Wieke Tingels "Babyborrel" 29 juni 2008

RotaxMax

MF veteraan
4 aug 2006
4.714
1
Boom
Op 26 mei is onze dochter Kirsten geboren.
Om dit te vieren nodigen wij jullie uit voor een hapje en een drankje op Kirsten's babyborrel.
Jammer genoeg kan ik jullie niet uitnodigen om nadien een ritje te doen, maar het staat alle aanwezige Tingels natuurlijk vrij om nadien de buurt eens te verkennen per motor.

Praktische gegevens :

wanneer : 29 juni 2008
tijd : 14u - 18u
waar : Hoboken (adres word later meegedeeld)

graag een seintje van diegene die willen komen zodat ik genoeg koffie en motorstaanplaatsen kan voorzien.

Hier een fotootje van het feestvarken *O*
tn_DSC_4140.jpg


aanwezigen :

- Mexion + vriendin
- Evil Kim + vriendin
- Supathaifly + vriendin + WT Bartje
- Sheldon + vriendin
- Katoh + 6 pack juppekes
- Ska-man
- Monsterman
- Nakedbiker
- Rider of the Storm
- Ioclevius
- Tom__
- De Rekkers
- Courage_74 (ovb)
- Deusjevoke
- SoloMotard
 
Laatst bewerkt:
ik zal er zeker zijn, of vriendin meekomt ligt eraan of ik de auto neem naar het zonnige Hoboken *O*
 
Zal helaas toch nie van de partij kunnen zijn, moet naar familiefeest bij schoonfamilie. Ging normaal weekje later doorgaan maar ze hebben uiteindelijk toch voor 29 juni gekozen |(

Sorry Minimax
 
Op 26 mei is onze dochter Kirsten geboren.
Om dit te vieren nodigen wij jullie uit voor een hapje en een drankje op Kirsten's babyborrel.
Jammer genoeg kan ik jullie niet uitnodigen om nadien een ritje te doen, maar het staat alle aanwezige Tingels natuurlijk vrij om nadien de buurt eens te verkennen per motor.

Praktische gegevens :

wanneer : 29 juni 2008
tijd : 14u - 18u
waar : Hoboken (adres word later meegedeeld)

graag een seintje van diegene die willen komen zodat ik genoeg koffie en motorstaanplaatsen kan voorzien.

Hier een fotootje van het feestvarken *O*
[afbeelding]

aanwezigen :

- Mexion + vriendin
- Evil Kim + vriendin
- Supathaifly + vriendin
- Sheldon (al dan niet met vriendin)
- Katoh + 6 pack juppekes
- Ska-man
- Monsterman
- Nakedbiker

Ik zal ook afkomen. Om 18u wilt ge iedereen buiten he? Ik zal zien dat ik dan toch om 16u er ben, want heb mss iets te doen daarvoor, of moet het om 14u zijn? :P

btw: iedereen die niet van hier is, de bruynlaan is nen aanrader om te gaan rijden :X
 
Ik zal ook afkomen. Om 18u wilt ge iedereen buiten he? Ik zal zien dat ik dan toch om 16u er ben, want heb mss iets te doen daarvoor, of moet het om 14u zijn? :P

btw: iedereen die niet van hier is, de bruynlaan is nen aanrader om te gaan rijden :X

Het is van 14u tot 18u, dus als ge om 17u55 komt moogde nog binnen :Y

De legerstraat in Wilrijk is ook een aanrader om een toerke te gaan doen. :X

Had dit topic niet gezien :X

Ik kom ook af ;)

ge zijt welkom
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan