Red bull knock out 2008

En eh.... Niels, jij moet mij nog even uitleggen waar die golfbreker zit :P Want ik heb geen idee wat dat is? Kom niet zo vaak in Scheveningen :P


...voordat ik daar vol gas overheen vlieg :o
Die zit een tientalmeter voordat je de pier onderdoor gaat langs het rechte stuk. Gewoon niet teveel aan de vloedlijn gaan rijden. Ik heb er ook een deuk in mn velg aan overgehouden.
 
Ik wil toch nog wel ff vol gas kunnen jagen op het strand. dat is eigenlijk de enigste reden dat ik mee doe :+ .

Geld is trouwens afgeschreven van mijn rekening door red bull. dus ik doe definitief mee :).
 
IK...........(zat er zelf op namelijk)
Gewoon puur voor de lol meegedaan met de 1e rbno.
Viel nog heel niet tegen, ding liep 130 op rechte stuk en haalde
nog heel wat nieuwere motoren in.
Op het mulle stuk gewoon in z'n 2 zetten en laten rollen.
Tot het achterwiel zich onder de pier ingroef, de ketting snaarstrak
kwam te zitten door al het zand en de koppeling explodeerde.
Thuis blok gesplitst, alles uitgespoeld, nieuw koppelinghuis erin
en rijd tot op de dag van vandaag nog steeds.
full
 
ik hoop dat er dit jaar een paar verongelukken op of achter die klote kermisattracties op de baan en ze er een gewone wedstrijd van maken

ho wacht, nu ben ik weer te lomp..
ik hoop dat er wat voorvalt bij al die vreemde obstakels in de baan zodat we volgend jaar een gewone wedstrijd hebben :)
 
Laatst bewerkt:
Rijders die meedoen:

De volgende toprijders doen (onder voorbehoud) mee. Marc de Reuver, Thierry Klutz, Mohammed Balooshi, Timotei Potisek, Arnaud Demeester, Steve Ramon, David Knight, Arno Ruttinger, Mike Kras, Kenny de Dijker, Willem Saris, Jonathan Rae, Frans Verhoeven, Valtteri Salonen, Albert Mellendijk, Dougie Lampkin, Shaun Simpson, Toine van Dijk, Jurgen van der Goorbergh, Maricio Touw, Eduard Hermsen, Jarno Meijer, Marc Vorstenbosch, Jeroen Kuijpers, Leon van der Straaten.

Geen Erik Eggens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan