Hoevelaken ---> KBH deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blade

MF veteraan
15 sep 2003
63.478
5
Bunschoten-Spakenburg
Facebook
:] Deeltje 19 :]





Updates over RooieHoed: Motor Ongeluk KBH



*O* Er is een nieuw KBH gangertje bijgekomen *O*
full




full


mdmidden.gif


82_amersfoort.gif


Blijft het droog?


-------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------

KBH - WAR IM EIFEL :9


full

full

full

full


und es war: FLEEEEEEEEEEEEEMGGGGGH :9
------------------------------------------------------------------------------------------


Have fun *O*

filmpje: [NORML]http://video.google.nl/vi...3882150266068463691&hl=nl[/NORML]
nog een filmpje, deel 1 van 5: [NORML]http://nl.youtube.com/watch?v=sqr_QKZEIFA[/NORML]


Oude topics:
Hoevelaken
Hoevelaken 2003
Hoevelaken 2004
Hoevelaken 2004-2005
Hoevelaken 2006 - - - >KBH TB
Hoevelaken--->KBH deel 6
Hoevelaken---> KBH deel 7
Hoevelaken---> KBH deel 8
Hoevelaken ---> KBH deel 9
Hoevelaken---> KBH deel 10
Hoevelaken ---> KBH deel 11
Hoevelaken---> KBH deel 12
Hoevelaken---> KBH deel 13
Hoevelaken ---> KBH deel 14
Hoevelaken ---> KBH deel 15
Hoevelaken ---> KBH deel 16
Hoevelaken ---> KBH deel 17
Hoevelaken ---> KBH deel 18


moraal ridder intro van UDO :P

Post van U.D.O. in topic 'Hoevelaken 2004'


full




4xytxcx.jpg

4m13hio.jpg

4zu4zkk.jpg



full




Hier wat piccies van de KBH-rijders en rijdsters :Y (of hun fiets/huisdier/whatever) :+


Albèrt R1
YYYY5855small.jpg


|ATN|
full


Chakotay
superpole-3small.JPG



Chocomel
full


Doorn
y1pKSODzdsR9J49vDv7UKETtSRR7VU5IPcH81AlO7EEht-zgfkOXWCa6qQ58OWxigULclavxecDo7I


Fast 'n Sweet & DeToX
full

full


FeRRdi
FeRRdi.jpg


Gewoon Jelle
megameet154.jpg


Gh0st a.k.a: Casper het vriendelijke spookje
full


GirlR1100S
full



homie
20tnxj8.jpg


JeroenMeloen
full


joegst
full


Kato
full



Lokkie R.I.P. 18-07-1983 --- 13-06-2008
dsc03356paint50ue7.jpg


mace
25d4155ccc61d6b197aee5fbfbebd9e9


M3rcury
d59b97b519720de2722c7e29a9599fcc


Motormouse
PICT00010-1.jpg


onderkruipsel
full


One-Oh-Four
full


PogoStick
2002396112845523687_rs.jpg


Redline Rider
full


R'eendje
full


robertobadjo
2007%5C05%5C19%5Cbikepics-903221-full.jpg


SPutnick
DSCF0559.JPG


TerrasRacer
2.JPG


the_bladerunner
d360c99716ec9d8bd7d8f1f02505bac2


the_greeneye
full


unknown_road
full


wojtek
full



1000ceecee
SA701714.jpg




Als je ook met je foto in de OP wil, meld het dan even :Y



Meer poserpiccies volgen nog er staan nog een paar oude in van o.a. 1000ceecee :Y
 
Laatst bewerkt:
@Mace, ging er al half van uit dat ik gezien mijn postuur ook een maatpakkie zou aan moeten laten meten. Wilde eerst kijken of het zo wilde lukken. En ja... ze hadden dus 1 overall in een speciale maat hangen... tadaaa... fits like a glove, een maatpak zou niet veel beter passen.

Als eerster gepast, toen wat andere merken als a-stars en spidi aan gehad. Borst, schouders en armlengte was verrassend genoeg prima, rond mijn middel had ik gewoon net ff wat ruimte over wat bij het ixs pak wel mooi aan sloot. Beenlengte van a-stars en spidi was helemaal om te janken :X

Uiteindelijk dit ding nog een keer aangetrokken met mijn rugprotector er onder, en ik was verkocht *D
 
@Mace, ging er al half van uit dat ik gezien mijn postuur ook een maatpakkie zou aan moeten laten meten. Wilde eerst kijken of het zo wilde lukken. En ja... ze hadden dus 1 overall in een speciale maat hangen... tadaaa... fits like a glove, een maatpak zou niet veel beter passen.

Als eerster gepast, toen wat andere merken als a-stars en spidi aan gehad. Borst, schouders en armlengte was verrassend genoeg prima, rond mijn middel had ik gewoon net ff wat ruimte over wat bij het ixs pak wel mooi aan sloot. Beenlengte van a-stars en spidi was helemaal om te janken :X

Uiteindelijk dit ding nog een keer aangetrokken met mijn rugprotector er onder, en ik was verkocht *D
Wat koste zoiets nu ongeveer?
K wil zelf namelijk ook ns voor de lol rond gaan kijken :Y
 
@Mace, ging er al half van uit dat ik gezien mijn postuur ook een maatpakkie zou aan moeten laten meten. Wilde eerst kijken of het zo wilde lukken. En ja... ze hadden dus 1 overall in een speciale maat hangen... tadaaa... fits like a glove, een maatpak zou niet veel beter passen.

Als eerster gepast, toen wat andere merken als a-stars en spidi aan gehad. Borst, schouders en armlengte was verrassend genoeg prima, rond mijn middel had ik gewoon net ff wat ruimte over wat bij het ixs pak wel mooi aan sloot. Beenlengte van a-stars en spidi was helemaal om te janken :X

Uiteindelijk dit ding nog een keer aangetrokken met mijn rugprotector er onder, en ik was verkocht *D
Ik heb 6 jaar geleden zo'n beetje alles aangehad en niets pastte toen naar Verheul gegaan voor een maatpakkie. We zijn 6 jaar verder dus wellicht dat er iets voor mijn gading bij is. Maar met 2.01 en 86 kilo en in verhouding enorm lange poten ben ik bang dat ik weer op een maatpakie uitkom, maar we gaan het meemaken.
 
Ik heb 6 jaar geleden zo'n beetje alles aangehad en niets pastte toen naar Verheul gegaan voor een maatpakkie. We zijn 6 jaar verder dus wellicht dat er iets voor mijn gading bij is. Maar met 2.01 en 86 kilo en in verhouding enorm lange poten ben ik bang dat ik weer op een maatpakie uitkom, maar we gaan het meemaken.
1.97@90 kilootjes... ;)

Kijk iig eens naar ixs, of bel eens naar termaat of ze binnenkort nog verwachten een verlengd iets binnen te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
hehe.....zit ik zonder op te letten nog berichtjes te plaatsen...voor Bladerunner en
ZX9-mace.....zegt hij dat ik niet meer plaatsen kan....duh.....nieuwkommertje he.... :P

@ ZX9-mace
Ook jij bedankt.
super dat vele van jullie mij welkom heten. Voel me al een beetje thuis hier..... :P ;)

:W
 
Laatst bewerkt:
Was blij dat de Lookwelloveral die ik vorig jaar gekocht heb ineens goed zat...

[me="the_bladerunner"]heeft ook al e.e.a. moeten laten vermaken[/me] :X
 
Laatst bewerkt:
@ Bauke: waar heb jij je bandenstiftje vandaan?
Want degene die ik nu heb is qudtroep want t laat los B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan