Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als ik morgen slaag voor mn rijexamen ga ik die dag nog een zwarte monster 620ei S bestellen, met ducati performance ovalen carbondempers+luchtfilter, ingekort achtereinde en handlebar mirrors

Duimen maar :]
Hopelijk ben je er morgen door, dan wordt jij nummer 21 op de lijst.
 
Dit is em. :9~

full



Heb nog 'n vraagje: wat is zo ongeveer de maximum olietemperatuur die op je dashboard mag verschijnen tijdens een middellange tot lange rit?
 
Laatst bewerkt:
@ayla, zo rond de 80 maximaal is wat ik erop krijg...


Oops, de mijne gaat tot 105-106, zeker als je 'n tijdje traag moet rijden (stadsverkeer).
Ik had al gevraagd aan iemand, en die zei dat 't wel normaal was, maar helemaal zeker was ik niet. Toch maar eens laten nakijken dan?
 
Oops, de mijne gaat tot 105-106, zeker als je 'n tijdje traag moet rijden (stadsverkeer).
Ik had al gevraagd aan iemand, en die zei dat 't wel normaal was, maar helemaal zeker was ik niet. Toch maar eens laten nakijken dan?

Olietemperatuur 100 a 110 graden, is nix mis mee hoor.
Heb ik op diverse Ducs al gehad, meestal met file rijden in warm weer, en met flink blazen.

Maar wel eerst wel ff rustig aan doen, voordat je de Duc uitzet.
Zodat de olietemperatuur rond de 85 a 90 graden is.
 
De mijne is besteld ... normaalgezien komt hij begin mei binnen.
't Is een zwarte Monster 620s i.e.
 
whoohoo 8-) ben geslaagd en heb mn motor besteld :]
Hij was op voorraad dus ze moesten gewoon nog effe alle mods erop gooien (superbike mirrors, carbon uitlaten, inkorten kontje ..) en dus zal ik volgende week al kunnen :]

Dus tel me er maar bij, met een zwarte Monster 620S e.i.
 
He´Deeph ik zie op die foto van je trouwens mooie duc dat je je achterspatbord
(dat lelijke ding ) eraf hebt gehaald
Scheelt dat veel qua straat vuil en wat gebeurt er als het regent krijg je dan water van je achter band op je broek?
 
Ik heb nog niet in de regen gereden met het spatbord eraf, maar ik denk wel dat je vering (en de rest) goed onder het vuil komt te zitten als je in de regen rijdt. Maar dat is af te spuiten dacht ik zo..
 
Ik heb bij mij ook het achterspatbord eraf gehaald en ik heb zelf een andere nummerplaathouder gefabriceerd, en als het regent dan heb ik geen last van opspattend water op mijn rug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan