Dit onderwerp is gesloten.

quote:
quote:meisje schreef op 26 juni 2008 @ 09:44:
[...]
Kom je nu mee... net nu Hig aangeeft naar de koffie met vlaai te gaan....
quote:Scaniafan schreef op 26 juni 2008 @ 09:41:
Yeah, weer een nieuw deeltje bij elkaar gespamt![]()
Hier trouwens een ploatie voor de OP:
[afbeelding]
quote:
quote:Scaniafan schreef op 26 juni 2008 @ 09:51:
[...]
Dat is een motor waar bij een valpartij geen kostbaar badkuipwerk kapot is, die in 1x start na een winter stil gestaan te hebben, herrie maakt en heerlijk rijdt.
Alleen een beetje underpowered, maar ja...........25kW en deze was maar € 500,-
Een Zoekzoekie GS450 L
quote:S4R schreef op 26 juni 2008 @ 09:55:
[...]
Owh, das echt een cheap fietsje.
Kan je idd nog mee eens op je plat gaan.
quote:Scaniafan schreef op 26 juni 2008 @ 10:00:
[...]
Das niet de bedoeling in ieder gevalMaar dat is afkloppen
![]()
Had net m'n rijbewijs gehaald en moest 2 jaar 25kW. Dus als uitwonende student zijnde (minder geld als Rob etc. die nog bij Hotel Mamma wonen) op zoek naar een cheap fietsje dat er nog een beetje leuk uit zag.
Die plastic badkuipen vind ik over het algemeen niet mooi, en een goede toerbuffel was of niet op 25kW, of veel te duur.
Dus dan maar zoiets, om toch te kunnen![]()
Maar wil als ik van m'n 25kW af ben (maart 2009) een toerbuffel kopen (PanEuropean of R1**0RT, maar een FJR ziet er wel leuker uit)
quote:rob2908 schreef op 26 juni 2008 @ 10:21:
goeie moggel chatnichte.. denk je slaap ff een beetje uit moet je zo weer na een nieuw topic toe verhuizen
quote:meisje schreef op 26 juni 2008 @ 10:27:
[...]
Had Hig toch echt heel duidelijk aangegeven hoor... maar het vorige deel is nog open, dus als je wil kun jij daar nog verder...
quote:
quote:
quote:rob2908 schreef op 26 juni 2008 @ 10:30:
[...]
jah.. of de modjes ligge nog te slapen en hebben er nu 2 binnen
quote:rob2908 schreef op 26 juni 2008 @ 10:25:
[...]
je bedoeld een bmw R 1**R.. je hebt een t'tje te veel
mja keuzes moet je make hé... en hotel mamma is best ideaal.. eten wat iedere avond tusse 17.00-17.30 op tafel staat, was die vanzelf gedaan wordt... mja kamer opruime moet ik zelf doen.. netzoals mn bed opmake(hé frank)...
quote:Scaniafan schreef op 26 juni 2008 @ 10:36:
[...]
M'n bed is nog steeds niet opgemaakt, de eerste lading was zit sinds gisteravond in de machine (die wel een ontiegelijke klereherrie begint te maken met het centrifudingesen), de kamer is half opgeruimt en de boodschappen die niet in de koelkast hoeven staan in de krat op de grond
quote:Scaniafan schreef op 26 juni 2008 @ 10:36:
[...]
M'n bed is nog steeds niet opgemaakt, de eerste lading was zit sinds gisteravond in de machine (die wel een ontiegelijke klereherrie begint te maken met het centrifudingesen), de kamer is half opgeruimt en de boodschappen die niet in de koelkast hoeven staan in de krat op de grond
quote:meisje schreef op 26 juni 2008 @ 10:37:
[...]
![]()
meisje is toch heel erg blij dat ze een man heeft die niet van rommel houdt...
quote:rob2908 schreef op 26 juni 2008 @ 10:40:
[...]
![]()
ckr pas na een grondige heropvoeding.. of hebbe ze um van huis uit goed opgevoed?
quote:
quote:rob2908 schreef op 26 juni 2008 @ 10:48:
[...]
achjah.. ik hou ook nie van rommel.... int knutselhok/schuurtje/werkplaats dan![]()
me slaapkamer als ik er maar kan computeren, slapen en tv kijken dan vink alles best
quote:rob2908 schreef op 26 juni 2008 @ 10:48:
[...]
achjah.. ik hou ook nie van rommel.... int knutselhok/schuurtje/werkplaats dan![]()
me slaapkamer als ik er maar kan computeren, slapen en tv kijken dan vink alles best
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2