Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Om dit forum weer even onder de aandacht te brengen...

"zomaar een kwijlplaatje"

full
 
Plaats zoiets liever in mijn werkkamer, ook al kan ik niet meer zitten... Of maak van zo'n extra garage een werkkamer, met meer ruimte... nog beter :)
Of we verhuizen de hele huiskamer inboedel naar de garage en Saluti zit alleen op de tweezitsbank 8-)


Circuit fietsje :] voor de DCR

full
 
Laatst bewerkt:
Plaats zoiets liever in mijn werkkamer, ook al kan ik niet meer zitten... Of maak van zo'n extra garage een werkkamer, met meer ruimte... nog beter :)
Of we verhuizen de hele huiskamer inboedel naar de garage en Saluti zit alleen op de tweezitsbank 8-)


Circuit fietsje :] voor de DCR

[afbeelding]

Ziet er goed uit Rob! Als ik zo kijk is er niet eens zo heel veel nodig om m`n huidige motor zo te krijgen. :) :]
 
Inderdaad, knippers en verlichting eraf en slicks erop. Alleen die kuip is toch nergens meer te koop ?

Of heb jij dat al gevonden in de tijd dat je dit leest :+


Mooi helmpie voor die gele :Y

full
 
Ja ik heb best veel helmen, maar ze zijn toch allemaal een beetje té flitsend.

Deze tri-colore kan nog net
full


Een potje met leren onderkant en een bril staat het beste, maar ik hoef niet helemaal terug naar de jaren 70...

Een matzwarte, precies zoals mijn pak ofzo.
 
Hoi, even een vraag naar ervaringen.
Ik heb mijn 1000 SC vanaf 2009, model 2007 maar uit de showroom met 0 km
Ik heb hem nu dus bijna 4 jaar, 6000 km gereden en binnenslaper!
Ik ben er nog steeds erg blij mee, rijden en looks helemaal top alleen....
Spaken roesten, div koppelingen roesten, chroom laat los van de doppen van mn voorkpoten, lak laat los van mn blok.....okee, ik ben geen poetser maar erg jammer!! :( Mijn R100 uit '78 ziet er wat dat betreft beter uit!!
Wat zijn de ervaringen/ oplossingen??
Om de doppen op de voorvork te vervangen, weet iemand waar ik die preloadadjusters kan kopen?

Alvast bedankt
 
Hoi, even een vraag naar ervaringen.
Ik heb mijn 1000 SC vanaf 2009, model 2007 maar uit de showroom met 0 km
Ik heb hem nu dus bijna 4 jaar, 6000 km gereden en binnenslaper!
Ik ben er nog steeds erg blij mee, rijden en looks helemaal top alleen....
Spaken roesten, div koppelingen roesten, chroom laat los van de doppen van mn voorkpoten, lak laat los van mn blok.....okee, ik ben geen poetser maar erg jammer!! :( Mijn R100 uit '78 ziet er wat dat betreft beter uit!!
Wat zijn de ervaringen/ oplossingen??
Om de doppen op de voorvork te vervangen, weet iemand waar ik die preloadadjusters kan kopen?

Alvast bedankt

Beste,

Ik kan je daar niet mee helpen, ik heb (nog) geen ervaring met de SC (haal haar vandaag pas op... :)
Wel rij ik sinds 2006 duucs en herken je corrosie-klachten niet (onder overigens dezelfde omstandigheden en 150 meter v.a. de kust)

Die preloadadjusters bij Marcomoto (is bij jou om de hoek denk ik) of Sparks Trading en er komt vast nog wel een reactie waar je wél wat meer aan zal hebben...

Saluti :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi, even een vraag naar ervaringen.
Ik heb mijn 1000 SC vanaf 2009, model 2007 maar uit de showroom met 0 km
Ik heb hem nu dus bijna 4 jaar, 6000 km gereden en binnenslaper!
Ik ben er nog steeds erg blij mee, rijden en looks helemaal top alleen....
Spaken roesten, div koppelingen roesten, chroom laat los van de doppen van mn voorkpoten, lak laat los van mn blok.....okee, ik ben geen poetser maar erg jammer!! :( Mijn R100 uit '78 ziet er wat dat betreft beter uit!!
Wat zijn de ervaringen/ oplossingen??
Om de doppen op de voorvork te vervangen, weet iemand waar ik die preloadadjusters kan kopen?

Alvast bedankt

De ervaring met het roesten heb ik (gelukkig) niet. Wel laat op verschillende plaatsen op het blok de lak inderdaad los. Schijnen meer motoren uit die jaren last van de hebben... :/
 
Nee man, al heb ik geen ervaring met die andere pijpen en van me Paul Smart is te lang geleden.
Het rijdt fantastisch i.c.m. het brullende geluid. Ik vind het beter sturen dan de S4RS zelfs. :]

Zo met het gezin een broodje eten en daarna ga ik naar me dochter in Den Haag OP de motor natuurlijk. Er zat zo'n windschermpje op (ter grootte van zo'n M1100) dat heb ik eraf gehaald, dus kijken hoe dat bevalt op de snelweg.

Fijne zondag !
 
Terug
Bovenaan Onderaan