Kleurverschil?

Ik heb laatst bij Goedhart Motoren Alpinestars handschoenen, laarzen en me pak besteld. (Gp Pro 2008, Supertech R en Rc-1 2 piece alles in de kleurstelling blauw/zwart/wit)

Mijn handschoenen en laarzen heb ik al binnen, mn pak zou nog een paar maanden gaan duren.
Maar nu zit ik met het probleem (of het zit tussen me oren, maar dat lijkt me sterk) dat ik het idee heb dat ik kleurverschil heb, in de blauwe delen.
Ik weet niet of meerdere van jullie dit probleem hebben?

Ik heb even een foto gemaakt van mijn Alpinestars handschoenen + laarzen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat vinden jullie hiervan? Heeft Alpinestars verschillende kleuren blauw? |(


hey kleurnicht wel ff bij de les blijven he :(
 
omg, wat een gezeik weer

zorg dat bruno'fashion polizei' je niet pakt
bruno_narrowweb__300x3710.jpg
 
Het zal toch het laatste zijn waar ik mij zorgen over zal maken, een beetje kleurverschil tussen de handschoenen en de laarzen. Ben benieuwd hoe het pak eruit ziet. Allemaal verschillende materialen, leer, verschillende kunststoffen etc. Wat verwacht je dan? Ik heb zelf alles van Alpinestars in het zwart en ook daar zit er verschil tussen zwart en zwart. Rij er èèn seizoen mee, en het verschil is weg.
 
Het zal toch het laatste zijn waar ik mij zorgen over zal maken, een beetje kleurverschil tussen de handschoenen en de laarzen. Ben benieuwd hoe het pak eruit ziet. Allemaal verschillende materialen, leer, verschillende kunststoffen etc. Wat verwacht je dan? Ik heb zelf alles van Alpinestars in het zwart en ook daar zit er verschil tussen zwart en zwart. Rij er èèn seizoen mee, en het verschil is weg.
Ik zal er wel wat langer mee gaan doen hoop ik, aangezien ik alleen met mooi weer rij met dit pak.
En aangezien ik 22 ben, is voor mij dit best een grote inversering.
 
Ok, laat dan allemaal maar.
Blijkbaar ben ik de enige die dit ziet. :(
 
Ok, laat dan allemaal maar.
Blijkbaar ben ik de enige die dit ziet. :(


Er is een licht verschil, maar valt helemaal niet op. Als je er niet over begint zal niemand het zien.

Een als je snel genoeg rijdt dan wordt je vanzelf wel een blauwe wazige vlek ;) .
 
Er is kleurverschil, dat ben ik met je eens. Maar ik kan je nu wel vertellen dat je het nooit gelijk gaat krijgen. :N Denk het zelfs niet met een maatpak. Verheul maakt immers het plastic ook niet zelf (toch?). :?

Maar als ik je mijn bescheiden mening mag geven ben je ook niet realistisch, en dan nog... dacht je nou echt dat je na regenbuien, hevige zon en andere invloeden het leer bijvoorbeeld niet sneller gaat verkleuren dan het kunstof. Of juist andersom? Ben bang dat je dan beter helemaal in het zwart kunt gaan rijden... :?

1400 euri, is inderdaad veel geld. Maar een pak koop je toch hoofdzakelijk voor de bescherming? Tuurlijk het oog wil ook wat. Maar als je rijd, zie je het verschil toch helemaal niet. Hooguit zoals eerder gezegd als je een terrasje gaat pakken. Maar neem aan dat je daarvoor geen pak gaat kopen. Doe je dat wel... tjah, dan zou ik leren leven met een klein beetje kleurverschil.
 
Er is kleurverschil, dat ben ik met je eens. Maar ik kan je nu wel vertellen dat je het nooit gelijk gaat krijgen. :N Denk het zelfs niet met een maatpak. Verheul maakt immers het plastic ook niet zelf (toch?). :?

Maar als ik je mijn bescheiden mening mag geven ben je ook niet realistisch, en dan nog... dacht je nou echt dat je na regenbuien, hevige zon en andere invloeden het leer bijvoorbeeld niet sneller gaat verkleuren dan het kunstof. Of juist andersom? Ben bang dat je dan beter helemaal in het zwart kunt gaan rijden... :?

1400 euri, is inderdaad veel geld. Maar een pak koop je toch hoofdzakelijk voor de bescherming? Tuurlijk het oog wil ook wat. Maar als je rijd, zie je het verschil toch helemaal niet. Hooguit zoals eerder gezegd als je een terrasje gaat pakken. Maar neem aan dat je daarvoor geen pak gaat kopen. Doe je dat wel... tjah, dan zou ik leren leven met een klein beetje kleurverschil.
Dat is waar, ik stel me wel aardig aan .. maar ik heb dit topic meer geopend om meningen van andere te horen die hetzelfde setje (ongeveer) hebben.
 
Er zit wel een verschil in alleen ik denk niet dat dit opvalt/niet staat. Het komt denk ik doordat het ene leer is en het andere kunststof.
 
Ja, er is duidelijk kleurverschil en nee, dat is vrijwel niet te voorkomen.

Zelfs al zou het nu perfect gelijk zijn, dan kun je er gif op innemen dat het over een aantal maanden al weer verschilt.

Kan het verder boeien? Nee.
 
wordt vanzelf wel zwart die laarzen ;)

nee even serieus, waar maak je je druk om
Tja, moet me ergens druk om maken hè .. ik mag er pas op rijden wanneer ik ga lessen, ik moet er nu de hele dag tegenaan kijken in me kamer. _O-
 
Ook even mijn mening geven dan ;)

Op deze website zie je de handschoenen die jij hebt en die andere van alpinestars.
Alpinestars Racing & Sport Handschuh - FC-Moto.de

Gezien je pak
RC-1-2PC-SUIT-BLUE-FRONT2.jpg

alpinestars-gp-tech-glove-blue-LARGE.jpg

4d7f5f13b9e460b737e11ffadee054f5_rough.jpg


Denk ik dat de Alpinestars GP-Tech qua kleur blauw beter past bij het blauw van je pak, omdat het wat donkerder is.


Verder vind ik je rijschool wel tegenvallen, als je deze protectie daar al nodig hebt ;) :+

Veel plezier verder met je mooie spullen :}

EDIT: en met het lessen natuurlijk :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan