Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Hmmm gelukkig heb ik meer verstand van motorfietsen het toevoegen van een plaatje is lastig......

Grinnik
 
full


Deze foto dus.
 
Zal ik het nog "soap"achtiger maken... die verkorte achterkant heeft er zelfs al een keer opgezeten, mits jij W.K. bent... Ik heb je nog wat stickers meegestuurd :Y

Wat een toeval he :?

Groeten Rob :W
 
Laatst bewerkt:
Gister even proefritje gemaakt en (hopelijk) volgende week alles rond...

Ik ga afscheid nemen van mijn Hypermotard 796 en deze verwelkomen *O*

(Foto was nog van de Motorbeurs... Gisteren in al mijn extase vergeten een foto te maken |( )

Vorige eigenaar heeft er van die ienieminie spiegels opgezet van wang-snee-wang kwaliteit. Iemand nog suggesties voor werkbare alternatieven? Heeft iemand ervaring met de volgende?
Rizoma.jpg


Heb deze spiegels van Rizoma nooit live gezien en ben beetje bang dat ze ook klein uitvallen (qua zicht)
 
Antwoord op vraag 1 :) ik heb ze van hippo gekocht 8-) zoals je weet zit ik in die handel en worden dus dingen aangeboden :)
Vind hippo trouwens goede gasten en kan er prima zaken doen ondanks dat ik er zelf nog nooit ben geweest :)
en het gekke is dat ik het niet begrijp...

Ik heb de Gele SC verkocht met zwarte Termi (PS set) én los daarbij de Startwin toeters (met bochten)

Dussssssssss hoe kan dat ?

1. Hoe komen ze bij Emile
2. Waarom heeft Wim de Startwin toeters niet gewoon erbij gekregen ?
3. Voor alle duidelijkheid: Wim, je hebt m gekocht bij Hippo ?

Het gaat toch om deze ?
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Gister even proefritje gemaakt en (hopelijk) volgende week alles rond...

Ik ga afscheid nemen van mijn Hypermotard 796 en deze verwelkomen *O*
[~[url="http://i467.photobucket.com/albums/rr40/MF_nightbeat/Ducati%20Sport1000/554A0FB5-B6C8-471B-88B3-2BC24EFB5B3A_zpsmefyuyvp.jpg"]afbeelding~][/URL]
(Foto was nog van de Motorbeurs... Gisteren in al mijn extase vergeten een foto te maken |( )

Vorige eigenaar heeft er van die ienieminie spiegels opgezet van wang-snee-wang kwaliteit. Iemand nog suggesties voor werkbare alternatieven? Heeft iemand ervaring met de volgende?
[afbeelding]

Heb deze spiegels van Rizoma nooit live gezien en ben beetje bang dat ze ook klein uitvallen (qua zicht)

Heb deze erop zitten:
CRG - Constructors Racing Group

Werkt super, goede kwaliteit, makkelijk te monteren en niet heel duur volgens mij. Vind de rizoma spiegels niet zo mooi maar smaken verschillen :).
 
Heb deze erop zitten:
CRG - Constructors Racing Group

Werkt super, goede kwaliteit, makkelijk te monteren en niet heel duur volgens mij. Vind de rizoma spiegels niet zo mooi maar smaken verschillen :).

Mooie spiegel(s) 8-) Heb ook zitten kijken naar de ronde spiegels van Rizoma, maar tot nu toe nog geen een tegengekomen waarbij ik dacht: "Dat is hem!"

Mijn kennis voor aftermarketspul is helaas beperkt tot Rizoma en Ducati Performance, dus alle suggesties zijn welkom :Y
 
Mooie spiegel(s) 8-) Heb ook zitten kijken naar de ronde spiegels van Rizoma, maar tot nu toe nog geen een tegengekomen waarbij ik dacht: "Dat is hem!"

Mijn kennis voor aftermarketspul is helaas beperkt tot Rizoma en Ducati Performance, dus alle suggesties zijn welkom :Y

Daar was ik ook twee jaar geleden en toen op deze uitgekomen omdat ik graag spiegels wilde hebben die je kunt inklappen (erg smalle deur thuis). Succes!
 
Ik zou de motor vorige week donderdag ophalen. Woensdag nog geen gehoor, dus zelf maar achteraan gegaan. Ze zijn 'vergeten' om de motor een afleverbeurt te geven. Kon de motor wel ophalen, maar dan moest ik weer terugkomen voor de beurt. *zucht*

Nu op de planning om hem zaterdag op te halen -O-

Daar was ik ook twee jaar geleden en toen op deze uitgekomen omdat ik graag spiegels wilde hebben die je kunt inklappen (erg smalle deur thuis). Succes!

Goed punt! Daar had ik nog niet bij stilgestaan.

Heb alle bar-ends van Rizoma al gehad.

Voor de SC vond ik dit echt de best passende...

[afbeelding]

Qua looks zeker wel gaaf, maar qua zicht?

Ben erachter gekomen dat de spiegels van de vorige eigenaar originele Ducati Performance spiegels zijn, maar wat is de kwaliteit slecht zeg :X

Heb nu deze op mn monster

[afbeelding]
Nice! :Y

Wel die banden weggooien met het oudvuil!!

:Y Welke kan je mij aanraden? Moet ik nog rekening houden met een binnenband of kan ik gewoon tubeless banden eronder (laten) zetten?

Ben zelf de Pirelli Diablo Rosso II gewend (Zitten op m'n Streetfighter S en Hyper 796)
 
Ik zou de motor vorige week donderdag ophalen. Woensdag nog geen gehoor, dus zelf maar achteraan gegaan. Ze zijn 'vergeten' om de motor een afleverbeurt te geven. Kon de motor wel ophalen, maar dan moest ik weer terugkomen voor de beurt. *zucht*

Nu op de planning om hem zaterdag op te halen -O-Goed punt! Daar had ik nog niet bij stilgestaan.Qua looks zeker wel gaaf, maar qua zicht?

Ben erachter gekomen dat de spiegels van de vorige eigenaar originele Ducati Performance spiegels zijn, maar wat is de kwaliteit slecht zeg :XNice! :Y:Y Welke kan je mij aanraden? Moet ik nog rekening houden met een binnenband of kan ik gewoon tubeless banden eronder (laten) zetten?

Ben zelf de Pirelli Diablo Rosso II gewend (Zitten op m'n Streetfighter S en Hyper 796)
Je kan zeker tubless banden plaatsen maar door je spakenvelg heb je nog steeds een binnenband nodig hoor. Of je moet gelijk als ik de velgen aanpassen, dan kan je de binnenbanden ook weglaten.
 
Bizar hoe zeldzaam ze blijkbaar zijn! Of iedereen die er 1 heeft houdt hem gewoon ;)

Als iemand hier zijn SC kwijt wil, let me know want ik ben zeker geinteresseerd.
 
Staat geen prijs bij.. zal niet goedkoop zijn :).

Kom vrijdag of zaterdag ook nog ff langs op mijn SC (of 996) om een Monster 1200S op te halen :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan