VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 13 Summeredition Part 2

wie o wie wil er ook wel pair/flapper deksels

  • Ja beide a.u.b.

    Stemmen: 9 75,0%
  • Ja alleen pair deksels

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ja alleen flapper deksel

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 't er maar druk mee.

Onder voorbehoud eerste weekend gestemd. Tweede wordt gegarandeerd niks wat mij betreft.

:W TC
 
Vandaag met Kick44 (peter) een poging gewaagd om een rondje Eifel te rijden. Maar het lijkt wel of iedere keer als ik, als gastheer, met iemand van het VTR-SP forum wil gaan rijden, dat het weer niet wilt meewerken. :(

We zijn in ieder geval voor de regen uit naar de Bikerranche gereden. Eenmaal daar begon het steeds harder te regenen en hebben we het grootste gedeelte van de buien uitgezeten en erg gezellig gekletst.
Rond 3 uur huiswaards gereden en eenmaal de grens over waren de wegen weer kurkdroog. :? *D

@ peter, leuk je ontmoet te hebben! Bedankt voor de gezelligheid en voor de lunch. :} :9 Nexttime its on me!
he vinnie.
leuk dat je de tijd genomen hebt om een mede forumlid een dag op sleeptouw te nemen door de eifel (grapje)
het was echt leuk je te ontmoeten en jammer van het weer maar ik weet nu als ik in limboland kom waar ik heen moet rijden om een mooie stukkie te rijden.
als ik er weer ben meld ik mij wel.
vr gr peter
 
Hey luitjes,

Misschien iemand hier die een Brembo of ander rempomp op de SP heeft ?
Zo ja, welk merk/type, en past het rechtstreeks ?

En, heeft iemand ook een banjo-bout met ontluchtingsnippel op de originele rempomp ?

Ben niet tevreden met mijn remmerij !! :(
 
Hey luitjes,

Misschien iemand hier die een Brembo of ander rempomp op de SP heeft ?
Zo ja, welk merk/type, en past het rechtstreeks ?

En, heeft iemand ook een banjo-bout met ontluchtingsnippel op de originele rempomp ?

Ben niet tevreden met mijn remmerij !! :(

Ie mot ok gas geaf'n!!!!
 
pipo ! :+ :P

ging je broertje nu zaterdag ook mee ?
die kan dat toch allang of wat ?

Die gaat ook mee, ja.
Hij rijdt een beetje cross/enduro, dus supermoto is ook nieuw voor hem.
Denk wel dattie iets handiger met die machines is dan wij, lompe trekkerrijders. ;)
 
Welkom Rob!!

De vacuumslang afknijpen kan dat ook voor een standaard SP loopt ie er dan beter onder?. Of heeft het pas zin als je een PC3 erbij gebruikt.

Kan ook standaard. Is geen ingrijpende wijziging hoor.
Volgensmij was het vanwege geluidsreductie tussen.. eehh... 4000 en 6500 rpm ofzo.
 
Klopt!
Heb het even opgezocht in't archief.
Duidelijker dan dit is het niet te maken.
Slangetje kun je gewoon ergens tussen klemmen na mod ;)
Suc 6

spdisp.jpg


full


full
 
Laatst bewerkt:
Nee bovenaan dus!
Dit zorgt ervoor dat de klep(flappervalve) niet meer dicht gaat bij een bepaald toerental en dat de klep dus constant volledig open staat en er dus ten alle tijde de volledige toevoer van verse lucht naar binnen kan!
 
Zal die mod ook een keer doen ... dacht altijd dat de tank eraf moest |(


En binnenkort ook maar de Dunlops eraf en BT016 of MPP eronder..
 
Hey luitjes,

Misschien iemand hier die een Brembo of ander rempomp op de SP heeft ?
Zo ja, welk merk/type, en past het rechtstreeks ?

En, heeft iemand ook een banjo-bout met ontluchtingsnippel op de originele rempomp ?

Ben niet tevreden met mijn remmerij !! :(

H@nsie dit past zoiezo!
Nosco heeft volgens mij ook brembo gemonteerd :Y

Brembo GP Brake Master
brembo%20brake.jpg



Brembo GP Clutch Master
brembo%20clutch.jpg


http://www.motophotos.com/rc51online/Mods/Mods Page.html

Speedzilla Motorcycle Message Forums - View Single Post - RC51 Rebuild pics

;)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Even een heel andere vraag, is hier iemand die een Jpeg of eps bestand kan omzetten naar een vector bestand.

Wil een sticker laten maken, maar dat moet een vector bestand anders wordt het niet zo mooi zegt de drukker..
 
Hey luitjes,

Misschien iemand hier die een Brembo of ander rempomp op de SP heeft ?
Zo ja, welk merk/type, en past het rechtstreeks ?

En, heeft iemand ook een banjo-bout met ontluchtingsnippel op de originele rempomp ?

Ben niet tevreden met mijn remmerij !! :(

Heb er een radiale Nissin opgezet van een ZX6R. Die heeft een ontluchting op de pomp zelf. Op de bout een extra hoeft dan dus niet. De leidingen schroef je bij deze tegen de onderkant ipv de zijkant.

Hij voelt wat harder dan de orginele pomp en hij pakt eerder. Men zegt beter doseerbaar, dat weet ik niet, maar hij is zeer zeker niet slechter.

En ik ontlucht met zo'n remontluchter op de compressor. Daar zit een venturi in, zodat ie ken zuigen. Werkt super.

En dan als de lucht er uit is een nacht laten staan met een ty wrap der op, op spanning, schijnt ie harder van te worden.

*O*
 
Even een heel andere vraag, is hier iemand die een Jpeg of eps bestand kan omzetten naar een vector bestand.

Wil een sticker laten maken, maar dat moet een vector bestand anders wordt het niet zo mooi zegt de drukker..

Moet mij ook wel lukken ... mail staat in profiel..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan