XJR opruiming

Louns

MF veteraan
13 nov 2003
1.642
0
kofferset van Shad, 3 koffers van 42 liter en bevestigingsrek, €200
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
radiatorcover --> €60 verkocht

full
 
Laatst bewerkt:
hugger --> €80 = verkocht

full
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook nog een setje originele uitlaatdempers liggen voor een xjr 1300 uit '99, past ook wel op een paar andere bouwjaren.

€100
verkocht
 
Laatst bewerkt:
net te laat, deze zijn ook zojuist verkocht ;) , succes met de zoektocht
 
hugger is ook verkocht, iemand koffers?
 
Laatst bewerkt:
Past de kofferset ook op modeljaar 2002. Wat is je uiterst prijs voor de kofferset?

denk dat het wel past, bi jde xjr gaat het niet zozeer om het bouwjaar maar om de inhoud, 1200 of 1300 dus.

louns heb ook een 1300 past dus, alleen met de latere injectie modellen weet ik het niet omdat deze een andere orgi piep hebben.
maar daar heb jij geen last van.

wel zonde trouwens, xjr is een motor geen wannabe pan
 
Dank je wel voor de info Nelis D. Het gaat mij niet zozeer om een wannabee Pan te rijden, maar het is wel erg makkelijk als je op vakantie gaat met de motor.
 
Dank je wel voor de info Nelis D. Het gaat mij niet zozeer om een wannabee Pan te rijden, maar het is wel erg makkelijk als je op vakantie gaat met de motor.

Zeker heel handig, gewoon uitkijken dat je niet te zwaar belaadt, want dat vinden je banden op een gegeven moment niet leuk meer
full


aan wat voor prijs zat je zelf ongeveer te denken?
 
Louns,

weet niet goed aan wat voor prijs ik moet denken. Bij ons in de buurt zit een motorzaak welke weggaat, die verkoopt ook koffersets van shad voor 200 euro. Kom er alleen nog voor 45 euro een bevestigingsrek bij.

Dus nieuw is ook interessant.
Wat is jou laagste prijs die je in gedachten heb?
 
Dank je wel voor de info Nelis D. Het gaat mij niet zozeer om een wannabee Pan te rijden, maar het is wel erg makkelijk als je op vakantie gaat met de motor.

geen koffers voor nodig hoor, tanktas op de bagster en een eastpak achterop bied voldoende ruimte voor ruim 1,5 week genot dwars door europa! :]

op deze manier behoud je natuurlijk ook wel het naked bike gevoel ;)


 
Louns,

weet niet goed aan wat voor prijs ik moet denken. Bij ons in de buurt zit een motorzaak welke weggaat, die verkoopt ook koffersets van shad voor 200 euro. Kom er alleen nog voor 45 euro een bevestigingsrek bij.

Dus nieuw is ook interessant.
Wat is jou laagste prijs die je in gedachten heb?

180 euro ofzo, heb geen idee. Wat heb je er voor over? Dat is een beetje de sport van het onderhandelen hè.


@ Nelis, zou je die opmerkingen niet liever dat je in een ander topic plaatsen, das een beetje anti-reclame voor mijn koffers. :) (en waar is je tent eigenlijk? was je die vergeten op te laden?)
 
Laatst bewerkt:
180 euro ofzo, heb geen idee. Wat heb je er voor over? Dat is een beetje de sport van het onderhandelen hè.


@ Nelis, zou je die opmerkingen niet liever dat je in een ander topic plaatsen, das een beetje anti-reclame voor mijn koffers. :) (en waar is je tent eigenlijk? was je die vergeten op te laden?)


tent is voor watjes echte kerels slapen in de buiten lucht, en anti reclame valt ook wel mee ronnie wil je koffers toch wel hebben.....
 
@Louns,

heb er nog eens over nagedacht en doe het niet. Ik ga geen vakantie maken van een aantal weken, maar eerder weekendjes naar de Ardennen. Dat moet volgens mij wel passen in een tanktas, bagagerol.

Enne, deze beslissing komt niet door Nelis D.
 
haha,

even goede forumgenoten dan....

je weet trouwens niet wat je mist, he, lekker anderhalve week op je xjr door europa cruisen :]

@ Nelis D. --> heb je misschien nog foto's dat je bijvoorbeeld in Schotland buitenslaapt, ik ben benieuwd *D
 
haha,

even goede forumgenoten dan....

je weet trouwens niet wat je mist, he, lekker anderhalve week op je xjr door europa cruisen :]

@ Nelis D. --> heb je misschien nog foto's dat je bijvoorbeeld in Schotland buitenslaapt, ik ben benieuwd *D


nee dat kan ik niet, kan namelijk geen foto's maken als ik slaap....
 
Terug
Bovenaan Onderaan