welk stuur voor een kawasaki LTD1000

Sebbe

Rookie
2 jun 2005
28
0
België Halle
Hallo, mijn vader rijd met een kawasaki LTD1000 van 1982.

Hij word al een dagje ouder en met het stuur dat erop staat heeft hij veel last aan de rug, omdat deze met de handvaten teveel naar binnen staat en te kort bij elkaar.

Het is een 22mm stuur.

Kan iemand me vertellen welk stuur ik het beste neem voor deze motor? Ik zou hem dit kadeau willen doen.

Of heeft iemand een stuur in de aanbieding?

Mvg Sebbe
 
Laatst bewerkt:
Hallo Sebbe, ik heb ook een LTD,wordt ook een dagke ouder en had hetzelfde probleem.
Daarom heb ik door een technisch bedrijf twee sturen op maat laten maken van 22 mm.
Het zijn vrij rechte sturen (dragbar model) en zijn gemaakt van roestvrij staal. Het ene is een vrij kort stuur waar ik momenteel mee rijd en de andere is een stuk breder. Sindsdien zit ik veel beter op de motor en heb ook geen last meer van mijn rug. Het brede stuur kun je eventueel van me overnemen.
Groeten.
 
Hallo "LTD", danku voor de reactie. Ja men vader wil er amper nog mee rijden, want hij heeft er enorm last van.
Ik heb nu een stuur besteld: het XLX versie, De afbeelding staat bij de link die "Patman71" heeft vermeld. (Bedankt Patman71 voor de link)

Het stuur dat jij nog hebt liggen, voor welk bedrag zou je dit verkopen? En zou dit passen zonder al de kabels aan te passen? Mag via mail zijn: sebastiaan.wauts1@telenet.be
 
Terug
Bovenaan Onderaan