Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Carfixer & Spidy: Als jullie nu es ruzie gaan maken hier op t forum, dan hebben we ook al een spectaculair evenement in het vooruitzicht op 8 mei... :+
 
hallo ik ben op zoek naar nen bike heb hiervoor met ne zxr 400 en daarna ne gsxr 750 srad gereden en overweeg nu ne ducati monster weet er echter wel niet veel van welke motor het best is en welk model want heb al gehoord da sommige modellen wat miserie hebben met hun duc. kan iemand mij soms wa tips geven welk bj ik best neem en welke motor.
en graag jullie ervaringen met den duc ook de negatieve aspecten aub.
 
Lees dit topic dan maar eens goed door. Veel, heel veel tevreden gebruikers!(Monster is zwaar verslavend, vandaar "gebruikers")
Gezien je historie denk ik niet dat je op een 620 moet stappen. Maar ik kan natuurlijk niet in je portemonnaie kijken...
 
hallo ik ben op zoek naar nen bike heb hiervoor met ne zxr 400 en daarna ne gsxr 750 srad gereden en overweeg nu ne ducati monster weet er echter wel niet veel van welke motor het best is en welk model want heb al gehoord da sommige modellen wat miserie hebben met hun duc. kan iemand mij soms wa tips geven welk bj ik best neem en welke motor.
en graag jullie ervaringen met den duc ook de negatieve aspecten aub.

ik denk zelf ook dat gezien je motor ervaring de 600/620 te "licht gaat zijn.
op een 750/800 heb ik nooit gereden dus daar kan ik geen oordeel over vellen maar
zelf heb ik een 1000, en dan heb je in principe genoeg vermogen om aardig mee uit de weg te kunnen...
 
De meeste mensen zeggen dat een M600 te licht is. Een M900 heeft vermogen genoeg maar kost vaak een fortuin.
Dan opteer ik voor de middenklasse de M750. Ik heb er ook een en het is voldoende voor mij.

Als je een nieuwer model wil dan kan je volgens mij best opteren voor een M800 (wordt niet meer gemaakt daik) of een S2R.

Een M1000 of S4R is nog beter maar ik vrees dat deze nog steeds heel duur zijn op de tweedehandsmarkt.
 
persoonlijk "no offence guys" vind ik de s4r er wat minder uitzien door die grote radiator aan de voorkant, kweet het het is nodig met al die pk'tjes maar zelf zie ik de monster het liefst zonder...
 
Hier kan een slotje op O-)
full


We gaan verder in deel 2
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Viccie met de vraag of hij dit topic op slot wil doen. Dan zullen we vanaf nu verder gaan in deel 2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan