de wc dicht te doen :+

Anyways, nu weer droog. Was nét weer thuis van 't mountainbiken dus ben allang blij *O*.

Ow en T-Mobile Nederland ligt totaal plat... Duitse netwerk doet het prima (zoals altijd)


edit: raam weer open gezet, zelfs buiten meurt het als de t*ring naar riool _O-
 
Laatst bewerkt:
Gezien het feit dat het hier weer lekker naar riool ruikt geloof ik dat het net weer gigantisch aan 't gieten was :X. Kwam weer via alle kanalen omhoog in elk geval... Bij een hevige stortbui hebben we dus ongeveer 10 minuten om de wc dicht te doen :+

Anyways, nu weer droog. Was nét weer thuis van 't mountainbiken dus ben allang blij *O*.

Ow en T-Mobile Nederland ligt totaal plat... Duitse netwerk doet het prima (zoals altijd)
t-mobile doet het prima bij mij?

edit: of heb ik wel ontvangst maar kun je niet bellen/smsen/hsdpa-en
 
Laatst bewerkt:
t-mobile doet het prima bij mij?

edit: of heb ik wel ontvangst maar kun je niet bellen/smsen/hsdpa-en
Mast in Overdinkel klapt er altijd uit als het slecht weer is. Misschien woon ik er te dicht bij (pakweg 100 meter)

Kon eerst netwerk niet vinden. Nu issie er wel, maar verbinden lukt niet.
 
Laatst bewerkt:
Oeffffffffff net op tijd thuus :X
Zet net de motor voor de deur en barst het noodweer los.
Opkomst bij de Tex was wel aardig, mannetje of 6 en 2 met auto/fiets.

Nou vanavond word denk ik ook niks, morgen iemand???

Had nog ff richting de Tex gewild maar kwam uit de richting van Bentheim en t werd steeds donkerder.
Toen maar richting thuisbasis Losser ben gereden.
Geen verkeerde keuze dus *D



Gezien het feit dat het hier weer lekker naar riool ruikt geloof ik dat het net weer gigantisch aan 't gieten was :X. Kwam weer via alle kanalen omhoog in elk geval... Bij een hevige stortbui hebben we dus ongeveer 10 minuten om de wc dicht te doen :+

Anyways, nu weer droog. Was nét weer thuis van 't mountainbiken dus ben allang blij *O*.

Ow en T-Mobile Nederland ligt totaal plat... Duitse netwerk doet het prima (zoals altijd)


edit: raam weer open gezet, zelfs buiten meurt het als de t*ring naar riool _O-

Niet alleen T-mobile volgens mij...Internet was hier ook ff vertrokken.
Maar goed... hij dut weer ;)
Zolang als t duurt want de volgende bui komt der al weer aan volgens buienradar.
Die komt hier ook weer over of net derlangs zo te zien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan