Rechtstuur op een dragstar xvs 650 classic 2003

Raoel

MF'er
30 mei 2004
206
0
Velserbroek
Wie rijd er met een recht stuur op bovengenoemde motor. Ik vind het persoonlijk mooier om een rechtstuur op een chopper te hebben alleen ben ik benieuwd hoe het rijd en welk stuur jullier er precies op hebben.

Alvast bedankt
 
op dit moment heb ik een recht stuur op mijn intruder. Hoe het rijdt? geen idee... hij is nog in aanbouw. Ik denk trouwens, dat het toch een ander stuur gaat worden. Recht stuur past niet echt bij de lijnen van de motor vind ik zelf (zit geen rechte buis aan het frame, dus dan vind ik een recht stuur raar...)
 
wat bedoel je exact met een recht stuur? (afbeelding aub?)
Op mijn dragstar 1100 custom heb ik ook een behoorlijk recht stuur en dat staat dat ding erg goed vind ik. Kan me zo voorstellen dat het op een classic lelijk staat. Daar past meer een wide-glide stuur op o.i.d. aangezien het een klassiek gelijnde fiets is. Rechtstuur op zo'n ding is net als een Kawasaki Ninja met een Apehanger...
 
Heb een vrij recht stuur op m'n wildstar, vind het veel fijner rijden dan een "chopper" stuur. Rijdt directer EN staat goed hoor bij motor.
Forward controls erop en rijden met die handel
 
Recht stuur is in feit een flyer dus, meestal 1 meter breed of zelfs 1 meter en 10cm

Zelf geef ik de voorkeur aan een beachbar stuur, zit voor mij perfekt en is 1m en 5cm breed.

Bij Thunderbike hebben ze het mooiste materiaal vind ik, kwaliteit heel goed maar wel iets duurder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan