WP & Hyperpro GSX-R (96-00)

RSV31

MF veteraan
26 jun 2006
2.616
204
3x achterveer te koop: (geschikt voor een GSX-R600 1996-2000, wellicht ook de 750?)

1x 60-215 WP veer (wit) VERKOCHT!
1x 0490 Hyperpro veer (paars)
1x standaard Suzuki veer (zwart)

T.E.A.B. !!!


full
 
Laatst bewerkt:
WP Voorveren (Pro Line) te koop: (geschikt voor een GSX-R600 1996-2000, wellicht ook de 750?)

Prijs EUR. 30,-

T.E.A.B.


full
 
Laatst bewerkt:
Wp is 60 kg, ik vermoed (maar dat weet ik niet zeker) dat de Hyperpro 90 kg is.

Beide voor sportief/circuitgebruik
 
Laatst bewerkt:
60kg als in dat je max 60 mag wegen? En je geeft aan circuit gebruik... ik neem aan dat het gewoon een stuggere veer is en dat hij wel legaal is om op de straat mee te rijden?

Als bovengenoemde klopt: heb ik wel intresse in de hyperpro
 
60kg als in dat je max 60 mag wegen? En je geeft aan circuit gebruik... ik neem aan dat het gewoon een stuggere veer is en dat hij wel legaal is om op de straat mee te rijden?

Als bovengenoemde klopt: heb ik wel intresse in de hyperpro

De 60 kg is de kracht van de veer. Hoe dat exact gedefineerd is weet ik niet. De 60 kg is niet letterlijk het gewicht van de rijder. Met leren kleding en volledige uitrusting mag je er gerust 10 kg bij tellen. Dat zou betekenen dat de rijder maar 50 kg zou zijn, lijkt me vrij weinig. Wat deze getallen exact geven weet ik niet, ik ben een redelijke leek op het gebied van vering

Vering is gewoon straat legaal hoor en inderdaad stugger dan de standaard veer.
 
die 60 staat voor 60k per centimeter. ik neem aan dat de wp stugger is dan de standaard veer?
35 inc verzendkosten?
 
die 60 staat voor 60k per centimeter. ik neem aan dat de wp stugger is dan de standaard veer?
35 inc verzendkosten?

Ja, de WP veer is stugger dan de standaard veer. EUR. 35,- is exclusief verzendkosten. Verzendkosten bedragen EUR. 6,20.
 
voor 25 inc verzendkosten wil ik die wp wel van je hebben

De veer door mij hoogst persoonlijk laten bezorgen voor een EUR. 30,- ? 8-) Is dat een optie? Waar woon je?
 
Laatst bewerkt:
Zo..........oma weer even gezien :+

De schuur moet leeg van mevr. Oliesjeik dus...........t.e.a.b.
 
heb evt wel intresse in de hyperpro achterveer...

hoe zit het met vervangen, is dat een beetje makkelijk zelf te doen?

Vervangen is een piece of cake. Uitbouwen van de demper stelt al helemaal niets voor
 
Terug
Bovenaan Onderaan