Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Nothing

MF'er
22 jul 2005
94
0
Sittard
Hallo,

Ik wilde vragen of hier mensen zijn die ervaring hebben met de
Ducati 1000 sport classic.

Ik wil me namelijk een nieuwe motor gaan kopen en ik kwam deze
gisteren tegen met zoeken op internet.

Eigenlijk had ik al het besluit genomen om de nieuwe Ducati Monster 696 te
gaan kopen, maar nu ik deze gezien heb begin ik toch ernstig te twijfelen.

Ik heb alleen maar weinig ervaringen over deze motor gevonden
en ik wil graag weten wat jullie over deze motor te zeggen hebben?

Uiteraard wil ik nog een proefrit gaan maken van te voren, moet ik trouwens
ook nog op de nieuwe monster gaan doen.

Onderstaand de motor *D

full
 
Laatst bewerkt:
Je kan de vraag beter neerleggen bij www.dcnforum.com

Daar is een heel topic over de sport classic

:+
 
Laatst bewerkt:
Ik wil zaterdag een proefrit gaan maken als het lukt en hopen dat ik
hem in het echt ook nog zo mooi vindt :Y
 
Ik wil zaterdag een proefrit gaan maken als het lukt en hopen dat ik
hem in het echt ook nog zo mooi vindt :Y
Goede keus,'t is nl een pracht motor,loop zelf al een jaar te onderzoeken om deez als 3 e motor te kunnen aanschaffen,heb vorig jaar een testritje van 2u gemaakt daar ik de tijd vergat, *D zo mooi vond ik het rijden vooral door het geluid wat uit de Termi's :9 (access) kwam,ze waren al ongerust toen ik weer bij m,n dealer terug kwam,ze dachten dat ik misschien hun demo had platgereden _O-
Spiegeltjes zie je niet veel in mede door de stand en trillingen,schakelen moet ff wennen,flink het schakelpedaal omhoog trappen anders wil die weleens tussen de versnellingen in zitten B| en da's nie zo fijn als je ff lekker door een bocht wil knallen,stuurt geweldig met dito voorrem :}
veel suc6 :W
 
enigste ervaring die ik ermee heb is in de showroom van de dealer.

moet wel zeggen bij elke ontmoeting met die fiets ( Én de paul smart repl) is het altijd hoi lieffie dag lieffie enne :9~ :9~ :9~