Dit onderwerp is gesloten.
quote:Clawz schreef op 18 oktober 2008 @ 16:35:
Zo, maar direct de daad bij het woord gevoegd. Op naar de winkel, proefritje gedaan op een CBR600RR uit 2005, en een VTR SP2 uit 2004.
Uitslag is voor jullie neem ik aan geen verrassing; wow @ VTR. Wat een (inductie?) geluid... wat een koppel, wat een looks, en wat een bochtengedrag.
De eerste paar bochten was inderdaad even een 'hmm, dat stuurt wat zwaarder ja'-momentje; maar goed, als je alleen fietjes van 160kg gewend bent...![]()
Wereld van verschil ook qua koppel natuurlijk.. de CBR wordt pas wakker na de 7000rpm en wordt loony na de 12k; de VTR direct vanaf de 3k al bij de les.
Goed, ik ga ff verder stuiteren door het huis. Be back later!
quote:Clawz schreef op 18 oktober 2008 @ 16:35:
Zo, maar direct de daad bij het woord gevoegd. Op naar de winkel, proefritje gedaan op een CBR600RR uit 2005, en een VTR SP2 uit 2004.
Uitslag is voor jullie neem ik aan geen verrassing; wow @ VTR. Wat een (inductie?) geluid... wat een koppel, wat een looks, en wat een bochtengedrag.
De eerste paar bochten was inderdaad even een 'hmm, dat stuurt wat zwaarder ja'-momentje; maar goed, als je alleen fietjes van 160kg gewend bent...![]()
Wereld van verschil ook qua koppel natuurlijk.. de CBR wordt pas wakker na de 7000rpm en wordt loony na de 12k; de VTR direct vanaf de 3k al bij de les.
Goed, ik ga ff verder stuiteren door het huis. Be back later!
quote:
quote:pepe schreef op 18 oktober 2008 @ 17:19:
foto's van nobrains:
[afbeelding [snelkoppeling]][afbeelding [snelkoppeling]]
[afbeelding [snelkoppeling]][afbeelding [snelkoppeling]]
Ja kerst was vroeg dit jaar
En het monteren was ook zo gebeurt
Het uitproberen laat ff opzich wchten want het is wel erg kleinpiemmeltjes koud hoor.
Morgen maar ff doen
Maar het oogt mooi en strak
JOSKE ... [afbeelding] hahahaha mooi spul hoor damned , is de kerstman bij jou al geweest?
quote:tomos schreef op 17 oktober 2008 @ 23:35:
[...]
Als jij denk dat we die dingen voor 100 euro p/st kunnen kopen als we er genoeg in 1x bestellen, dan wil ik me bij deze wel aanmelden.
quote:tomaaz schreef op 18 oktober 2008 @ 14:11:
[...]
Ook namens mij nog bedankt!![]()
Heeft iemand het nog aangedurfd om de motor uit te laten?Hier (Fryslan) was het mij wat te dreigend...
quote:Prof_weetnikskunde schreef op 18 oktober 2008 @ 16:57:
Verdomme, het voorknipperlicht knippert heel snel en moet vervangen worden. Het achterknipperlichtje deed het niet meer.
Ik dacht dat het voorknipperlicht het weer gewoon zou doen als ik het achterknipperlicht zou vervangen.
<cut>
quote:No Brains schreef op 18 oktober 2008 @ 17:36:
Ai aiMag ik vragen hoe veel dat heeft moeten kosten?[/quote]
Het totaal prijzenplaatje weet ik nog niet want er komen nog een voorspatbord bij en een hugger(beide van carbon)

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1