MF MegaMeeting September 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer, dat weekend ben ik met de MuZ Scorpion naar het circuit van Dahlemer Binz om te wegracen met SAM en GSA Supermono. Ook leuk, hardrijden zonder bekeuren.
 
Okee, Thijsipee, tnx.
Wat betreft het volgsysteem dat Biglift beschreef, zo rijdt de AJS en Matchless Vereniging ook altijd toerritten. Dat werkt meer dan prima. Ik zou dat voorstel ook in de openingspost van dit topic opnemen.
 
Wat betreft het volgsysteem dat Biglift beschreef, zo rijdt de AJS en Matchless Vereniging ook altijd toerritten. Dat werkt meer dan prima. Ik zou dat voorstel ook in de openingspost van dit topic opnemen.

Zal het beetje inkorten idd en dan in op zetten :]
 
Zal het beetje inkorten idd en dan in op zetten :]

politie zag ik het laatst ook doen toen ze met een hele grote groep politie motoren door eindhoven reden . Het zag er erg gelikt uit en alles stroomde vlot door.

minpuntje van deze methode is wel dat we het kunstje niet kunnen flikken op een kruising met een op een paal gemonteerde kassa van de overheid ...... of zou de mac smac willen sponseren ??? Ze hebben genoeg motor menutjes verkocht :+ als je hun omzet grafiek zou bekijken piekt ie steeds als het MF op bezoek komt *D

ben benieuwd of die weg nu opnieuw geasfalteerd is na al die mf ers die er hebben gestunt en het wegdek uitgegraven hadden met hun achterwiel....
denk er aan .... op die rotonde staat een camera die kijkt op de weg waar gestunt werd..... kentekens zullen er wel eens heel mooi mee geregistreerd kunnen worden als je daar het wegdek sloopt ( zo denkt de politie en de gemeente er over ik geef er geen bal om ) .... factuurtje van de firma heijmans is niet goedkoop....
Is niemand anders dit opgevallen ???
 
Gobert en Mrs Gobert komen uiteraard weer, mits de omstandigheden het toelaten
full
 
Laatst bewerkt:
Heb de 14e vrij gevraagd... nu maar hopen dat ik het krijg ook :P
Ik ben er dus wel bij, tenzij er echt iets belangrijks tussenkomt.

Misschien dat ik de motor zelfs nog even een wasbeurtje geef voor de meeting (nog een aantal maanden... moet lukken toch? O-) )

Zal m'n eerste meeting worden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan dit weekend niet.
Heb een motorweekend met de MMC, jaarfeest en dat wil ik niet missen!

Tot volgend jaar mei in Veenendaal
 
Master Kawasaki_boy Komt ZEKER ZEKER weer *O*

hopelijk dan met de superpole exhaust inplaats die stomme ingekorte arrow })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan