Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

gewoon 2 uitlatensysteem kopen. heb pas geleden een enkel systeem gezien (Termi-imitatie van StarTwin) en vond dat er niet mooi uitzien :N

Met dubbele pijpen heeft ie een veel "voller" aanzicht.
 
Ik persoonlijk vind de dubbele uitlaten ook mooier. Dat was een van de kenmerken waar ik op viel van de motor :) en het geluid is geweldig.

Toen ik hem ging kopen en hij werd gestart kreeg ik kippenvel :9 wel zonder dempers uiteraard, met dempers is het en stuk minder.

Ik moet ook maar eens een filmpje van mijn motor maken :)
 
zonder woorden....
full
 
Ik vind de laatste plaatjes niet zo mooi (sorry), ik hou er niet zo van dat 1 uitlaat hoog zit, terwijl de andere uitlaag laag hangt. Verder wel een van de mooiste Ducati's, maar er zijn zoveel mooie Ducati modellen.

Natuurlijk de Monster op nr. 1! :)

grtz...


(ik zal hoogstwaarschijnlijk ook niet meer terugkomen in dit topic, ben een beetje verdwaald ;) )
 
Ik heb mijn SC nu vanaf de 19e juni heb nu zo'n kleine 1000km mee gereden. Het was eerst een beetje wennen kwam van een Suzuki supersport, maar ik kan je vertellen het rijdt waanzinnig.

Heb de zwart dubbelle Termignoni besteld, ze komen halve juli binnen *O* uit Italie. Verder was ik niet zoveel van plan te veranderen, vindt hem origineel het mooist. Ohhja de veren zijn aangepast voor en achter hypro-vering maar dat was al gedaan voor ik hem kocht dus ik weet niet precies het verschil in rijden :? Het zal best wat strakker rijden :Y en je ziet het niet aan de buitenkant...

En het gekke kenteken lichtje vorig weekend verwijderd, ziet er dan toch wel wat strakker uit.

Even nog wat pic's posten
full
 
...Ik zal binnenkort eens nieuwe foto's nemen en posten...heb inmiddels alweer volgende accesoires aangeschaft;

- Rizoma drukplaat
- Rizoma koppelingsdeksel
- Rizoma remhendel
- Rizoma koppelingshendel
- Rizoma oliereservoirdekseltjes (3X)
- Rizoma tandriemkast
- Rizoma handvaten
- Ducati Performance olie-plug
- Ducati Performance steering headring plug
- Voorvoorkpootbeschermers uit Schotland
- Termignoni uitlatenset
- Ohlins top-mount stuurdemperset (zelf ontworpen, bijna "af")
 
hee cool. Leven in de sc1000 brouwerij.
@nickske: Graag eens foto's inderdaad. Ik zal dat ook van de mijne proberen. Zou je ook eens wat foto's willen posten van je aanpassingen en waarom je deze hebt uitgevoerd? Performance, looks? etc?
 
@oOMARIOo, is het nummerplaat licht origineel op de motor? Ik had er geen op zitten namelijk en het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit, good riddence. Zelf heb ik het spatbord/taart schep er ook niet meer opzitten.

@Nickske, Ik ben wel benieuwd hoe al die modificaties er uit komen te zien. Bij een paar van de dingen weet ik niet eens wat het is/doet :+ maar ik denk niet dat je van een performance oil-plug sneller gaat ;)
 
@oOMARIOo, is het nummerplaat licht origineel op de motor? Ik had er geen op zitten namelijk en het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit, good riddence. Zelf heb ik het spatbord/taart schep er ook niet meer opzitten.

@Nickske, Ik ben wel benieuwd hoe al die modificaties er uit komen te zien. Bij een paar van de dingen weet ik niet eens wat het is/doet :+ maar ik denk niet dat je van een performance oil-plug sneller gaat ;)

Bijna alles is voor het mooie. :Y :Y
 
@oOMARIOo, is het nummerplaat licht origineel op de motor? Ik had er geen op zitten namelijk en het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit, good riddence. Zelf heb ik het spatbord/taart schep er ook niet meer opzitten.

Het is idd de originele kentekenverlichting op de foto's.

Gr Mario
 
@Nothing, plaats eens een fototje hoe jij de achter kant van je motor hebt. Ben nieuwsgierig hoe dat er dan uit ziet zonder de taartschep...

Gr Mario
 
Terug
Bovenaan Onderaan