Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Ja ben benieuwd, alle motoren naast elkaar gezet zal de SC toch wel het leukste rijden denk ik :).


ik heb nog nooit op zon apparaat gereden.

Paar jaar geleden waren raakte Ducati ze aan de straatstenen niet kwijt en nu zijn ze niet te krijgen _O-


Deze staat bij DiPi voor "maar" 15250 euro

ducati-smart-1000-le-1110822.jpg
 
ik heb nog nooit op zon apparaat gereden.

Paar jaar geleden waren raakte Ducati ze aan de straatstenen niet kwijt en nu zijn ze niet te krijgen _O-


Deze staat bij DiPi voor "maar" 15250 euro

[afbeelding]

Aanbod is laag, vraag is hoog en de motoren zakken niet meer in prijs dus er zitten er een aantal gelukszoekers tussen die hopen hun SC nu voor (te) veel te verkopen. 15k... tja voor dat geld koop je beter, sneller, comfortabeler etc maar het is een plaatje :] (zal er nooit 15 voor over hebben trouwens)

Blokje is een DS1000 dus redelijk standaard maar de 'belevenis' is wel uniek schat ik zo. Heb nog nooit een ritje gemaakt waar ik niet een duimpje heb gehad, met die bij DiPi kom je niet meer aan rijden toe :+
 
Aanbod is laag, vraag is hoog en de motoren zakken niet meer in prijs dus er zitten er een aantal gelukszoekers tussen die hopen hun SC nu voor (te) veel te verkopen. 15k... tja voor dat geld koop je beter, sneller, comfortabeler etc maar het is een plaatje :] (zal er nooit 15 voor over hebben trouwens)

Blokje is een DS1000 dus redelijk standaard maar de 'belevenis' is wel uniek schat ik zo. Heb nog nooit een ritje gemaakt waar ik niet een duimpje heb gehad, met die bij DiPi kom je niet meer aan rijden toe :+


ja, die van DiPi is best duur :Y
 
Zie ik iets over het hoofd Alex? Wat is er te zien wat anders is (behalve de Ohlins dan)?
Vierzuigerremklauw ja ;) . Kan wel alleen geplaatst worden met een adaptor kitje als je de originele spakenwielen wil behouden. Dit remt echt een pak beter :) . En das maar een voorvork van een Monster S4 die ik goud heb laten anodiseren :') .
 
Remklauw is mooi, maar dat nepgoud vind ik niet kunnen op zo'n mooie fiets :N

Spaar en zoek dan even door (er zijn verschillende mogelijkheden en/of aanpassingen)

full
 
Laatst bewerkt:
Remklauw is mooi, maar dat nepgoud vind ik niet kunnen op zo'n mooie fiets :N

Spaar en zoek dan even door (er zijn verschillende mogelijkheden en/of aanpassingen)

[afbeelding]
Dat nepgoud is nu een volledig regelbare voorvork van een S4 ipv de originele ondermaatse voorvork. Deze werkt maar dan goed genoeg voor een Sport Classic ;) . Zo een öhlins is wel beter maar veeeeeel te duur :') .
 
Dan kun je nog beter een MH kopen,die staan ook rond de 13,000 te koop *D
Aanbod is laag, vraag is hoog en de motoren zakken niet meer in prijs dus er zitten er een aantal gelukszoekers tussen die hopen hun SC nu voor (te) veel te verkopen. 15k... tja voor dat geld koop je beter, sneller, comfortabeler etc maar het is een plaatje :] (zal er nooit 15 voor over hebben trouwens)

Blokje is een DS1000 dus redelijk standaard maar de 'belevenis' is wel uniek schat ik zo. Heb nog nooit een ritje gemaakt waar ik niet een duimpje heb gehad, met die bij DiPi kom je niet meer aan rijden toe :+
 
Heb trouwens nog een Italiaanse helm te koop (XL) Suomy, dus als je een gele hebt staan...past deze er erg mooi bij.
Compleet in doos met helder en darksmoke vizier. Hooguit 4 x gedragen gewoon nieuw voor 75 euro.

Interesse ? graag via PB

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan