Noord Drenthe off road Topic

Heb de hele dag aan jullie gedacht als ik m'n rauwe achterwerk weer eens af moest vegen. Zo is er nooit wat en dan 4 weken achter elkaar pech...... ;(

Zo te lezen was het weer een groot avontuur :')
 
Dikke reparatie? Je moet de carterhelften zeker splitsen?

Als je op de heftafel wil moet je maar een gil geven Sietze.
vlgns mij is het zo klaar ik heb het tandwiel er af gehaald en de zegering voor de kereng verwijderd en kan hem er zo van af de buitenkant er af halen en een nwe er in zetten
 
alle opnames mislukt GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
krijg begin dec een heel nieuw type,stel voor een soort kerstenduro (of eerder)met film.
liefhebbers?

goed dat de HONDA weer bijna klaar is denk erom olie komt uit de grond en mag er niet weer in???????????????? snap ik al jaren niet
 
Heb je alleen boomtoppen gefilmd Vlassie? Kerst enduro klinkt wel goed, het zou leuk zijn als we dan met de hele groep zijn.
 
Dank voor de fruitmand :')

Krukaskering ?? Is het niet de kering achter het kettingtandwiel ?
 
ja die bedoel ik

Ah! die heb ik ook eens moeten vervangen bij die oude XL die ik aan Klei heb verkocht. Bij die moest ik de carterdelen wel iets van elkaar scheiden om hem er in en uit te halen. Bij m'n oude XT was het gewoon een kwestie van eruit wippen en een nieuwe erin drukken.
 
ja die bedoel ik

Ach... die zit ook dicht bij de krukas zullen we maar zeggen.

Ik werd net door m'n meisje geroepen, bleek er een kikker door onze huiskamer te wippen. Het moet niet gekker worden.

Gelukkig was het geen schijtkikker _O- Sorry Blitz, ik kon het niet laten ;)
 
Jajaja.. spot er maar mee. Ik kan je even een hand komen geven (errug besmettelijk). Enneu............ die virtuele fruitmand is ook al op (misschien nu een echte :P )

Heb jaren in studentenflats vertoefd, ben dus redelijk resistent :+

Maar ik ben blij dat je weer beter bent Blitskikker *O*

De volgende rit ga je gewoon mee he?
 
Heb jaren in studentenflats vertoefd, ben dus redelijk resistent :+

Maar ik ben blij dat je weer beter bent Blitskikker *O*

De volgende rit ga je gewoon mee he?

Komen die twee blauwe ogen ook uit die (studenten)tijd _O-

Tuurlijk! kan niet wachten om weer mee te gaan.
 
Ook dit weekend ben ik helaas al mijn tijd kwijt aan onze plaggenhut........
 
Hey Sietze, hoe is het afgelopen met de keerring? Hoeveel olie had je nog in het carter?

Of was het een dry-sump systeem :X
 
Beetje rustig op het forum. Het gaat toch wel goed met jullie????

Herr Frosch und SietzeXR alles in ordnung? Klei is vast nog met z'n kikvorsmaten de bodem van de Nijl aan het verkennen en is niet in staat om van de zondagblubber te genieten. Want geloof maar dat er dit weekend blubber te vinden is.

En voor de boomknuffelaar die zich toch op de openbare modderbospaden (lees: openbare onverharde wegen) durft te begeven. Be prepared! Langsdenderende enduristen met grove noppen willen nog wel een wat modder opwerpen })
 
Laatst bewerkt:
Beetje rustig op het forum. Het gaat toch wel goed met jullie????

Herr Frosch und SietzeXR alles in ordnung? Klei is vast nog met z'n kikvorsmaten de bodem van de Nijl aan het verkennen en is niet in staat om van de zondagblubber te genieten. Want geloof maar dat er dit weekend blubber te vinden is.

En voor de boomknuffelaar die zich toch op de openbare modderbospaden (lees: openbare onverharde wegen) durft te begeven. Be prepared! Langsdenderende enduristen met grove noppen willen nog wel een wat modder opwerpen })

Ik heb er ontzettend veel zin in maar moet vandaag kijken hoever ik kom met de lijst van "dringende werkzaamheden" :/

Voordeel is wel dat we een geweldige plaggenhut krijgen *D
 
Ik heb er ontzettend veel zin in maar moet vandaag kijken hoever ik kom met de lijst van "dringende werkzaamheden" :/

Voordeel is wel dat we een geweldige plaggenhut krijgen *D

We verheugen ons al op de housewarming party *O* Ja, de vrije tijd is schaars ik ben ook nog volop aan het klussen voor m'n wijfje. Bovendien is het weer wel errug bar.

Is Sietze z'n brommer alweer klaar?
 
We verheugen ons al op de housewarming party *O* Ja, de vrije tijd is schaars ik ben ook nog volop aan het klussen voor m'n wijfje. Bovendien is het weer wel errug bar.

Is Sietze z'n brommer alweer klaar?

Volgens de laatste berichten is Sietzes brommer nog niet klaar (en mijn werk van vandaag ook niet)

Wordt vervolgd..........
 
ik zit nog te wachten op een nwe kering
de dealer zegt dat hij hem opgestuurd heeft maar ik heb hem nog niet :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan