Dit onderwerp is gesloten.

quote:
quote:Higgins schreef op 04 juni 2008 @ 20:21:
[...]
Stelletje spammers.... ben maar weer zo vrij geweest.... machine hiero staat toch stil...
hele avond mezelf amuseren.....
quote:
quote:
quote:meisje schreef op 04 juni 2008 @ 20:32:
Sow heej... heel ff wat anders aan het doen... en Hig heeft alweer een nieuw deeltje...
![]()
quote:
quote:
quote:Higgins schreef op 04 juni 2008 @ 20:33:
[...]
Tuuurlijk, heb sinds Dennis mij die taak heeft gegeven het goed opgepakt he.....
Nog op of aanmerkingen wbt de startpost????
quote:Higgins schreef op 04 juni 2008 @ 20:08:
[...]
sja, dat is natuurlijk ook wel zo......, maar wat als jij tijdens een prive-ritje gepakt wordt als er in de groep bepaalde akkefietjes uitgehaald worden????? Geld die regel dan ook nog???? (het is maar een vraag he..)
quote:
quote:ferrariman schreef op 04 juni 2008 @ 20:39:
[...]
Nja, als er in de groep dingen gedaan worden, die niet door de beugel kunnen, kunnen ze mij niet aanrekenen. Ik zou er in principe wat van kunnen zeggen, maar dat is mijn zaak. Als ik in prive tijd ben, maak zelden kenbaar dat ik van de politie ben, ook niet tegenover collega's. Alleen als er bijv. een ongeluk is gebeurd en er is hulp nodig.
quote:Higgins schreef op 04 juni 2008 @ 20:33:
[...]
Tuuurlijk, heb sinds Dennis mij die taak heeft gegeven het goed opgepakt he.....
Nog op of aanmerkingen wbt de startpost????
quote:Higgins schreef op 04 juni 2008 @ 20:31:
[...]
Als we hier op een machine niet verder kunnen met werken, noemen we dit "stil staan"
Aangezien we hier dedicated zijn per machine, hoeven we dan niet ineens ergens anders heen, maar moeten/mogen we wachten tot ie het weer doet.
In mijn geval wordt er nu een onderdeel opnieuw verlijmd wat 24h moet drogen...., heb ik weer....
quote:ferrariman schreef op 04 juni 2008 @ 20:43:
[...]
Ja m'n foto is waardeloos![]()
Moet binnenkort maar es ff een nieuwe maken
quote:Higgins schreef op 04 juni 2008 @ 20:42:
[...]
Maar wat als ze er achterkomen terwijl ze gegevens na aan het checken zijn????
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1