Akrapovic Evolution ZX6R ZX6RR 2003-2004

MO-ose

MF'er
28 jun 2003
34
0
\Veenendaal
Ik heb nog een 2-tal Akrapovic Evolution uitlaatsysteempjes liggen. Splinternieuw en uiteraard geheel compleet. :P

1x met carbon einddemper en 1x met een titanium demper. :9~

Lijkt me overbodig om te vertellen dat dit natuurlijk het mooiste en beste cadeau is voor je motor. :}

Voor 850 euro p/stuk ben je de nieuwe eigenaar. Dus pak die kans want normaal kosten ze dik 1600 euro!
full
 
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm...

Even een paar vraagjes.

Hoeveel "pk" kan je hier mee winnen? Welke voordelen kleven aan zo een "systeempje" en welke nadelen (ook niet geheel onbelangrijk) aan zo een "systeempje". Even relatief gezien dan he.

Verder een vraag mbt het geluid. Is dit een E-keur met of zonder dB killer. En hoeveel geluid produceert dit systeempje? Ik heb nu een Mivv GP carbon erop, zonder killer. En dat maakt een behoorlijk hard geluid, en zo hou ik het ook liever. Dus vandaar deze vraag. En de overige vragen...

;)
 
Gewoon doen! Geen geld man. Dat spul is echt z'n geld waard!
Zo'n kans krijg je niet vaak.

Er zit als het goed is wel een db killer bij... of je die er in doet is aan jou. Het geluid zal je vast niet tegen vallen :P
Het is akrapovic he!!
 
Laatst bewerkt:
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm...

Even een paar vraagjes.

Hoeveel "pk" kan je hier mee winnen? Welke voordelen kleven aan zo een "systeempje" en welke nadelen (ook niet geheel onbelangrijk) aan zo een "systeempje". Even relatief gezien dan he.

Verder een vraag mbt het geluid. Is dit een E-keur met of zonder dB killer. En hoeveel geluid produceert dit systeempje? Ik heb nu een Mivv GP carbon erop, zonder killer. En dat maakt een behoorlijk hard geluid, en zo hou ik het ook liever. Dus vandaar deze vraag. En de overige vragen...

;)


hoeveel pk je er mee wint is niet eenvoudig te zeggen. Hangt van wat meer zaken af (oa luchtfilter) dan alleen effe systeempje er op leggen. Afstellen dus. Maar 3 tot 10 pk zit er in. Ik heb na afstellen met dit systeem 118 achterwiel peekaas. Daarnaast loopt de motor echt veel soepeler en sneller door het volledige bereik. Wereld van verschil met origineel. Demper heeft geen E-keur, tis RACE he! :)
Ik rijd hem meestal met een db-killer en heb op zolder en Assen nooit problemen. De zeg dat hij er een db of 95 produceert.
Mivv klinkt altijd lekker maar een volledig systeem van Akra daar past geen maat... :}

Nog een voordeel... het dode gewicht van je originele systeem dat je thuis laat liggen... ;) Dit is volledig Titanium, weegt geen drol, roest niet, oxideert niet, maar wordt wel heel fraai blauw!

Nadelen... ik zou het niet weten... beter is er gewoon niet!

Als je interesse hebt kun je me mailen!
 
ik zeg doen! 850 is niet duur voor een nieuwe. Ik betaalde 450 voor een 2e handse (voor een titanium racing line versie voor zx9) maar daar moet je net tegenaan lopen.. Ik won er in combinatie met een kn-filter en dynojet kit ongeveer10 pk mee, op het achterwiel. Wel ff laten afstellen hoor! Maar de pk's zijn niet het belangrijkste.. Koppel, da's lekker! Je kent je motor niet terug in vergelijking net je standaard pijp. En beter oppakken doet ie ook zeker.. Bij mij in ieder geval wel.. Succes met je keuze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan