Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Dat is toch die nieuwe Ducati club ?

Er is inderdaad een nieuwe Ducati club genaamd "Ducati Olanda Club". De rit a.s. zondag is genaamd "Ducati Bella Olanda". Beetje verwarrend maar de rit is een particulier initiatief van een ducatist en staat los van de nieuwe club. :]

Hier is de link van de rit. LINKIE
 
OK, duidelijk.

Ik begrijp alleen niet waarom er een nieuwe club is opgericht. Hebben de initiatiefnemers vervelende ervaringen met de DCN of moet er gewoon een 2e (voor de keuze) bij ?

Ik ben zelf pas lid sinds 2005 en heb enorm veel plezier gehad met die club (lees: de leden) met als hoogtepunt een weekendje sturen, zie hieronder...
Ik vind overigens de organisatie DCN goed staan, logisch na 35 jaar en heb weleens overwogen om actief daarin deel te nemen.

full
 
Laatst bewerkt:
Niet persé, zou goedkoper zijn als ik ze kan behouden maar als je hierdoor veel meer keuze hebt, dan ga ik voor andere klauwen. Ik vond de vertraging op mijn S4RS veel sneller met nauwelijks druk.

Ben benieuwd naar je reactie
Tis daarom dat ik het vroeg. Denk dat je meer keuze gaat hebben met andere remklauwen maar tegelijk heb je dan weer het probleem met je spakenwielen. Weet het niet zeker maar denk dat je met je spakenwielen niet voldoende ruimte gaat hebben voor die andere klauwen waardoor je weer genoodzaakt gietwielen moet plaatsen.
 
Tis daarom dat ik het vroeg. Denk dat je meer keuze gaat hebben met andere remklauwen maar tegelijk heb je dan weer het probleem met je spakenwielen. Weet het niet zeker maar denk dat je met je spakenwielen niet voldoende ruimte gaat hebben voor die andere klauwen waardoor je weer genoodzaakt gietwielen moet plaatsen.

Dan maar dit gebruiken... O-)
 
Inderdaad, ik heb nog geen prijzen gezien maar denk dat je daar een leuke 2e hands Duc voor hebt.

Morgen zet ik wat verfraaiingen op m'n SC, zal daarna wat foto's maken... :)

Oh ja... Geen velgen hoor :N
 
Laatst bewerkt:
Ja een heleboel plannen, maar dat gaat komende winter pas gebeuren (winterprojectje) en als ik onze rib-bootje heb verkocht... dan is er weer budget ;)

Ik heb wel al andere spiegels liggen (Rizoma reverse) die zet ik er straks op. Van alle versies die ik gehad heb waren dit dog de meest bruikbare...

lekker :] vandaag, de zon staat hier flink z'n best te doen !
 
Ik heb een nieuw in doos Rizoma Reverse Retro liggen (BS070A) kleur aluminium mat voor 70 euro incl verzending binnen NLD. Zowel links als rechts te gebruiken.

Belangstelling? via PB.

full
 
De Sport Classic heeft vanaf vrijdag een vriendje in de stalling, een Ducati 996 :D. Nu kiezen met welke ik wanneer rij.. :)
 
De Sport Classic heeft vanaf vrijdag een vriendje in de stalling, een Ducati 996 :D. Nu kiezen met welke ik wanneer rij.. :)

Nooit verkeerd een beetje keuze bij het rijden gaan. Mooie fiets zo`n 996, koplampen blijf ik ook mooi vinden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan