Grote schuuropruiming!

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Wegens in-de-weg-ligging te koop aangeboden!

Suzuki
GSXR 1100 '86 - '88 Luchtfilter (Nieuw)
Prijs: 10 euro

GSXR 750 '90 - '91 Helder Kuipruitje
Prijs: 20 euro

GSXR 750 Kroonplaat voor een 50mm USD vork. In nette staat.
f_DSC00018m_90981c2.jpg

Prijs: 20 euro

GSXR 750 '88 - '90 achterbrug met spanners.
Prijs: 20 euro
Verkocht

GSXR 750 '88 - '92 Hugger. Kleine krasjes, maar geen scheuren of barsten. Mag wel een keer overgespoten worden.
Verkocht

GSXR 750 '90 - '91 Zijkappen. Kleur: geschuurd geel :+
Prijs: 20 euro.
Verkocht

GSXR 1100 '85 - '87 Velgen, compleet met remschijven (voor), tandwielhouder en tandwiel. De voorband is zo goed als nieuw, amper 273km O-) mee gereden (Metzeler Lasertec, 110/18"). Achterband is versleten.
Prijs: 50 euro.
Verkocht

GSX 1100 EF '84 - '86 achtervelg. Prijs: 40 euro Verkocht

GSX 1100 EF '84 - '86 Achterbrug, compleet met vering systeem en spanners. Wel een beetje vies, maar verder gewoon in orde.
Prijs: teab.


GSX 1100 EF '84 - '86 Voorvork. Binnenpoot heeft een paar roestplekjes. Buitenpoot kan een nieuw laklaagje gebruiken. De vering is al weg, dus het is alleen de buitenkant die ik nog heb liggen.
Prijs: teab.
Verkocht

GS 500 '89 - '? achterspatbord. Taartschep is er al af gezaagd.
Prijs: 10 euro.
Verkocht

Universeel
Koplamp SF / Cross, 2x halogeen spotje (ik geloof) 12W en 20W. Rubbere ringen krijg je er ook bij. Kapje is in nette staat
Prijs: 25 euro.
Verkocht



PoliSport Handkappen, zwart. In gebruikte staat. Paar kleine krasjes. Maar geen scheuren oid.
Prijs: 20 euro
Verkocht!

ProGrip handvaten. NIEUW in de verpakking.
Prijs 10 euro.
Verkocht!

evt. verzendkosten zijn voor jou ;)
 
Laatst bewerkt:
tis aangevraagd... stelletje whiners. Keuze in onderdelen genoeg, gaan ze een beetje lopen zeiken over een typo in de topic-titel |( |(
 
tis aangevraagd... stelletje whiners. Keuze in onderdelen genoeg, gaan ze een beetje lopen zeiken over een typo in de topic-titel |( |(
precies.. moet een grote schuur zijn voor al die onderdelen ;) snappie hem :?
zo bedoelde ik hem *D

niet dat je je schuur verkoopt
 
Laatst bewerkt:
precies.. moet een grote schuur zijn voor al die onderdelen ;) snappie hem :?
zo bedoelde ik hem *D

niet dat je je schuur verkoopt

ja ik snap em wel. ;)

Maar als ik een topic aanmaak dan heb ik het liefste dat er mensen reageren die interesse hebben in onderdelen. En niet dat er een hoop mensen leuke grapjes en opmerkingen posten... :W :W :W
 
@ Johnn ,

de achterbrug is van het bwj '88/'90

kroonplaat , usd vermeld even de binnendiameter

de 750 is 50
de 1100 is 52


gr. Henk
 
tis aangevraagd... stelletje whiners. Keuze in onderdelen genoeg, gaan ze een beetje lopen zeiken over een typo in de topic-titel |( |(

Die John is me toch een partij chagrijnig de laatste tijd, wat is er aan de hand jongen :P
 
Laatst bewerkt:
_O- jaaaaa jonge


Wanneer krijg ik mijn slot terug?

Als je hem een keer op komt halen :P Nee misschien vanavond als we gaan pokeren/FIFA spelen, of morgen als het lekker weer is, en anders zaterdag, mochten we uitgaan ;)

Ik gebruik hem nu voor m'n brommertje trouwens, erg handig :+
 
Laatst bewerkt:
Als je hem een keer op komt halen :P Nee misschien vanavond als we gaan pokeren/FIFA spelen, of morgen als het lekker weer is, en anders zaterdag, mochten we uitgaan ;)

Zaterdag weet ik nog niet. Staat een andere afspraak op het programma, maar dat is nog niet bevestigt.

Kan Chris vanavond na het sporten? Bel ik Tom zo wel op ofzo.

Anders kunnen we wel weer een keer FIFA-en ;)

Wordt het nu btw toch een chat topic?! :+ :+ :W
 
Laatst bewerkt:
ja ik snap em wel. ;)

Maar als ik een topic aanmaak dan heb ik het liefste dat er mensen reageren die interesse hebben in onderdelen. En niet dat er een hoop mensen leuke grapjes en opmerkingen posten... :W :W :W
:?
sorry hoor..... bedoelde er nix mee.
 
hmmja ik ben aan 't versturen met m'n webmail... misschien werkt 't niet.. maar mail me ff met waar je woont.. dan kan ik 't misschien oppikken, is versturen anders een optie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan