Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het rondje regio dan?
De DCN (DucatiClubNederland) heeft 5 regiocafé's welke zo'n beetje om beurten 1x in de maand open zijn. Met het rondje regio zijn alle café's open en is het de bedoeling alle regio's met een bezoek te vereren. Alle regio's rijden = ong.750km. Belonig eeuwige roem (naar het schijnt), een zere kont en een maaltijd.
 
Ik heb een Monster Dark 600, die verkocht is (volgende week is ze weg) '(
Mostro_terre.jpg

Maar ik treur niet want ze wordt vervangen door een 748 :9~
 
kruisbestuiving van verschillende bouwjaren? (frame/blok/achterrem zo te zien van voor 99, wielen, stuurschermpje, knippers, kontje van na 2000)
'kheb deze in België nieuw aangeschaft bij een officiële Ducati dealer in oktober 2000. Het model (die kleurstelling) is enkel gemaakt in 1999 en 2000 als ik me niet vergis.
En ik weet er nog enkele identieke rondrijden hier in België...
Het stuurschermpje en seatcover zijn er achteraf opgezet offcourse.
 
Op woensdag 09 april 2003 23:23 schreef MarcoMonstro het volgende:Wat voor tellers heb je er op? Is die al met toerenteller?
Zonder toerenteller... ik geloof dat ze 't jaar nadien (2001) met toerenteller kwamen.
 
Een blauwe met zilver kader... nice!
Welke kleur zullen de wielen zijn?
btw is waar heb je dat motorgeluidje vandaan op je homepage? Wil ik ook wel :)
Yup en blauw is ie zeker :] metalic en paars zit erin :]
De wielen zijn grijs metalic.
En het motor geluid komt van Ducati Club Nederland site, staat onder multimedia.
 
ruig ding ! heb je ook een piccie van de koplamp van voren?

(off topic); gelijk maar wat technische vraagjesover die 944 kit, hoeveel pk heb je op het achterwiel dan ? oja, er zit bij mij een nieuw setje tandwielen en ketting aan te komen, iemand ervaring met 2 tandjes groter achter ?? ik hoor het graag!

(steef wil trouwens meer plaatjes zien van gemodificeerde monsters, er zijn er onderhand 30 op dit forum en volgens mij heb ik er maar 5 of 6 gezien....dus)
 
Ik heb een rooie Monster 600 uit 95. Van Brullie gekregen.
Goed hé :} *D *D

Ziet er erg mooi uit dat blauw...
 
Laatst bewerkt:
nee dat is een verbouwd monster frame .
motor is speciaal op wens van iceman zijn broer gebouwd en daar zit al heel wat tijd en geld in
Kontje en voetsteunen lijken anders verdacht veel op die van een 748/9xx.. Of is het voorste deel van een Monster en het achterste van een 748/9xx?
Dat er veel tijd en geld in zit is wel te zien ja. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan