Red bull knock out 2008

Laatst bewerkt:
_O- Hebben jullie naar die foto's op de redbullsite van ze gekeken? Is het een gooncontest ofzo _O-

Achja, straks kan ik wel zeggen dat ik oa. Colonel en rintje ritsma heb gelapt

Boer Frans geeft wel aardig gas, zie hem hier regelmatig rijden....

Die crosst ook al jaren fanatiek....

P.S. lesje van Stefan Everts wil ik ook wel... :Y Ze moeten mij ook opgeven voor Boer zoekt vrouw :P
 
Laatst bewerkt:
Sterk nog ruud. Ik Borger laatste keer heb ik wedstrijdje gedaan met Boer frans. hij had een nieuwe KTM 530.
Ik reed voorrop maar uiteindelijk moest ik het afleggen tegen fransje :)
Of zou dat komen omdat ik na 5 rondjes kapot was? _O-
 
Laatst bewerkt:
Sterk nog ruud. Ik Borger laatste keer heb ik wedstrijdje gedaan met Boer frans. hij had een nieuwe KTM 530.
Ik reed voorrop maar uiteindelijk moest ik het afleggen tegen fransje :)
Of zou dat komen omdat ik na 5 rondjes kapot was? _O-


conditie geen gebrek bij die boer.
ELKE zondag zit hij met zijn maat bij ons in het cafe in zn modderkloffie...
ff lekker wezen raggen met zn endurie :]
 
Ik verwacht nu toch wel zeer binnenkort het startpakket op de deurmat.

De RBKO (race) zelf is traditiegetrouw een zooi, de organisatie is niet veel beter :/
 
Hey Ty, was serieuze vraag hoor, ben gewoon benieuwd of je bv je koeling nog hebt aangepast n.a.v. vorig jaar?

De 500 heeft daarna geen koelprobleem meer gehad, dus het is er niet echt van gekomen.

Maargoed, de CRF heeft toch nog geen Redbull stickers, dus ik pak die wel. Die lijkt me strak genoeg om dit keer probleemloos te rijden.

EDIT:

En ik verwacht de envelop ook op de zaterdag ervoor idd. Maarja, als de baan maar mooi is en we met lekker veel zijn maakt een hoop goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn brief zojuist open gescheurd. *O*

Met parkeersticker, maar zonder gratis dvd belofte of leuke aanbiedingen helaas. -O-

Toch blij dat ik hem heb natuurlijk. :]
 
Staatscrossbeheer klinkt mij teveel naar bekeuren van gewone rijders.

@ barry: denk dat jij niet beter klinkt op tv.
 
75 euro, rijervaring op circuits is wel handig, wedstrijdervaring zul je voor het mooie wel moeten hebben. is geen vereiste btw

de planning is om eind van dit het jaar of begin van het voorjaar voorjaar een nieuwe motor aan te schaffen (word dan waarschijnlijk een 250cc 2t) en dan flink ervaring op doen in bleiswijk + maasvlakte... en dan misschien volgende keer meedoen met de RBKO

we zullen zien ;)
:W
 
Het rechte stuk van de red bull is opgedeeld in 3 stukken. Als ik de plattegrondkaart bekijk.
Kan ik dan aannemen dat er bij de 'eerste' hindernis op het rechte stuk gewoon onmeunige knipgaten zijn aagebracht? waar je dan met 100+ op afkomt?
 
Het rechte stuk van de red bull is opgedeeld in 3 stukken. Als ik de plattegrondkaart bekijk.
Kan ik dan aannemen dat er bij de 'eerste' hindernis op het rechte stuk gewoon onmeunige knipgaten zijn aagebracht? waar je dan met 100+ op afkomt?
Zo zie ik het wel ja :X

Heb jij je startpaket al gehad? ik wel. Tip, neem een fiets mee, dan kun je vooraf het circuit verkennen vanaf de boulevaard. Lopend is het niet te doen.

Vooraf krijg je ook een rijdersbriefing waarop ze het gehele parcours even doornemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan