Gooische vakantiegangers, deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Net bezig geweest met het repareren van de uitlaat.

Het zit wel weer goed vast maar echt dicht is het niet.
Morgen iets van GunGum halen en misschien daarmee opvullen.
En anders maar alvast kijken naar een nieuwe uitlaat.
 
Hee Lex, balen man! Hoop dat je snel weer het plezier terug vindt :Y
desnoods schroef ik de mijne weer terug naar 25 pk, en moet je er een week op rijden.... 100% dat je extreem veel plezier hebt op de jouwe :+
of hij leent de mijne een keer, verlangt ie ook meteen weer terug naar zijn eige fiets :P

:X Ineens heb je het...... je wordt BMW rijder :+
_O-
 
Avond :W

Net bezig geweest met het repareren van de uitlaat.

Het zit wel weer goed vast maar echt dicht is het niet.
Morgen iets van GunGum halen en misschien daarmee opvullen.
En anders maar alvast kijken naar een nieuwe uitlaat.
en er een stuk voorgevormd plaatstaal aan vast lassen lukt ook niet?
 
en er een stuk voorgevormd plaatstaal aan vast lassen lukt ook niet?

We hebben er een stuk voorgevormd staal aan hardgesoldeerd.
Maarja hij was helemaal door vlakbij die 4 sprong dus echt dicht lassen/solderen gaat sowieso niet lukken.
Maarja misschien morgen nog proberen met dat GunGum.
En anders rij ik er wel gewoon mee totdat ik wat nieuws heb.
 
pcies.. ff dan kneedmetaal er op douwen en kijken of dat een beetje tegen de hitte van je uitlaat kan. Als het maar ff zit inderdaad, die orginele systemen zijn vast wel op Ebay te koop voor een prikkie :)
 
EIFELWEEKEND
12 tot 15 september
Xtra (misschien)
Nocer
Strifer
V FRed S (moeilijk, maar ga mijn uiterste best doen om wat te regelen)

26 tot 29 september
Xtra (misschien niet)
V FRed S (moet waarschijnlijk wel lukken)
 
Ik nog nooit zoveel! Zit bijna op 10k ... en het jaar is nog lang niet voorbij!

Ik snap niet wat je klaagt... mooie voorzomer gehad toch? :?

Motor in November 2007 gekocht en er staat nu bijna 14k op de teller :X
 
CBR600f kopen? Special price for you :+

Haha....nah sorry te oud ;)

poikie schreef op 08 juli 2008

Hee Lex, balen man! Hoop dat je snel weer het plezier terug vindt :Y
desnoods schroef ik de mijne weer terug naar 25 pk, en moet je er een week op rijden.... 100% dat je extreem veel plezier hebt op de jouwe :+ :X Ineens heb je het...... je wordt BMW rijder :+

Haha Beemers?? nah zit nog niet in me midlife crisis hoor have no fear!!!


of hij leent de mijne een keer, verlangt ie ook meteen weer terug naar zijn eige fiets :P

Haha ja nee das wat, straks val ik weer op dat 'karakter' moet ik dat er weer uitslaan haha _O- :W
 
Mogguh! :D Wie o wie weet hoe ze een injectie blokkie knijpe?
Vriend van me heb een R6 gekocht 2003 en staat nog op 25kw. Gashendel is normaal dus het is met een ring gedaan of niet?
 
100 maar??? das net 2,5 km.... half uurtje zwemmen??? :W

Ja.... dat bedacht ik me ook toen ik bezig was..... het lijkt veel... het voelt ook als veel... maar het is maar 2,5 km.... dat klinkt niet echt als veel.

Was overigens wel dik een uur bezig ermee :+
 
Mogguh! :D Wie o wie weet hoe ze een injectie blokkie knijpe?
Vriend van me heb een R6 gekocht 2003 en staat nog op 25kw. Gashendel is normaal dus het is met een ring gedaan of niet?
uh.. een ring zou kunnen... als het niet op de gashendel is gedaan is dat de enige optie
 
Mogguh! :D Wie o wie weet hoe ze een injectie blokkie knijpe?
Vriend van me heb een R6 gekocht 2003 en staat nog op 25kw. Gashendel is normaal dus het is met een ring gedaan of niet?


Volgens zover ik wist Kan een r6 niet op 25 kw, maar ik weet ook niet alles

Weet alleen dat het een SV ( ook injectie ) met een andere CDI gedaan word, en das gewoon een kwestie van kastje wisselen... Dus best kans dat die R6 ook doormiddel van electronica geknepen wordt.
 
uh.. een ring zou kunnen... als het niet op de gashendel is gedaan is dat de enige optie

Ik weet niet of dit onder "gashendel" wordt verstaan (snap niet wat hiermee wordt bedoeld), maar misschien de CDI (dat kon toch ook dacht ik ?)?
 
Volgens zover ik wist Kan een r6 niet op 25 kw, maar ik weet ook niet alles

Weet alleen dat het een SV ( ook injectie ) met een andere CDI gedaan word, en das gewoon een kwestie van kastje wisselen... Dus best kans dat die R6 ook doormiddel van electronica geknepen wordt.

:^

Dat bedoelde ik ook ja O-)
 
Mogguh! :D Wie o wie weet hoe ze een injectie blokkie knijpe?
Vriend van me heb een R6 gekocht 2003 en staat nog op 25kw. Gashendel is normaal dus het is met een ring gedaan of niet?
CDI is vaak de gehanteerde methode een motor te knijpen.

Je moet ff erg goed gaan googlen naar CDI unit layouts, franse en duitse motoren hebben een extra pin, als die eruit gehaald wordt is vaak de 98 pk-begrenzing eraf. Er zijn gevallen van suzuki's waar dit ook een pinnetje is in de CDI.

Met andere woorden, kijk even goed voordat je voor > €300 wordt genaaid door een dealer, die wil uiteraard een ander kastje verkopen aan jou.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan