Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Nice! mooie motor :) Een explosie van SC1000 op eens *D Zelf heb ik een rode Monoposto, maar stiekem vind ik de zwarte mooier.... :$


Ben trouwens nog nooit een andere SC1000 tegen gekomen in het wild.
 
Ben wel in voor een ritje, prik maar een datum.Hoeveel SC's zijn er op dit forum?
 
heeft niemand ergens mooie duidelijke grote fotos gezien van die nieuwere 1000 s? die rode met dat topkuipje en die zwarte velgen. hij heeft aan 2 kanten achterveren en dempers. dat ding wilk hebbeh :9 :} *O*
 
heeft niemand ergens mooie duidelijke grote fotos gezien van die nieuwere 1000 s? die rode met dat topkuipje en die zwarte velgen. hij heeft aan 2 kanten achterveren en dempers. dat ding wilk hebbeh :9 :} *O*


Staat een nieuwe bij Arie Molenaar voor een mooie prijs.
 
jep die had ik gezien. erg aanlokkelijke prijs alleen moet ik wachten minstens tot volgend jaar. hier nog een leuk reclame filmpje :}
 
Wat voor de monsters geldt, geldt ook voor de SC piloten, dit is een geweldige gelegenheid om eens bij elkaar te komen en een leuke rit te maken :Y

http://dutch.ducatifora.com/viewtopic.php?f=26&t=20152
 
voor zover ik weet: 4 stuks nu? Wie meldt zich nog meer ? :)



Ik meld me ook aan voor een SC1000 rit, dat is dan 5

Hangt er wel een beetje vanaf waar het startpunt zal zijn en wanneer . De meeting in Leiden is voor mij toch wel erg ver rijden helaas '( ik kom uit zuid limburg en ben al 2,5 uur onderweg naar Leiden...

ja ja ik weet moet me niet aanstellen ;)
 
Ducatisti :? ,

met veel interesse lees ik dit forum. Rij zelf een Yamaha FZ1-naked, maar ben wel steeds meer in de ban van de SC.

Nu staan er twee bij Affetto, een 2006 en 2007. En er staat een Paul Smart replica.

Mijn vraag: hoe zijn jullie ervaring met deze dealer, bij mijn weten zijn er verder geen Duc-dealers in Limburg, en wat zou jullie advies zijn: de 2006, de 2007 of toch de replica????
 
De fiets is een paar dagen in bezit en er staan al 700 kilometers op de teller.......gaat goed!
 
Ducatisti :? ,

met veel interesse lees ik dit forum. Rij zelf een Yamaha FZ1-naked, maar ben wel steeds meer in de ban van de SC.

Nu staan er twee bij Affetto, een 2006 en 2007. En er staat een Paul Smart replica.

Mijn vraag: hoe zijn jullie ervaring met deze dealer, bij mijn weten zijn er verder geen Duc-dealers in Limburg, en wat zou jullie advies zijn: de 2006, de 2007 of toch de replica????


Net ff wat je wil: de zwarte is een biposto (eventueel 2 persoons) met natte koppeling, de rode monoposto met droge koppeling, de paul-smart heeft wat "duurder" veerringsmateriaal (ohlins) en ook de droge (rammelende) koppeling. De zwarte is aardig aan de prijs wetende dat ik voor dezelfde maar dan nieuw (0 km uit 2008) 10400 betaalt heb.......was wel ff zoeken.
 
Ducatisti :? ,

met veel interesse lees ik dit forum. Rij zelf een Yamaha FZ1-naked, maar ben wel steeds meer in de ban van de SC.

Nu staan er twee bij Affetto, een 2006 en 2007. En er staat een Paul Smart replica.

Mijn vraag: hoe zijn jullie ervaring met deze dealer, bij mijn weten zijn er verder geen Duc-dealers in Limburg, en wat zou jullie advies zijn: de 2006, de 2007 of toch de replica????


Je hebt nog deze Duc dealer: http://www.jmdmotoparts.nl/ ze zitten vlak bij Nuth.

Ze hebben geen SC1000 te koop op het moment, maar hier heb ik mijn motor nu ook in onderhoud, ze hebben me tot nu toe erg goed geholpen.

Helaas ben ik al gevallen met de motor ;( en heb hem meteen daar heen laten afslepen, 5 dagen later kon ik hem weer piek fijn in orde ophalen *D
 
in het geel met zilvere wielen en zwart frame ook een beauty. ik zie deze kleuren combi niet in europa op de ducati site staan echt zonde
 
in het geel met zilvere wielen en zwart frame ook een beauty. ik zie deze kleuren combi niet in europa op de ducati site staan echt zonde


De biposto is naar mijn weten hier alleen in het zwart geleverd. Geel was er wel (zijn er nog genoeg nieuw overjarig) maar dan in de monoposto uitvoering met 2 uitlaatdempers boven elkaar en droge koppeling.
 
idd maar deze is toch het nieuwe model met de natte koppeling. ik vind die 2 uitlaten links en rechts super. waarschijnlijk hebben ze in de states meer kleur keuze...
 
De biposto is naar mijn weten hier alleen in het zwart geleverd. Geel was er wel (zijn er nog genoeg nieuw overjarig) maar dan in de monoposto uitvoering met 2 uitlaatdempers boven elkaar en droge koppeling.


Volgens mij is de biposto model 2006 gewoon in geel geleverd? In deventer bij de importeur van ZARD zag ik hem daar ook gewoon staan net als diegene die bij AMC motoren te koop stond...
 
;)
full
 
Ondertussen heb ik mijn achterkant gemodificeerd: de kunstof zwarte plaat+kentekenplaatverlichting verwijderd, ziet er dus al een stuk beter uit. Onderstaand plaatje geeft een nog mooiere oplossing, weet iemand de fabrikant?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan