VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 13 Summeredition Part 2

wie o wie wil er ook wel pair/flapper deksels

  • Ja beide a.u.b.

    Stemmen: 9 75,0%
  • Ja alleen pair deksels

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ja alleen flapper deksel

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Godsamme! Ik begin toch echt te wijfelen of je niet de echte Rasmussen bent, nu je Rabobank hebt aangeklaagd en gewonnen hebt! :+

M.a.w. Ik ben jaloers! :9~ Mooi setje heb je , Del sol! :} :}
 
Laatst bewerkt:
:9~ :9~ :} :} *O* *O*

Maar es een keertje afspreken voor een circuitdagje....met de rest van de Dikke Twin Club...
 
@ Mr Del Sol

Wat is dat voor ruitje op die witte SP?

En in zijn algemeenheid:
Waar vind ik de hoogste, steilste, grootste vervangingsruit?
[zo'n joey dunlop ruit van die poster].
 
Godsamme! Ik begin toch echt te wijfelen of je niet de echte Rasmussen bent, nu je Rabobank hebt aangeklaagd en gewonnen hebt! :+

M.a.w. Ik ben jaloers! :9~ Mooi setje heb je , Del sol! :} :}

Thanks, ben der ook erg wijs mee..
Maar de Rabobank heb ik beroofd, is veel makkelijker. _O- _O- Maar goed, het zat allemaal ff mee. Dus heb ik mezelf maar es verwent...
 
@ Mr Del Sol

Wat is dat voor ruitje op die witte SP?

En in zijn algemeenheid:
Waar vind ik de hoogste, steilste, grootste vervangingsruit?
[zo'n joey dunlop ruit van die poster].

Dat is een MRA ruit. Zat er al op. Zo gauw als ik weet hoe die bevalt hoor je het van me.
 
Even foto van mijn speentjes.
full
 
heb net even gekeken of de flappervalve soms door de vorige eigenaar was uitgeschakeld.
denk het niet er zit nog steeds een slang aan vast wel met een slijtgaatje erin bij de knik. :o
maar er steekt nog een stukje slang uit dat soort paddestoel (zal wel naam voor zijn maar weet die niet) is 3 cm lang en zit dichtgeknepen.
voor de mod moet dan die ene slang (met gat)ook dicht?
als die slang met dat gat erin de vacuumslang was zal die wel niet best meer gewerkt hebben denk ik, een geluk bij ongeluk. :)
 
Laatst bewerkt:
Voila

kaartnederlandv10.jpg


is ie nog up to date?(kan zijn dat ik wat gemist heb)
 
Laatst bewerkt:
heb net even gekeken of de flappervalve soms door de vorige eigenaar was uitgeschakeld.
denk het niet er zit nog steeds een slang aan vast wel met een slijtgaatje erin bij de knik. :o
maar er steekt nog een stukje slang uit dat soort paddestoel (zal wel naam voor zijn maar weet die niet) is 3 cm lang en zit dichtgeknepen.
voor de mod moet dan die ene slang (met gat)ook dicht?
als die slang met dat gat erin de vacuumslang was zal die wel niet best meer gewerkt hebben denk ik, een geluk bij ongeluk. :)

Je moet niet de slang bij het vacuumpotje dichtknijpen, maar die naar het blok loopt.
Gewoon ff een schroefje in draaien.
Vacuumpotje kun je verwijderen, als je dat wilt, en de klep in de snorkel kun je er uit halen.
Scheelt weer iets gewicht, en de lucht kan vrijer naar binnen stromen.
Heb zelf alles verwijderd, tot aan de throttlebody, en ook het PAIR systeem eraf gesloopt.
Hebbie nix an, allemaal millieumeuk.
 
thanks voor de adviezen. Van morgen maar setje SBS gehaald en gemonteerd. Zoals het nu voelt remt ie goed genoeg voor mij.

Gister ook me nieuwe speeltje opgehaald. Ben nu dus in het gelukkige bezit van een straat SP en een circuit SP. :9 :9

[afbeelding]

[afbeelding]
he del sol

dit ziet er erg gaaf uit hoop ooit ook zo ver te komen.
is het zo of lijkt het door de foto's dat de race sp2 wat hoger op de wielen staat.
ik heb mijn veren laten afstellen en toen kwam de raad om hem vanachter een cm of 3-4 te verhogen en de voorkant zover mogelijk omhoog te halen zodat er ook meer grondspeling komt.
wat op dit forum vaak anders word verteld namelijk de voorvorkpoten laten doorzaken zodat de motor meer op de neus gaat staan en dan makkelijker een bocht omgaat.
 
Voila

[afbeelding]

is ie nog up to date?(kan zijn dat ik wat gemist heb)
hallo vinnie

ik heb mij nog niet aangemeld voor de landkaart had dit een paar dagen geleden gedaan bij don omdat ik dacht dat daar over ging.
maar nu zie ik dat jij de landkaart beheert dus mijn gegevens ik woon in stuifzand en plaatsje vlakbij hoogeveen.


vr gr peter
 
Laatst bewerkt:
he del sol

dit ziet er erg gaaf uit hoop ooit ook zo ver te komen.
is het zo of lijkt het door de foto's dat de race sp2 wat hoger op de wielen staat.
ik heb mijn veren laten afstellen en toen kwam de raad om hem vanachter een cm of 3-4 te verhogen en de voorkant zover mogelijk omhoog te halen zodat er ook meer grondspeling komt.
wat op dit forum vaak anders word verteld namelijk de voorvorkpoten laten doorzaken zodat de motor meer op de neus gaat staan en dan makkelijker een bocht omgaat.

Klopt, maar voor omhoog halen om de grondspeling te vergroten, vind ik een beetje onzin.
Dan wordt het achter ophogen geneutraliseerd, en zo plat gaan we zelfs op het circuit niet eens.
Beste setting krijg je door hem achter met een ring een mm of 4-6 op te hogen, en hem voor een 5 mm door te steken.
Alleen achter ophogen kan ook.
Alleen voor doorsteken reduceert de grondspeling wel, wat vooral met bochten naar links een probleem kan worden (standaart)
 
Zo, ik heb mijn setje spare 5 spaaks ingeleverd om te laten poedercoaten. Die gaan rood worden. Tenminste, da's me beloofd. En dan moet ik er natuurlijk mee rijden.

En dan wil ik daar denk ik maar de reeds besproken BT002's op hebben. Maar daarvan vraag ik me nog af, hoe de koude grip is? Ik heb namelijk geen bandenwarmers. Kan niet alles hebben. Tenminste, niet in 1x. Met andere woorden, zijn ze link, zolang ze nog niet opgewarmd zijn?

Neem aan, dat ze bij een t.o.v. een straatband hogere temperatuur pas goed werken. En het duurt natuurlijk langer om daar te komen?

En dan als het beste er af is, kun je er op straat dan nog/ook goed mee uit de voeten? Of is dat af te raden?

En ik zag, dat er tussen de 016 en de 002(Pro) ook nog een 002 Prostreet bestaat. Kan dat wat zijn ook eventueel? Als tussenstap zeg maar...
 
Je moet niet de slang bij het vacuumpotje dichtknijpen, maar die naar het blok loopt.
Gewoon ff een schroefje in draaien.
Vacuumpotje kun je verwijderen, als je dat wilt, en de klep in de snorkel kun je er uit halen.
Scheelt weer iets gewicht, en de lucht kan vrijer naar binnen stromen.
Heb zelf alles verwijderd, tot aan de throttlebody, en ook het PAIR systeem eraf gesloopt.
Hebbie nix an, allemaal millieumeuk.

ok bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan