Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Idd stil hier! Ik ben op zoek naar een Sport 1000 s. Wie weet er 1 te koop!?

Goed zoeken en als er 1 is die goed is, niet te lang wachten! Prijzen zijn aan de hoge kant nu er weinig aanbod maar veel vraag is. Je bent opzoek naar een S of Paul Smart?
 
1 van beide... Maar kom ze bijna niet tegen :?

Misschien eentje kopen in het buitenland? Ken iemand hier in London die helemaal naar Belgie moest om een niet te dure S te kopen. In de UK waren ze allemaal 1-2k duurder...

Kijk ook eens op www.ducati.ms of op motor verkoop sites in Belgie/Duitsland/Frankrijk/Italie.

Kans op een redelijk geprijste te kopen zal niet zo groot zijn inmiddels, misschien dat ze in het voorjaar weer hier en daar te vinden te zijn? Als je een naked (non S of PS) zou willen zijn de opties iets groter.
 
Die eerste is VEEL te duur... is gewoon de nieuwprijs! die 2de heeft 2 verschillende uitlaten op de foto?
 
Motor Forum Oma moet niet zeuren B|


Ga proberen om de velgen tubeless dicht te krijgen. Bij een lekke band kan je niks anders doen dan de binnenband te herstellen of een nieuwe te steken. Zie me da nog niet doen als ik onderweg ben :')
full
 
Ah wist ik niet joh. Maar vast weinig moeite gekost om hem verkocht te krijgen. Zag er super uit...

Ja, ik had al belangstellenden nog voordat ik van plan was om 'm te verkopen... maar heb vorig jaar nog geen 300 km gereden en dat samen met de omstandigheden was het toch een juiste beslissing.

en toch...

is het absoluut niet fijn :r :N
 
Laatst bewerkt:
Altijd jammer als je een keuze moet maken ,maar je geeft al aan dat het de juiste was.
Vind die vierwiel wel een erg rete gaaf ding *D
Hoe staat het met de helm verzammeling,meende dat je nog al wat mooi dingen hebt staan :)
ben zelf nu bezig een Honda dax op te bouwen }) is een brommer maar met 125cc blok er onder :] :]
Ja, ik had al belangstellenden nog voordat ik van plan was om 'm te verkopen... maar heb vorig jaar nog geen 300 km gereden en dat samen met de omstandigheden was het toch een juiste beslissing.

en toch...

is het absoluut niet fijn :r :N
 
Hee Emile, Jeetje een Honda Dax... zo-een heb ik vroeger ook eens gereden, dat was FUN. Ik was sowieso onder de indruk van de viertakt Honda brommers (de lange adem fietsen) maar kocht zelf (na een Puch MV) een opgevoerde Kreidler... Goh wat gaat de tijd snel :Y
Maarre 125 cc zoww... zo'n Suzuki blok TW-125 ofzo ?
Het was volgens mij ook typisch zo'n paddockfiets (toen er nog geen scooters waren)

De Grizzly die ik heb is echt beresterk. Vierwiel-drive, hoge lage giering sperdifferentieel, stuurbekrachtiging enz..

Leuk als die Duisters hier hun meegebrachte RIB of vissersboot vast in het mulle zand ziet staan (ver verwijderd van de strandopgang) en luidkeels roepen "Hilfe... Hilfe..." :)

Mocht je eens in de buurt zijn, laat het weten dat moet je beslist eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan