Gooische vakantiegangers, deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mot jij dan weer??? Jij kwam met plaatjes met naalden en piemels...brrrrr _O- :+
Ja, ik was er ook helemaal van slag van. Dat moment wou ik ff met jullie delen :Y

Google images is mij te link :X
 
:X Mijn verstandskiezen moeten er eigenlijk ook uit... Maar wil niet, want ben bang voor die prik -O-

Oeps had ik dus niet moeten zeggen :X
Nou de eerste keer heb ik er heel geen last van gehad, ook de prikken niet.
Maar de 2de keer heb ik mij heel druk lopen maken dankzij die stomme verpleegster, waardoor ik die prik een ramp was geworden. Als je jezelf druk maakt, wordt het alleen maar erger, en dat terwijl er niets aan de hand is. We moeten blij zijn dat die prikken er zijn, want anders ga je door een hel van pijn. En dat heb ik ook meegemaakt met die laatste keer dat mijn kies werd getrokken -O-
 
avond trouwens :W
Kom net met de motor van het werk.
De hele tijd natuurlijk regen gehad, maar voor het eerst gebeurde nu dat mijn motor stotterde. Hij wilde zelfs niet harder dan 100. Ik had daarom maar 2 afslagen van tevoren genomen, want was bang dat ie ermee zou stoppen. Is dit een bekend probleem? Hij gaat de 23e naar Ro, moet ik dit dan erbij vermelden?
 
Wortelkanaalbehandeling is 18 x erger :(

Ja dat heb ik ook gehoord inderdaad, als ze dat bij mij gaan doen vraag ik echt om zo'n kapje.
Ik hoorde trouwens Poik dat het ook mogelijk is om bij het trekken van de verstandskies zo'n kapje op te krijgen. Je moet het alleen wel meteen doorgeven, want daar houden ze rekening mee. Maar dat is in A'dam, weet niet of ze het in tergooi hebben, maar niet geschoten is altijd mis ;)
 
Laatst bewerkt:
avond trouwens :W
Kom net met de motor van het werk.
De hele tijd natuurlijk regen gehad, maar voor het eerst gebeurde nu dat mijn motor stotterde. Hij wilde zelfs niet harder dan 100. Ik had daarom maar 2 afslagen van tevoren genomen, want was bang dat ie ermee zou stoppen. Is dit een bekend probleem? Hij gaat de 23e naar Ro, moet ik dit dan erbij vermelden?
Ja, ff vragen of ie wil kijken waar dat aan gelegen kan hebben.


Deed ie hjet later wel weer goed?
 
Ja, ff vragen of ie wil kijken waar dat aan gelegen kan hebben.


Deed ie hjet later wel weer goed?

bij lage snelheden heb ik er geen last van gehad, alleen bij hoge snelheden.
Dus ik had net al gezocht of ik iets hier op mf kon vinden, maar daar was er maar 1 van en die had het alleen bij lage snelheden en de motor rookte, maar dat had ik niet.
Het is echt alleen het stotteren met hoge snelheden, hij is er niet mee gestopt.
 
Ohja en hij heeft natuurlijk de hele avond in de regen gestaan, zou dat er ook mee te maken kunnen hebben? Lijkt mij dat die motor daar ook tegen moet kunnen :?
 
Vocht :Y Altijd lastig.

Ff kijken of ie het wel weer goed doet als het droog is en later weer als het regent.
 
ja, ik ga vrijdag wel even kijken en van het weekend hoe die reageert.
Voor het eerst hoop ik op een beetje regen, alleen maar om te kijken hoe de motor reageert :+
 
Laatst bewerkt:
ja, ik ga vrijdag wel even kijken en van het weekend hoe die reageert.
Voor het eerst hoop ik op een beetje regen, alleen maar om te kijken hoe de motor reageert :+
Regen moet opzich niet uitmaken nee...
Inhouden bij hoge snelheden kan met veel dingen te maken hebben. Ik merk met mijn motor dat hij veel beter / sneller loop als ik hem echt goed warm draai, dus niet alleen de motor temperatuur, maar ook (na even gereden te hebben) beetje in de toeren jagen.
Dan merk ik dat hij de rest van de rit veel beter reageert.

Altijd dit soort dingen melden bij onderhoud :Y
 
Laatst bewerkt:
Morgûh Gooi,


Senseo :Y





Mijn verstandskiezen zijn er ook uit.. (was al te merken waarschijnlijk) Heeft de tandarts zelf gedaan.. heb geen last gehad van de prikken.. alleen van de spanning.. ging ff gestrekt toen ze er uit waren _O-
 
Kraakt zo lekker als ze getrokken worden :)



















Pfffff, het lijkt wel herfst -O-
 
Moguh allemaal :)

Mijn verstandskiezen onder moeten er ook uit, heb de brief al 2 maanden thuis liggen, maar heb het lef nog niet gevonden om te bellen... :$

Vandaag de Schade Expert ! ben echt benieuwd... Hopen dat ik snel weer kan rijden *O*....

Fijne dag allemaal! ik ga weer ff een nieuw bakje koffie halen
 
avond trouwens :W
Kom net met de motor van het werk.
De hele tijd natuurlijk regen gehad, maar voor het eerst gebeurde nu dat mijn motor stotterde. Hij wilde zelfs niet harder dan 100. Ik had daarom maar 2 afslagen van tevoren genomen, want was bang dat ie ermee zou stoppen. Is dit een bekend probleem? Hij gaat de 23e naar Ro, moet ik dit dan erbij vermelden?
t schijnt een bekend probleem te zijn van die fietsies dat de bougiedoppen scheuren / uitdrogen waardoor er vocht bij de bougie komt wat resulteerd in slechter lopen. en dat merk je dan bij regen etc
 
Morgûh Gooi,


Senseo :Y





Mijn verstandskiezen zijn er ook uit.. (was al te merken waarschijnlijk) Heeft de tandarts zelf gedaan.. heb geen last gehad van de prikken.. alleen van de spanning.. ging ff gestrekt toen ze er uit waren _O-
mijne zitten er alle nog in.. en blijven ook lekker zitten als het aan mij ligt :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan