Schetterbekkie overleden

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
Vanmorgen om 9:40 is Schetterbekkie overleden. Zoals velen van jullie weten was ze al geruime tijd ziek (Zie: Het grote Schetterbekkie topic ), maar de vechter in haar wilde nog niet opgeven. Vanochtend heeft ze dan de strijd gestaakt en heeft ze haar rust gevonden.

De crematie zal maandagmiddag plaatsvinden in Dieren.
De (digitale) rouwkaart kun je hier downloaden. De crematie zal plaatsvinden in het crematorium van Dieren.

Motorrijden was een van haar hobbies en haar wens is dan ook dat er motoren meerijden in de rouwstoet. In overleg met haar broer Theo is afgesproken dat er 6 motoren voorop zullen rijden, de rest hobbelt er achteraan.
Bij deze dan ook de vraag: wie wil er graag met de motor meerijden in de rouwstoet? Graag mij een mailtje sturen, dan zal ik hier een lijst bijhouden van de mensen die komen. De daadwerkelijke verdeling welke zes voorop rijden en waar de rest rijdt zullen we op de dag zelf bepalen.

*update*
Inmiddels is er wat meer bekend over de rouwstoet.
Er is met Dela afgesproken dat de rouwstoet vanaf de aula in Didam naar het crematorium in Dieren als volgt is samengesteld:
6x motorrijders MF - begrafenisauto met Schetterbekkie - volgauto(s) - overige motoren MF.
Het is de bedoeling dat de motorrijders om 13.30 uur verzamelen bij de aula in Didam (Deken Reuvekamplaan) en dat we om 13.45 uur vertrekken naar Dieren. Motorrijders die niet deelnemen aan deze rouwstoet kunnen dan natuurlijk rechtstreeks naar het crematorium in Dieren rijden.

Nog een laatste lach van Schetter:

full



Aanwezig:
Viccie
EarlyUC
Roy-R
Wannabe
Nocturna
_fanatic
Lemmy
Verymeanmachine
Spider
Arckira
@nne
Magnamaniac
Seven of Nine
Bikermouse
Barbie-Crosser
Fuck het Milieu
De wegmisbruiker
Motorsmurf
Dolfijneflipper
gvjh
Boos B
Blije Y
Faithy
Wolve
the_bladerunner
Marco
Kleintje B
Ster
Motorgek
Kofferrek
Biker beertje
magnamaniac
Duivelinnetje
Sway
DrsRob
Lady N
HPLaverda (ovb)
Littledevel
Frisco
T-ZxRMarco
 
Laatst bewerkt:
heel veel sterkte voor de nabestaanden...


ik wil graag meedoen om iemands laatste wens te vervullen, maar waar is het? ook qua schooltijden enzo.

edit: al bekend. ;(
 
Laatst bewerkt:
als je dit leest krijg ik toch wel een brok in mijn keel..

sterkte aan familie en vrienden
 
R.I.P. Janneke

Heel veel sterkte aan familie, vrienden en bekenden.
 
Schetter, het is mooi geweest ik heb erg veel om en met je moeten lachen! Je bent onbeschrijfelijk sterk geweest en je positieve instelling zal je hier ongetwijfeld heel veel mee geholpen hebben.

RIP Janneke!







Ik ben erbij samen met --Wannabe-- en beide op de motor. Zal je zo even een mailtje sturen.
 
Laatst bewerkt:
Requiescat in Pace

Heb Schetter een paar keer mogen ontmoeten. De wereld verliest in haar een bijzondere vrouw.

Sterkte.


'(
 
Rust zacht bikerlady.
Veel te vroeg van de aardbodem verdwenen.
Heel erg dit.
Ze had nog een heel leven voor der om lekker van haar motor te genieten.

Rest in peace schetterbekkie.
Mischien beter dat je je rust heb gevonden na hard vechten tegen die vreselijke ziekte.

Sterkte aan de nabestaanden.
 
Laatst bewerkt:
Hier ook maar even, gewoon omdat het een geweldig mens was die altijd positief in het leven bleef staan, ondanks haar eigen ellende :}

Janneke... ik hoop dat je rust gevonden hebt nu, je zal altijd in mijn gedachten blijven. R.I.P.
 
woorden schieten te kort

Janneke (schetterbekkie)....rest in peace ....
familie, vrienden en bekenden veel sterkte gewenst....

'( '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan