Kleurverschil?

Inque

MF veteraan
13 feb 2003
23.938
0
Ik heb laatst bij Goedhart Motoren Alpinestars handschoenen, laarzen en me pak besteld. (Gp Pro 2008, Supertech R en Rc-1 2 piece alles in de kleurstelling blauw/zwart/wit)

Mijn handschoenen en laarzen heb ik al binnen, mn pak zou nog een paar maanden gaan duren.
Maar nu zit ik met het probleem (of het zit tussen me oren, maar dat lijkt me sterk) dat ik het idee heb dat ik kleurverschil heb, in de blauwe delen.
Ik weet niet of meerdere van jullie dit probleem hebben?

Ik heb even een foto gemaakt van mijn Alpinestars handschoenen + laarzen:

Foto-PTAOLK7X.jpg


Foto-QEVBWBKG.jpg


Foto-PNZZAD8C.jpg


Wat vinden jullie hiervan? Heeft Alpinestars verschillende kleuren blauw? |(
 
Ik denk dat t komt omdat blauwe delen van de schoenen en handschoenen twee verschillende materialen zijn. Of heb ik dat mis?
 
Ik denk dat t komt omdat blauwe delen van de schoenen en handschoenen twee verschillende materialen zijn. Of heb ik dat mis?

Dat en misschien worden de schoenen in een andere fabriek gemaakt in China of is het van een andere batch.

Duurt niet lang en dat is het toch vervaagd door het zonlicht... ;) Of glijders :P
 
Zo op het eerste zicht lijkt van wel maar in de handschoen weerkaatst ook wel licht van een raam (?) terwijl de laarzen minder aan het licht blootgesteld zijn (lijkt me).

Maar het is niet iets waar ik zou van wakker liggen :) Tenzij je absoluut gehecht bent om in 1 kleur blauw te rijden (niet dat er veel man gaat wakker liggen van de kleur van je handschoenen).

Niet van wakker liggen en genieten van het rijden :]
 
Zo op het eerste zicht lijkt van wel maar in de handschoen weerkaatst ook wel licht van een raam (?) terwijl de laarzen minder aan het licht blootgesteld zijn (lijkt me).

Maar het is niet iets waar ik zou van wakker liggen :) Tenzij je absoluut gehecht bent om in 1 kleur blauw te rijden (niet dat er veel man gaat wakker liggen van de kleur van je handschoenen).

Niet van wakker liggen en genieten van het rijden :]
Nou, tis meer dat ik 1400 euro voor alles betaal, dan verwacht je ook wel aan de ene kant dat et wel mooi is toch? ;)
 
Ik ga kijken of het verschil minder lijkt als ik mn leren pak erbij aan heb. :)
 
En wat als dat nu een schakering is tussen het blauw van je handschoenen en dat van je laarzen? :?
Dan ga ik kijken voor die "duurdere versie" handschoenen.

Deze:

34311-2536335.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou, tis meer dat ik 1400 euro voor alles betaal, dan verwacht je ook wel aan de ene kant dat et wel mooi is toch? ;)
Voor dat bedrag zou ik ook wel kritisch zijn ja....
Wat zeggen ze erover bij de winkel waar je t gekocht hebt?
 
Ik zag laatst perfect bijpassende blauwe tanga's!


Ik bedoel maar....Het is natuurlijk veeeeeeel belangrijker hoe je eruitziet dan wat je ziet? |(
Of zo?
:?

Vroegah.....

Was motorkleding zwart. En functioneel. En dat was het wel zo ongeveer....
O-) O-) O-) O-) O-)

P.S. Ik ben kleurenblind (gedeeltelijk dan) en zelfs ik kan zien dat die kleuren totaal niet overeenkomen. Dat is geen tintje verschil hoor! Gewoon echt twee totaal verschillende kleuren blauw!
 
Nou, tis meer dat ik 1400 euro voor alles betaal, dan verwacht je ook wel aan de ene kant dat et wel mooi is toch? ;)


Ik geef je volledig gelijk Inque.... maar idd... ander materiaal... andere fabriek, ander moment gemaakt... helaas... je zal ermee moeten leren leven of... ze gaan inruilen. Maar ik denk dat de mensen je raar zullen aankijken hoor...

Mr... nog eens: ik herken mezelf wel in je reactie.

Niets is perfect... en idd, het zal wel slijten. Of je kan altijd eens id modder gaan rollen (liefst zonder te vallen met de motor dan). O-)

Walking.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag laatst perfect bijpassende blauwe tanga's!


Ik bedoel maar....Het is natuurlijk veeeeeeel belangrijker hoe je eruitziet dan wat je ziet? |(
Of zo?
:?

Vroegah.....

Was motorkleding zwart. En functioneel. En dat was het wel zo ongeveer....
O-) O-) O-) O-) O-)

P.S. Ik ben kleurenblind (gedeeltelijk dan) en zelfs ik kan zien dat die kleuren totaal niet overeenkomen. Dat is geen tintje verschil hoor! Gewoon echt twee totaal verschillende kleuren blauw!
Ja ok, maar ik heb die allemaal tegelijk aangeschaft alleen maar omdat ik het mooi vind.
Ik heb namelijk al een veilig pak thuis liggen. :P
 
Ik geef je volledig gelijk Inque.... maar idd... ander materiaal... andere fabriek, ander moment gemaakt... helaas... je zal ermee moeten leren leven of... ze gaan inruilen. Maar ik denk dat de mensen je raar zullen aankijken hoor...

Mr... nog eens: ik herken mezelf wel in je reactie.

Niets is perfect... en idd, het zal wel slijten. Of je kan altijd eens id motor gaan rillen (liefst zonder te vallen met de motor dan). O-)

Walking.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar je ziet zelfs verschil in handschoen versie's.
Dan ga ik er maar mee leren leven denk ik zo. :/
 
Daar zit idd duidelijk verschil in, maar ik dacht dat alleen wij vrouwen zeuren over kleurverschil :P
Je laat je in ieder geval van je vrouwelijke kant zien :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan