Gooische vakantiegangers, deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe ja het is gewoon heel stom.... Vooral bij een grote stevige jongen... die dan bang is voor een naaldje -O-
Maarja, zoals je ook al zegt, echt uniek is het inderdaad niet *O*

Maar als je dan een prik hebt gehad, die voel je toch niet of amper, dan denk je volgende keer toch: ach stelt eigenlijk niks voor? Of blijft die angst altijd :?
 
Ik kijk net op buienradar... komt me toch een partij regen aan -O-

Ben vandaag weer eens op de motor, was prima weer vanochten. Maar denk dat ik vandaag toch maar even ga proberen om voor 16u weg te gaan bij mn werk. Ga het anders niet droog houden in mn leren pak :N
 
Ik kijk net op buienradar... komt me toch een partij regen aan -O-

Ben vandaag weer eens op de motor, was prima weer vanochten. Maar denk dat ik vandaag toch maar even ga proberen om voor 16u weg te gaan bij mn werk. Ga het anders niet droog houden in mn leren pak :N
heb vanmorge in alle haast, had me heel erg verslapen :X, me regenpak in de kast laten liggen... -O- -O-

dat wordt nog wat straks :P
 
heb vanmorge in alle haast, had me heel erg verslapen :X, me regenpak in de kast laten liggen... -O- -O-

dat wordt nog wat straks :P
Had me ook verslapen vanochtend, vandaar dat ik ook de motor pakte.

images.aspx


Hopelijk ben ik die straks nog voor O-)


Owja,
Oz: kon gisteren even niet zo snel die cd's vinden. Als ik ze tegenkom dan geef ik je wel even een seintje ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk net op buienradar... komt me toch een partij regen aan -O-

Ben vandaag weer eens op de motor, was prima weer vanochten. Maar denk dat ik vandaag toch maar even ga proberen om voor 16u weg te gaan bij mn werk. Ga het anders niet droog houden in mn leren pak :N

Ik verwachte na dit bericht een grote regenwaas met rode plekken... wat zie ik ? Een sluier met max 1-2 mm :+

Dat valt toch harstikke mee man ;)
 
Ik verwachte na dit bericht een grote regenwaas met rode plekken... wat zie ik ? Een sluier met max 1-2 mm :+

Dat valt toch harstikke mee man ;)
Dat klopt ook wel... maar regen = regen :P
Heb geen regenpak ofzo bij mij en verder nog wat belangrijke spullen die niet nat mogen worden, dus ben ook wel blij dat het inderdaad nog helemaal los gaat barsten, maar toch ;)
 
Had me ook verslapen vanochtend, vandaar dat ik ook de motor pakte.

[http://www6.buienradar.nl/images.aspx?type=1&jaar=-3&bliksem=0&voor=&soort=loop1uur1x1&tijdid=2008791439 (afbeelding)]

Hopelijk ben ik die straks nog voor O-)


Owja,
Oz: kon gisteren even niet zo snel die cd's vinden. Als ik ze tegenkom dan geef ik je wel even een seintje ;)
rustig an joh, tis toch nog geen winter, dus gamen zal ik nog niet zo snel doen ;)
 
Maar als je dan een prik hebt gehad, die voel je toch niet of amper, dan denk je volgende keer toch: ach stelt eigenlijk niks voor? Of blijft die angst altijd :?

Ik heb dus inderdaad dat die angst voor naalden blijft.
Ik weet dat het geen pijn doet, maar als ik die naald naar binnen voel gaan wordt ik gek en begin ik te zweten.

Vorige keer werden mijn verstandskiezen getrokken en kreeg ik een prik in mijn gehemelte. Die man kon niet eens meer verder gaan met prikken omdat ik tijdens het wegvallen om mij heen sloeg :?
En het erge is nog dat je er niks tegen kan doen. Ik zeg vaak tegen mijzelf ach stelt niks voor, maar toch ga ik :o
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus inderdaad dat die angst voor naalden blijft.
Ik weet dat het geen pijn doet, maar als ik die naald naar binnen voel gaan wordt ik gek en begin ik te zweten.

Vorige keer werden mijn verstandskiezen getrokken en kreeg ik een prik in mijn gehemelte. Die man kon niet eens meer verder gaan met prikken omdat ik tijdens het wegvallen om mij heen sloeg :?
En het erge is nog dat je er niks tegen kan doen. Ik zeg vaak tegen mijzelf ach stelt niks voor, maar toch ga ik :o
_O- :^

Er moesten bij mij een keer een paar hechtingen uit mijn rug worden gehaald. Dus ik sta daar, zuster gaat op een krukje zitten, knip, knip, knip, hop, hop, hop, hechtingen er uit. Zuster staat op, kijkt me aan... "Oh, gaat u maar even zitten"

[me="Jantah"]zag er een beetje bleekjes uit :$ _O-[/me]
 
_O- :^

Er moesten bij mij een keer een paar hechtingen uit mijn rug worden gehaald. Dus ik sta daar, zuster gaat op een krukje zitten, knip, knip, knip, hop, hop, hop, hechtingen er uit. Zuster staat op, kijkt me aan... "Oh, gaat u maar even zitten"

[me="Jantah"]zag er een beetje bleekjes uit :$ _O-[/me]

haha jij kan er ook al niet tegen?
Ik vind het wel lastig hoor!
 
Ik denk dat Poikie echt bewusteloos naast z'n kruk ligt :X












Weer ff wat aan de OP toegevoegd :) met dank aan Michiel voor het idee.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens een hele leuke site gevonden waar ze leuke universele onderdelen verkopen: http://www.mdi-online.nl/nl/default.aspx
Heb nu een leuke kentekenplaathouder en knipperlichten gevonden!
Heb ze wel even een mail gestuurd met de vraag of dat allemaal bij elkaar past en of het ook echt op mijn motor past.

foto.aspx

foto.aspx
 
Laatst bewerkt:
Motor in November 2007 gekocht en er staat nu bijna 14k op de teller :X

Ja maar ik heb ook nog 19k met mijn leasebus gereden sinds november 2007... Mijn motor wordt enkel en alleen voor leuke ritjes gebruikt, en niet voor woon-werk verkeer of heen en terugreizen :)
 
Laatst bewerkt:
-O- :Y
Laatste keer dat ze geprobeerd hebben bloed af te nemen was op mijn twaalfde. 2 grote doktoren op me, maar dat moedigde mij slechts aan, en ik wist dus te ontsnappen })
Vervolgens nooit meer iemand die geprobeerd heeft bloed te prikken, en dat vind ik prima zo. Ik heb het gewoon niet zo op naalden, en ik word dan ook helemaal gek als ik een prik moet -O-
Terwijl het geen pijn doet ofzo, maar ik trek die naalden gewoon niet....
:')

Heb jij nog geluk, ik heb weken lang elke dag een nieuw infuus gekregen, en nu nog steeds elke maand 5 buisjes bloed en elk kwartaal infuus tijdens de CT.
En dan tel ik mijn infuusjes en de ruggeprik van afgelopen week niet eens mee '(

Het went, zullen we maar zeggen -O-
 
Laatst bewerkt:
Kwam ook deze tegen :X

[http://www.pevm.nl/afbeeldingen/injectie.jpg (afbeelding)]




-O-


Dat je daar nog naar zoekt, ik krijg ongevraagd tal van aanbiedingen van dat soort dingen in mijn mail! Maar gezien je interesse in dat soort middelen: Ik zal ze voortaan even naar jou doorsturen :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een headline :')

http://www.nu.nl/news/1649373/14/Politie_krijgt_21_tips_over_dode_op_kerkhof.html (Politie krijgt 21 tips over dode op kerkhof)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan