VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 13 Summeredition Part 2

wie o wie wil er ook wel pair/flapper deksels

  • Ja beide a.u.b.

    Stemmen: 9 75,0%
  • Ja alleen pair deksels

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ja alleen flapper deksel

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
progressieve veren gaan niet werken op een sp volgens oa. rooske,so-products en die gast van bitubo racingsuspension.
daar zou ik dus maar mee uitkijken.

Heb net het handboek voor de circuitrijder [van de race academy] ff gelezen, daarin staat, progressieve veren voor op straat, lineair voor op het circuit.

En er stond nog wel meer, maar ik ga niet alles over tiepen :W
 

Tsja, als ik er zo naar kijk dan zou ik zeggen die lijkt ouder dan 6300 km.

Streetfighter liefhebber... Streetfighter is in mijn optiek, goedkoop "gerepareerde" schadefiets...

Stuurombouw past in dat plaatje... Het kleurtje ook :r

Denk dat de belangstellende ff heeeeeeeeel goed moet kijken.

En hij staat er ook al "even".

Zeg het maar als het niet zo is.
 
Maar goed 5000 eurie's is dan ook wel een redelijke prijs voor die k.m stand.
Een nieuw jasje kost je zo'n 500 eurie's heb je wel een leuke fiets dacht ik zo.

Als de fiets verder technisch goed en schadevrij is en de kilometers zijn echt en je hoeft niet persé originele kuipwerk erop dan zou je vrij goedkoop een SP kunnen rijden. :Y

persoonlijk laat ik dit type fietsen links liggen. Ik koop hem liever in compleet originele staat en pimp hem liever zelf. :+
 
Ik zal eens met Stefan van Bitubo gaan overleggen wat wijs is om aan de vering te veranderen :Y
:W

aloude discussie over lineair vs progresief...

SP1/2: Lineair (net als alle overige sportmotoren met volledig instelbare vorken)


;)

edit: oja.. wat imo "het meest wijze" is om aan een SP te veranderen..
Niet meteen noodzakelijk de vering..
wel: gewichtsreductie :Y Maak 'm lichter..stuurt ie beter
 
Laatst bewerkt:
:W

aloude discussie over lineair vs progresief...

SP1/2: Lineair (net als alle overige sportmotoren met volledig instelbare vorken)


;)

edit: oja.. wat imo "het meest wijze" is om aan een SP te veranderen..
Niet meteen noodzakelijk de vering..
wel: gewichtsreductie :Y Maak 'm lichter..stuurt ie beter

Kunnen sommigen onder ons, waaronder ikzelf, dan niet beter zelf wat afvallen? Lijkt mij de goedkoopste oplossing.

:W
 
Tsja, de SP is vrij zwaar met zijn 200 kilo. Daar mag wel 40 af, maar dat ga je nooit redden. De helft zou al mooi zijn, maar waar moet je het vandaan halen. Onder andere de velgen denk ik. Vind persoonlijk die carbon wielen van BST wel errug mooi. Maar daar wordt je ook vooral zelf lichter van, van zulk soort mods nl. 3500 Euro...

Heb ooit eens op een CBR600RR mogen rijden, da's vergeleken met een SP net een mountainbike... Dat merk je echt wel.
 
Tja ikke ook maar prf weetnikskunde heeft niet ons budget jongens ik denk alleen maar met hem mee!

how nice :z ;)

Maar met een beetje geluk zal mijn uiteindelijke budget liggen op een kleine 5.000,- en dan heb ik nog de honda cbr400rr om te ruilen/verkopen ERBIJ (dus niet in de 5000,- meegerekend) :)

Dus hiermee samen hoop ik in september een te kunnen vinden van 6.500/7.000,- en hiervoor staan ze ook gemiddeld op MP en de winkel occasions :) :) Moet gewoon lukken voor het eind van deze zomer denk ik. :] Maar bedankt om mee te denken !
 
dat vind ik ook dat de sp zwaar is.als je met zo wat van alles hebt gereden.het is beer van een moto ,maar als ik me nu iets koop zal het een 600rr zijn.heeeeeel wendbaar enja koppel dat ben je kwijt maar je krijgt er dan iets de plaatst 8-) 8-) :+
Tsja, de SP is vrij zwaar met zijn 200 kilo. Daar mag wel 40 af, maar dat ga je nooit redden. De helft zou al mooi zijn, maar waar moet je het vandaan halen. Onder andere de velgen denk ik. Vind persoonlijk die carbon wielen van BST wel errug mooi. Maar daar wordt je ook vooral zelf lichter van, van zulk soort mods nl. 3500 Euro...

Heb ooit eens op een CBR600RR mogen rijden, da's vergeleken met een SP net een mountainbike... Dat merk je echt wel.
 
Voor ik een paar weken geleden deze SP kocht heb ik op 3 st 600rr gereden maar kan er maar niet echt aan wennen . helemaal geen vermogen onderin, pas als je hem echt in de toeren gooit dan begin ie pas te trekken. Je zou dan naar een 1000rr moeten maar die heeft gewoon weer teveel van alles. geen lol aan. nee doe mij maar de SP lekker harde knallen. :9~

dat vind ik ook dat de sp zwaar is.als je met zo wat van alles hebt gereden.het is beer van een moto ,maar als ik me nu iets koop zal het een 600rr zijn.heeeeeel wendbaar enja koppel dat ben je kwijt maar je krijgt er dan iets de plaatst 8-) 8-) :+
 
Hey luitjes,

Wie heeft de PB Performance Bikes liggen van deze maand ?

De bike van MF-er Bidle staat erin:
Black K7 projectje

EN: check het plaatje;
Een artikel genaamd HONDA SP3, PLEASE

DSC00036.jpg


Wie heeft hem liggen ? is het SP3 artikel een beetje de moeite waard ?
Kon de PB hier in de buurt niet meer krijgen :( had het Bidle artikel ook graag gehad.
(Kan het wel lezen in zijn topic maar toch... leest toch ff wat lekkerder onder een bakkie aan de koffietafel) :z
 
Volgens mij moet ik mijn ogen laten laseren of is de plaat gewoon te donker :W



Aha ik heb het nu net wel gelezen :Y
 
Laatst bewerkt:
Hey luitjes,

Wie heeft de PB Performance Bikes liggen van deze maand ?

De bike van MF-er Bidle staat erin:
Black K7 projectje

EN: check het plaatje;
Een artikel genaamd HONDA SP3, PLEASE

[afbeelding]

Wie heeft hem liggen ? is het SP3 artikel een beetje de moeite waard ?
Kon de PB hier in de buurt niet meer krijgen :( had het Bidle artikel ook graag gehad.
(Kan het wel lezen in zijn topic maar toch... leest toch ff wat lekkerder onder een bakkie aan de koffietafel) :z

Heb de PB niet liggen, wel in zitten neusen. SP3 moet je niet te veel van verwachten. een fotoshop van PB zelf hoe volgens hun de SP3 moet gaan worden.
 
geweldig mooie ontwerpen.

ik hoop echt dat honda nog eens met een opvolger voor de sp komt.
anders houdt het gewoon een keer op.

een duc 1098 is ook mooi,maar ik heb toch het gevoel dat de kwaliteit minder is als van een japanner.
verder is er op sportief japans dikke twin gebied eigenlijk nix behalve nu de sp1/2
 


vooralsnog moet het rijden maar even wachten.
ik hoop dat mijn veerpoten vlot klaar zijn want het ziet er treurig uit zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan