Open SPES uitlaatdemper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Ik heb nog wel een gave demper liggen. Aansluit diameter is 50mm.

Demper is helemaal blinkend, in zeer nette staat. Alleen maar bling-bling :9
Ik heb alleen geen db-killer bij, en er zit ook geen goedkeuringstype op.
Ik wil vraag er 75 euro voor.

full


edit: in dit filmpje komt ie ook voorbij:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7421999356194594160&q=&hl=nl
 
Laatst bewerkt:
Motor staat er nu zo bij, en dat is ook de reden dat deze uitlaatdemper te koop is. Er zit nu een Laser Hotcam aanvast :9~


large
 
kzag na wat research dat je ook een gs500 gehad hebt.
zou je die demper van jou daar makkelijk op kunnen bouwen?
zoja heb ik wel intresse
 
De pijp van een GS500 is 45mm, de pijp van mijn GSXR is 50mm.

Dus als jij een linkpijpje hebt wat van 45 > 50 overloopt, Of je kunt het mondstuk van deze demper een beetje knijpen..... dan kun je de demper zo overzetten :Y
 
John,

Ik wil hem wel hebben! Ik wil hem ook op mijn GS500 zetten. Zit er ook aansluit materiaal bij?

Waar woon jij? Ik kan hem eventueel morgen ophalen....
 
Ik woon in Gedrop.

Het mondstuk van de demper is ongeveer 4cm lang. Er zit verder geen linkpijp bij.

Voor mijn precieze adres moet je even een mailtje sturen. Ik ben morgenmiddag in ieder geval wel thuis.
 
OK, heb ik met die 4cm genoeg speling om hem op te hangen aan het duoseat stepje? dus de originele aansluiting?

Hoe is t geluid? Nooit gezeur gehad zonder E-keur?

Gedrop is een beetje ver voor mij, maar als ik bv 80 euro naar je overmaak, kan je hem dan opsturen?

Tim.
 
OK, heb ik met die 4cm genoeg speling om hem op te hangen aan het duoseat stepje? dus de originele aansluiting?

Hoe is t geluid? Nooit gezeur gehad zonder E-keur?

Gedrop is een beetje ver voor mij, maar als ik bv 80 euro naar je overmaak, kan je hem dan opsturen?

Tim.

aan het aansluit punt zit nog z'n 4cm, dat lijkt me wel voldoende. Aan de bovenkant zit er net als bij jouw originele demper een ophangpunt voor aan het duostepje.

Ik heb nooit gezeur gehad met E-keur. Ik had op mijn GS500 ook een 'for racing use only' Laser demper en ik heb er 17.000km mee gemaakt zonder bekeuring/waarschuwing.
Zie en hoor: http://video.google.nl/videoplay?docid=-3391100241338127258&q=&hl=nl })

Voor 80euro stuur ik hem ook wel op. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan