SP meeting reloaded part 2 2008

SP Headquarters Ulestraten. Liefst 1e weekend guys!

  • 12/13/14 September (Ikke kan alleen dit weekend!)

    Stemmen: 11 73,3%
  • 19/20/21 September (Heb ikke al een afspraak!)

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Ik weet, dat ie der is. Maar het is vlak na mijn vakantie en ik moet werken. Nog meer vrij krijgen wordt lastig, zeker als het ook nog een weekend is. Kans dat ik der bij ben is niet zo groot. Maar, respect voor de organisatie, goed initiatief en zo. Wordt vast een feestje ;-)
 
markgsxr een maatje van me die 25 jaar geleden met me op school heeft gezeten gaat ook mee met z'n gixxer K7

Tevens dikke schop
full
 
hoi hoi.

ik kan alleen de zondag. wil graag mee rijden. zou de eerste keer zijn dat ik met een andere sp mee rijd. verder rijd ik vaak alleen of hooguit met 2. pas een keer een tour gereden maar dat was met alles wat. dus ik hoor graag of ik zondag mee mag.
groeten Tim
 
Zit erover te denken om de motor in m'n bus te mikken en zo naar Ulestraten te rijden. voorwaarde is dan wel dat de tocht ook daar weer eindigt. Dan is het ook mogelijk dat een andere noorderling z'n SP bij mij in de bus prikt, ik neem tenminste niet aan dat iedereen die 600 snelwegkilometers (heen en terug) nou zo geweldig vindt.

Vinnie, route beginnen en eindigen in Ulestraten? ;)
 
Zit erover te denken om de motor in m'n bus te mikken en zo naar Ulestraten te rijden. voorwaarde is dan wel dat de tocht ook daar weer eindigt. Dan is het ook mogelijk dat een andere noorderling z'n SP bij mij in de bus prikt, ik neem tenminste niet aan dat iedereen die 600 snelwegkilometers (heen en terug) nou zo geweldig vindt.

Vinnie, route beginnen en eindigen in Ulestraten? ;)

Jips... VTR basecamp he?!
 
...

ik neem tenminste niet aan dat iedereen die 600 snelwegkilometers (heen en terug) nou zo geweldig vindt.

Vinnie, route beginnen en eindigen in Ulestraten? ;)

Wat is de Friese benaming van Ulestraten eigenlijk, zegt me zo niks...

;)
 
oke ik doe mee :) (overgens met een SP, dus niet de oude vertrouwde verkochte cbr400rr ;) )

verder het is dus vrijdag 12, zaterdag 13 zondag 14.

hoe zien de dagen eigenlijk uit?

En hoeveel gaat er ongeveer gereden worden over die dagen? Mijn Sp moet over 1000/1500 km namelijk voor een grote beurt.
 
Laatst bewerkt:
oke ik doe mee :) (overgens met een SP, dus niet de oude vertrouwde verkochte cbr400rr ;) )

verder het is dus vrijdag 12, zaterdag 13 zondag 14.

hoe zien de dagen eigenlijk uit?

En hoeveel gaat er ongeveer gereden worden over die dagen? Mijn Sp moet over 1000/1500 km namelijk voor een grote beurt.

Ik verwacht dat de vrijdag een gewoon gezelligsamenzijn zal worden. Aangezien iedereen pas wat later binnenkomt. Ik kan even kijken of ik een busje van het werk kan regelen, zodat we bijv. naar maastricht kunnen gaan.

Zaterdag een fris ontbijtje, Misschien zijn er nog mensen die nog deze zaterdag aanschuiven en daar zullen we dus op moeten wachten.
Het ligt natuurlijk aan het weer, en dan besluiten we wel hoe we de dag verder indelen. Kan me voorstellen dat we de zaterdag gebruiken voor de grote rit. (eifel luxemburg ardennen)
Het avond eten ligt een beetje aan de route dioe we rijden. Ik stel voor een lekker restaurantje onderweg!

Zondag is een beetje het zelfde als de zaterdag, waar het weer de grootste rol kan gaan spelen.



De zo
 
Ik weet niet hoe laat jullie op zaterdag willen vertrekken??
Maar vrijdag moet ik werken tot 21.00 uur. Dus als het vertrek op zaterdag bij tijds is stap ik vrijdag avond wel op de moto. Anders moet ik zaterdag wel erg vroeg me bed uit, en dan 200K over de snelweg en dan nog een tochie sturen lijkt me ook niks.. :?
 
och zaterdag hoeft echt niet zo vroeg te zijn... 11 uur? dan heb jij genoeg tijd om zaterdagmorgen af te dalen naar het zuiden....
 
We kunnen pas vrijdag na 21:00 het gebouw binnen dus....

en ik ben wel benieuwd wie nu uiteindelijk overblijft... (aangezien morgen avond het einde van de inschrijvingsdatum is)
 
och zaterdag hoeft echt niet zo vroeg te zijn... 11 uur? dan heb jij genoeg tijd om zaterdagmorgen af te dalen naar het zuiden....

Kijk, dat is helemaal top.. :} :}

Zal wel kijken wat ik doe.
ligt ook een beetje aan het weer en wellicht dat er nog meer mensen vrijdag avond pas die kant op gaan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan