MF MegaMeeting September 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt overigens bij dat ik vind dat er veel en veel te veel gekloot word met wheelies/burn-outs/rolling burn-outs/kneedowns enz. Het gaat een keer (weer) mis en dan gaat iedereen ineens heilig doen en zeggen dat het niet kán al dat gestunt.
Ik doel hierbij puur op de lange achterbruggen brigade, wheelies tussen de mensen door, die R1 rijder die aan kneedown de rotonde tig keer pakte (en 2 keer knap in de remmen moest omdat er een auto of motor op de rotonde op draaide).

Helemaal mee eens.. ik hoop ook dat het eens afgelopen kan zijn met dat gevaarlijke gedoe..
Je brengt (uiteraard ongewild) zoveel mensen in gevaar... Het is mooi om te zien, maar te gevaarlijk om daar op dat stuk, waar toeschouwers zo dicht op de stunter staan, te gaan lopen klooien -O-

Ik zal er ook niet gaan staan kijken.... onverantwoord is het.. :)
 
Ik ben er ook bij. (ovb)
Omdat ik nog bezig ben met lessen, maar ik denk dan al wel een motor onder me kont te hebben. :]
 
Count me in..

Vorige editie was ook super, alleen zoals al vernoemd miste ik ook de gezamelijke tocht naar Amersfoort, waardoor ik een kleine 50 Kilometer ben omgereden :X (ik ben daar totaal niet bekend)

Tot dan. Groeten Vincenth
 
ben er wel maar vind het jammer dat het 2x per Jaar is :')

je ziet het minderen..... een paar jaar geleden was het echt druk maar door het 2x keer te doen word het animo steeds minder -O-

maar goed dat is mijn mening maar *D *D
 
Mc Donalds is er klaar voor

TBmhwH.jpg
 
goeiedag
ik kom sowieso maybi met mijn eigen motor als ik dan het rijbewijs heb
en anders bij mijn broer achterop
:W
 
dit jaar ga ik heel graag mee, kon de vorige keer niet ;(
tegen die tijd moet ik dan wel een kilo of 10 nog kwijt zijn,
dan past mien leren piepen ook beter :Y
 
heeje,

uiteraard ben ik ook van de partij op mijn Z750 en neem nog wat mensen mee.

Dus de volgende gaan ook mee (kan nog meer worden):

DaDragon (Z750)
mystique (GSX600F)
DaSpawn (GSX600F)
Ghost (GSX750F)
Dominess (GS500e)
MaNo (V-strom 650)
Thea (GSF600F)
HW48 (VF700C)
Harry (GL1500)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan