Motor-Forum

Select Forum

Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

Reg. datum:
22 jul. 2005
Hallo,

Ik wilde vragen of hier mensen zijn die ervaring hebben met de
Ducati 1000 sport classic.

Ik wil me namelijk een nieuwe motor gaan kopen en ik kwam deze
gisteren tegen met zoeken op internet.

Eigenlijk had ik al het besluit genomen om de nieuwe Ducati Monster 696 te
gaan kopen, maar nu ik deze gezien heb begin ik toch ernstig te twijfelen.

Ik heb alleen maar weinig ervaringen over deze motor gevonden
en ik wil graag weten wat jullie over deze motor te zeggen hebben?

Uiteraard wil ik nog een proefrit gaan maken van te voren, moet ik trouwens
ook nog op de nieuwe monster gaan doen.

Onderstaand de motor *D

Ducati 1000 SPORT CLASSIC ervaringen?

Ducati Monster

Reg. datum:
07 apr. 2004
Je kan de vraag beter neerleggen bij www.dcnforum.com

Daar is een heel topic over de sport classic

:+
Carfixer wijzigde dit bericht op maandag 16 juni 2008 20:26 (28%)
wheely
Waarom moeilijk doen.....als t makkelijk kan......

The God Mode President

Reg. datum:
10 mrt. 2004
Wil ik er ook nog wel een keer bij hebben :Y
Eat Your Heart Out .....

Reg. datum:
16 jan. 2006
Waanzinnige fiets, gewoon doen :Y
Naakt geboren, met inkt m'n kist in.

Reg. datum:
22 jul. 2005
Ik wil zaterdag een proefrit gaan maken als het lukt en hopen dat ik
hem in het echt ook nog zo mooi vindt :Y

www.racecracks.nl

Reg. datum:
30 jan. 2005
quote:
Nothing schreef op 17 juni 2008 @ 14:22:
Ik wil zaterdag een proefrit gaan maken als het lukt en hopen dat ik
hem in het echt ook nog zo mooi vindt :Y

Goede keus,'t is nl een pracht motor,loop zelf al een jaar te onderzoeken om deez als 3 e motor te kunnen aanschaffen,heb vorig jaar een testritje van 2u gemaakt daar ik de tijd vergat, *D zo mooi vond ik het rijden vooral door het geluid wat uit de Termi's :9 (access) kwam,ze waren al ongerust toen ik weer bij m,n dealer terug kwam,ze dachten dat ik misschien hun demo had platgereden _O-